Vyhledávání

Lubomír Minařík na Lužických horách pro změnu s Fábií !!

Lubomír Minařík na Lužických horách pro změnu s Fábií !!

Na Lužických horách s novým náčiním

Lubomír Minařík – tisková zpráva 1/2008

Kolem úřadujícího sprintového mistra skupiny A Lubomíra Minaříka bylo poměrně dlouhou dobu v médiích ticho a o jeho dalších soutěžáckých plánech se mezi fanoušky pouze spekulovalo. Překvapení vzbudil Lubův rozchod se stájí Roto Plzeň, se kterou loni za volantem Fiatu Punto S1600 vybojoval titul šampióna, a další nejasnosti vyvolala i jeho neúčast na úvodním českém sprintu v okolí Vyškova, kam byl přihlášen s kitovou Fabií.

Jak se ale podle posledních informací zdá, měli bychom tohoto talentovaného pilota i letos na soutěžních tratích vídat pravidelně.

Lubo, v seznamu přihlášených na dubnovou Böttcher rally Vyškov ses objevil na místo obvyklého Fiatu Punto S1600 s kitovou Fabií. Proč přišla tato změna a jak to, že jste nakonec na startovní rampě vyškovské rally se spolujezdcem Viktorem Semelou chyběli?

„Pro letošní sezónu jsme využili skvělou nabídku od pana Vlastimila Brůzla, který nám nabídl absolvovat sezónu ve sprintrally s jeho Fabií Kit Car.

Ta patří bezesporu ke špičce startovního pole, což nám koneckonců dokázal už Honza Kopecký řadou vynikajících výsledků. Na můj oblíbený, takřka domácí sprint ve Vyškově jsme se hodně těšili, ale bohužel nás provázela smůla. Při testování nám praskla kliková hřídel a i přes veškeré úsilí mechaniků a Vlastíka Brůzla nešel tento problém do startu odstranit.“

Na které soutěži se tedy Tvoje premiéra s Fabií uskuteční?

„Nyní nás čeká druhý podnik seriálu, a to Lužické hory, kde si poprvé vyzkoušíme Fabii Kit Car v „ostrém“ tempu. Budeme se snažit poznat auto a samozřejmě podat co nejlepší výkon. Doufám, že pauza, kdy jsme neseděli v závodním autě, která trvá pět měsícu od Pražského sprintu, nebude na nás tolik znát a dostaneme se co nejdříve do tempa.

Bohužel se nám nepodařilo sehnat dostatek financí, abychom mohli absolvovat i mezinárodní šampionát, takže budeme závodit jen na sprintech, které jsou podle mě mnohem nabitější než MMČR. Důkazem toho může být srovnání počtu startujících posádek ve Vyškově a například na Šumavě. Našim partnerům patří poděkování, neboť právě díky jejich přízni budeme moci být součástí početného pelotonu účastníků šampionátu i my.“

Čím vyplňuješ pauzu mezi jednotlivými podniky?

„Měsíční pauzu, která je letos mezi jednotlivými sprintovými závody, budu vyplňovat starty v závodech motokár v královské třídě 125 ccm. V přestávce mezi Vyškovem a Lužickými horami jsem absolvoval závod v Písku, kde jsem si v první rozjížďce bohužel nevzal žeberní pás a narazil si o sedačku žebra tak, že jsem musel jednu rozjížďku vynechat a nedělní závod odjet v bolestech. Teď docela trpím a doufám, že do startu v Lužických horách budu fit.“

Lubo, děkuji za rozhovor, přeji brzké uzdravení a doufám, že pro Tebe premiéra za volantem kitové Fabie na Thermica rally Lužické hory dopadne co nejlépe.





Jiří Dokulil, ftr-media

 

Fotogalerie

Central Europe Rally 2008, foto Pavel Douša

Další fotografie 1 2 3 4 5

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu