Vyhledávání

Italian Baja 2011. Naši Zapletal s BMW X3 i Pořízek s H3 EVO v TOP 10 v závodu MS !!

Italian Baja 2011.  Naši Zapletal s BMW X3 i Pořízek s H3 EVO v TOP 10 v závodu MS !!

První ostré italské kilometry

Dnešní první ostré kilometry mají všichni účastníci za sebou. Jak to dnes vypadalo od brzkého ráno v očích našich závodníků? Ranní atmosféra byla o poznání příjemnější, než před včerejším prologem. Ta se vyznačovala velkými zmatky a zbytečnými stresy. Také se posádka Zapletal – Ouředníček více sžili se svým novým závodním speciálem BMW X3.

Tomáš Ouředníček shrnul tento den takto: „Dnešní první RZ, s názvem SChlesser A, byla pro nás rozjedová, ale Mirek se nemohl dostat do rytmu a nebyl s výsledkem vůbec spokojen. Ve druhé RZ ale zabral. Na konci RZ nás hodně zpomalila obrovská dlouhá laguna plná vody, neboť po jejím projetí nám voda natekla i dovnitř, což způsobilo, že se nám začalo mlžit přední sklo, takže Mirek nic neviděl. Nicméně výsledek o mnoho příjemnější. Po hodinovém servisu a regroupingu závod pokračoval. Velmi jsme se zrychlili, ale bohužel ostatní také, takže na jedné straně jsme rádi, že jsme dojeli do cíle, ale mohli jsme doufat v trošku lepší výsledek. Nicméně je tady velká a dobrá konkurence.“ Nakonec nás Tomáš ujistil o dobrém zdravotním stavu –

Po zdravotní stránce se Mirek i já cítíme výborně, záda drží a dokonce jsem si dovolili i pěkné skoky. „ Nyní již mají po velkém servisu. Technici našli špatně upevněnou hadici od chlazení turba BMW. Také těsně před skončením servisu zjistili, že jim odešlo i servo. Naštěstí včas přišli na to, že se jedná jen o chybu pojistky. Kdyby se nepodařilo tuto závadu opravit před skončením servisu, dostali by penalizaci, což by byla veliká škoda. Náš osvědčený stroj H3 EVO s posádkou Pořízek – Sýkora, jede bez problémů. Pro jistotu naši mechanici vyměnili posilovač řízení. Stejně jako Mirek Zapletal, tak i Zdeněk Pořízek si zvykají na nové vozy a postupně si upevňují své pozice. Zdeněk Pořízek je řazen do kategorie T1.1 (benzín) a Miroslav Zapletal do T1.2 (diesel). (pozn.omlouváme se za špatné odpolední info)

Celkově patří posádce Zapletal - Ouředníček 5. pozice a na prvního Gadasina ztrácí 2´33 minuty ( v T1.2. - 2. pozice). Posádka Pořízek - Sýkora 7. pozice se ztrátou 5´10 minuty ( v T1.1. - 4. pozice). Zde naleznete dnešní výsledky.


Italian Baja 2011 je u konce

Závodní posádky před malým okamžikem dojely poslední ostré kilometry úvodního závodu světového poháru Italian Baja 2011. Tento závod je i prvním závodem Zapletala a Ouředníčka po více jak po 15 měsících, navíc v novém závodním speciálu BMW X3 a výsledek je výborný. V celkovém pořadí se umístili na 4. místě se ztrátou 4:50 minuty. Ve své kategorii T1.2 obsadili 2. místo. Posádka Pořízek - Sýkora v H3 EVO obsadili 6. místo, v kategorii T1.1. 3. místo.

 

PR

www.offroadsport.cz

 

Fotogalerie

Italian Baja 2011 a naši Zapletal s BMW X3 i Pořízek s H3 EVO

foto týmu

Další fotografie 1 2

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu