Vyhledávání

Kitová Fabia z Impromatu v rukou Lubomíra Minaříka obhájila titul ve skupině A!!

Kitová Fabia z Impromatu v rukou Lubomíra Minaříka obhájila titul ve skupině A!!

Kitová Fabia z Impromatu obhájila titul


Po odstoupení v Pelhřimově to s nadějemi Lubomíra Minaříka a Viktora Semely na letošní mistrovský titul nevypadalo zrovna dvakrát růžově. Ztráta dvaceti bodů na vedoucího Jana Dohnala signalizovala, že si posádka kitové fabie již nemůže dovolit další nezdar a musí žluté Clio pravidelně porážet. Luba s Viktorem naštěstí prokázali, že v pravou chvíli dokáží náležitě přitlačit a ve zbývajících soutěžích seriálu nezaváhali. Podařilo se jim získat dvě vítězství a dvě druhá místa, což s náskokem tří bodů znamená obhájení mistrovského titulu ve skupině A z loňského roku.

Před závěrečným podnikem sezóny ve Vsetíně byla situace mezi oběma favority na titul absolutně vyrovnaná. Stejný počet bodů na kontě znamenal, že ten, kdo z dvojice Minařík – Dohnal dosáhne při Würth-Partr rally na lepší umístění, tomu bude zároveň patřit trůn krále pro rok 2008. Nebylo tedy divu, že se oba jezdci na start valašské soutěže velice pečlivě připravovali a jejich duel se nakonec odehrával pouze v řádu sekund či jejich zlomků.

„Vsetínské RZ byly celkem rychlejšího charakteru a nedalo se zde na soupeře najet příliš vteřinek k dobru. Rozdíly byly proto od začátku minimální a neměli jsme prostor na žádnou chybu. Naštěstí se závod vyvíjel podle našich představ a Honzu Dohnala jsme těsně drželi za zády,“ vrátil se k úvodní sekci vsetínského sprintu Luba.

„Zcela jiná RZ než ostatní byla RZ Kunčice, která se jela po úzkých lesních cestičkách, ztížených blátem a listím. Tahle zkouška se nám opravdu moc líbila a sázel jsem na ni. O to víc mě mrzelo její zrušení v prvním průjezdu kvůli volbám. Ve druhém průjezdu se nám tu podařilo zajet pěkný sedmý čas absolutně, bohužel k přímému porovnání s Honzou nedošlo, protože mu po havárii Milana Pantálka musel být připsán náhradní čas,“ litoval pilot z Podkopné Lhoty.

Posádka Minařík – Semela přesto před závěrečnou rundou disponovala čtvrt minutovým náskokem na nejbližší soupeře a bylo jasné, že pokud neudělá vážnou chybu nebo ji nepostihne technický problém, o titul by již přijít neměla. Na posledních dvou zkouškách už proto dvojice kitové Fabie jela spíše takticky a dvěma časy těsně za Dohnalem dotáhla své snažení do úspěšného konce. „V závěru jsme ještě koketovali s myšlenkou zaútočit na Tondu Tlusťáka, bylo ale jasné že pokud Tonda neudělá nějakou chybu, tak ho bez riskování na dvou posledních RZ nepřeskočíme.

Vsadili jsme tedy na jistotu a dojeli si pro vytoužený titul ve skupině A. Letos se ukázalo, že Fabia Kit Car je opravdu špičkové nářadí, které dokáže porazit fabrické vozy a slušně bodovat i do absolutního pořadí. Chtěli bychom moc poděkovat vedoucímu týmu Vlastimilu Brůzlovi, sponzorům, mechanikům a taky rodině, kteří mají velký podíl na získání našeho titulu. Zapomínat samozřejmě nemůžeme na podporu našich fanoušku, kteří nás u trati povzbuzují a ženou za co nejlepším výsledkem.

Tento úspěch určitě částečně patří i jim,“ děkuje Luboš, který si ve Vsetíně kromě druhé pozice ve skupině připsal i solidní osmé místo absolutně.

Poslední „sklouznutí“ této náročné, avšak pro tým Impromat Motorsport velmi povedené sezóny, obstará tradiční Pražský rallysprint, konající se v termínu 5. – 6. prosince 2008.

Jiří Dokulil, ftr-media

 

Fotogalerie

Další fotografie 1 2 3

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu