Vyhledávání

Obhájce domácího titulu Roman Kresta a jeho minulost a největší úspěchy

Obhájce domácího  titulu Roman Kresta a jeho minulost a největší úspěchy

Roman Kresta - jezdecDatum narození: 24. dubna 1976
Bydliště: Trnava, okres Zlín, Česká republika
Stav: ženatý, manželka Jana, dcera Terezka, syn Patrik
První rally: 1994 Horácká Rally Třebíč
První světová rally: 2001 Acropolis Rally
Záliby: kopaná

--------------------------------------------------------------------------------

Největší úspěchy:

1. místo v závěrečné klasifikaci MMČR 2008
3. místo v závěrečné klasifikaci MMČR 2007
8. místo celkově v šampionátu WRC 2005 - tým BP Ford World Rally Team
8. místo celkově na 2003 Rally GB (Wales) - první bod ve světové rally
Vítěz rychlostní zkoušky na SS16 St. Wendel 2 v 2003 Rally Deutschland
5. místo v poháru konstruktérů na Safari Rally Kenya 2002 (7.místo celkově)
Mistr MČR v rally 2000 & 2001
2. místo na memoriálu A.Bettegy v Bologni 2001
Acropolis Rally 2001 - debut ve WRC (Ford Focus WRC99) ve světové rally
3. místo na memoriálu A.Bettegy v Bologni 2000
2005 World Rally Championship – BP-Ford World Rally Team
2004 World Rally Championship: Monte Carlo; Acropolis; Německo
2003 World Rally Championship: Monte Carlo; Švédsko; Acropolis, Německo; San Remo; Španělsko; Velká Británie
2002 World Rally Championship: Monte Carlo; Španělsko; Korsika; Velká Británie
2001 World Rally Championship: Acropolis; Safari; San Remo; Velká Británie

--------------------------------------------------------------------------------

Roman Kresta

Pochází z Trnavy u Zlína, od dětství sportuje, rád si zahraje fotbal. Je vyučený automechanik a již na učilišti ho lákaly automobilové soutěže. Stal se mechanikem zlínského týmu NEFOS a připravoval soutěžní vůz Škoda Favorit.

První vytoužená šance se Romanovi naskytla v roce 1994, kdy se spolujezdcem Janem Tománkem společně usedli do soutěžního vozu. S vypůjčeným Favoritem vybojovali 14. místo celkově a 6 místo ve třídě A/1400 (v rámci Mistrovství ČR) a také 1.místo ve Formuli 2 (Středoevropská zóna).

V roce 1999 Roman s Honzou odstartovali s novým vozem Škoda Felicia Kit Car, se kterým se umístili do desátého místa absolutně. Celkovým výsledkem bylo 1.místo ve Formuli 2 (Zóna střední Evropy), 1.místo ve Formuli 2 v Mistrovství ČR a také první místo ve třídě A/1600 v Mistrovství ČR.

Tento výsledek vedl až k projektu Škoda Octavia WRC, v jehož rámci se s Honzou Tománkem stali posádkou továrního týmu Škoda Motosport. V roce 2000 poprvé startovali s Oktávií WRC v nejsilnější třídě AB. I přes počáteční problémy, vybojovali titul absolutních mistrů ČR. Na závěr sezóny se Roman umístil na 3.místě v Memoriálu Attila Bettegy v Itálii.

Hlavním úkolem v roce 2001 byla obhajoba Mistrovského titulu. Roman s Honzou startovali s novým vozem Škoda Octavia WRC EVO II a zvítězili ve všech dojetých závodech. Na Barum rally obhájili titul a nad rámec plánů se zůčastnili 4 podniků mistrovství světa. V prosinci se poté podruhé zúčastnili Bettegova memoriálu, kde se probojovali až do finále a obsadili stříbrnou pozici.

Začátkem sezóny 2002 se stali třetí posádkou továrního týmu Škoda Motosport pro mistrovství světa. Romanovi se tak splnil další velký sen. Na konci roku pak vyzkoušel spolupráci s novým spolujezdcem Milošem Hůlkou, s nímž se dohodl na pokračování v roce 2003.

Rovněž se Roman rozhodl pro změnu vozidla a pro své další účinkování v automobilových soutěží zvolil spolupráci se značkou Peugeot a týmem Bozian Racing. Při rallye Monte Carlo v roce 2003 se tak poprvé v životě postavil na start rally s vozem Peugeot 206 WRC.

V roce 2005 se Roman Kresta stal druhým továrním jezdcem týmu Ford, jehož týmovým kolegou byl Toni Gardemeister. K dispozici měl vynikající vůz Ford Focus WRC specifikace 2004. V Austrálii usednul Kresta do vozu Ford Focus WRC 06.

V roce 2006 se již do továrního týmu BP Ford WRT český pilot neprosadil, nicméně i nadále zůstal zaměstnán a to především jako testovací jezdec. Navíc absolvoval také britský šampionát s Fordem Fiestou, nicméně žádného výraznějšího úspěchu se mu dosáhnout nepodařilo.

Také proto v roce 2007 směřoval své aktivity především k tomu, aby se mohl opět představit na domácí půdě v České republice. Čtyři starty s vozem Mitsubishi Lancer Evo IX mu v sezóně 2007 vynesly celkové třetí místo v MMČR.

V roce 2008 se pak naplno vrhnul do seriálu MMČR a s přehledem dokázal získat titul mistra republiky, když rozhodnuto bylo již po nepříliš povedené Barum Rally Zlín. Tu sice Kresta po havárii nedokončil, nicméně odstoupit musel také jeho největší rival Václav Pech, který již následně nebyl schopen smazat bodové manko na luhačovického jezdce.

Letos tak čeká na Romana Krestu obhajoba loňského titulu, k čemuž by mu měl pomoci také nový stroj Peugeot 207 Super 2000, oděný do barev partnerů Mogul, Tescoma, Sheron, CSBS...

--------------------------------------------------------------------------------

Přehled výsledků a úspěchů sportovní kariéry Romana Kresty

1994


Horácká rallye (Třebíč) ČR - Škoda Favorit, A 1300 (Bill Latif - BL) - 14., 6.(A 1300)
1995


Magnum rallye ČR - Škoda Favorit, A 1300 (Jan Tománek - JT) - technická závada
Rallye Český Krumlov ČR - Škoda Favorit, A 1300 (JT) - technická závada
Valašská rallye ČR - Škoda Favorit, A 1300 (JT) - 12., 6. (A 1300)
Barum rallye ČR - Škoda Favorit, A 1300 (JT) - spojka
Rallye Maxi ČR - Škoda Favorit, A 1300 (JT) - technická závada
Horácká rallye ČR - Škoda Favorit, A 1300 (JT) - 7., 2. (A 1300)
1996


Raid Krakowski PL - Škoda Favorit, A 1300 (JT) - 4. (F2)
Rallye Opatija HR - Škoda Favorit, A 1300 (JT) - 3. (F2)
Rallye Veszprém H - Škoda Favorit, A 1300 (JT) - 2. (F2)
Barum rallye ČR - Škoda Favorit, A 1300 (JT) - 3. (A 1300)
Valašská rallye ČR - Škoda Favorit, A 1300 (JT) - technická závada
Rallye Tatry SK - Škoda Favorit, A 1300 (JT) - technická závada
1997


Rallye Miskolc H - Škoda Felicia 1300 (JT) - 1. (A 1300)
Rallye Senica SK - Škoda Felicia 1300 (JT) - technická závada
Rallye Dugo Selo HR - Škoda Felicia 1300 (JT) - 1. (A 1300)
Rallye Velenje SLO - Škoda Felicia 1300 (JT) - 6., 1. (A 1300)
Rallye Příbram ČR - Škoda Felicia 1300 (JT) - 1. (A 1300)
Barum Rallye ČR - Škoda Felicia 1300 (JT) - 3. (A 1300)
1998


Raid Zimowy Klodsko PL - Škoda Felicia 1300 (JT) - 1. (A 1300)
Rallye Magnuv Vyškov ČR - Škoda Felicia 1300 (JT) - 1. (A 1300)
Rallye Veszprem H - Škoda Felicia 1300 (JT) - 1. (A 1300)
Martinsky rallye HR - Škoda Felicia 1300 (JT) - 6., 1. (A 1300)
Rallye Gemer Dobšiná SK - Škoda Felicia 1300 (JT) - 1. (A 1300)
Rallye Akuma Liberec ČR - Škoda Felicia 1300 (JT) - 1. (A 1300)
Rallye Blovice ČR - Škoda Felicia 1300 (JT) - 1. (A 1300)
Rallye Český Krumlov ČR - Škoda Felicia 1300 (JT) - 1. (A 1300)
Rallye Magnum Vyškov ČR - Škoda Felicia 1300 (JT) - 1. (A 1300)
Barum rallye Zlín ČR - Škoda Felicia 1300 (JT) - 1. (A 1300)
Valašská rallye Vsetín ČR - Škoda Felicia 1300 (JT) - 1. (A 1300)
1999


Raid Zimowy Klodsko PL - Škoda Felicia KIT CAR 1600 (JT)- 10., 1. (F2)
Transpetrol rallye Senica SK - Škoda Felicia KIT CAR 1600 (JT)- 5., 1. (F2)
INA Delta rallye HR - Škoda Felicia KIT CAR 1600 (JT) - 4., 2.(F2), 1. (A 1600)
Rallye Úslava Blovice ČR - Škoda Felicia KIT CAR 1600 (JT) - technická závada
Rallye Šumava Mogul ČR - Škoda Felicia KIT CAR 1600 (JT) - 9., 2.(F2), 1. (A 1600)
Paramo rallye Liberec ČR - Škoda Felicia KIT CAR 1600 (JT) - technická závada
Rallye Český Krumlov ČR - Škoda Felicia KIT CAR 1600 (JT) - 9., 1.(F2)
Bohemia rallye ČR - Škoda Felicia KIT CAR 1600 (JT) - 6., 1.(F2), 1. (A 1600)
Rallye Magnum Vyškov PL - Škoda Felicia KIT CAR 1600 (JT) - havárie
Barum rallye Zlín ČR - Škoda Felicia KIT CAR 1600 (JT) - 9., 2.(F2), 1. (A 1600)
Rallye Agropa Pačejov ČR - Škoda Felicia KIT CAR 1600 (JT) - 6., 2.(F2), 1. (A 1600)
Valašská rallye Vsetín ČR - Škoda Felicia KIT CAR 1600 (JT) - 7., 2.(F2), 1. (A 1600)
2000


Rallye Šumava Mogul ČR - Škoda Octavia WRC (JT) - technická závada
Paramo rallye Liberec ČR - Škoda Octavia WRC (JT) - havárie
VW rallye Český Krumlov ČR - Škoda Octavia WRC (JT) - 1.
Bohemia rallye ČR - Škoda Octavia WRC (JT) - 1.
Barum rallye ČR - Škoda Octavia WRC (JT) - 1.
Rallye Příbram ČR - Škoda Octavia WRC (JT) - 3.
Memoriál Atilia Bettegy I - Škoda Octavia WRC - 3.
Pražský rallysprint ČR - Škoda Octavia WRC (JT) - 2.
2001

Rallye Šumava Mogul ČR - Škoda Octavia WRC Evo II (JT) - 1.
Valašská rallye Vsetín ČR - Škoda Octavia WRC Evo II (JT) - 1.
VW rallye Český Krumlov ČR - Škoda Octavia WRC Evo II (JT) - technická závada
Rallye Acropolis GR - Ford Focus WRC (JT) - technická závada
Bohemia rallye ČR - Škoda Octavia WRC Evo II (JT) - 1.
Safari rallye KE - Škoda Octavia WRC (JT) - technická závada
Barum rallye ČR - Škoda Octavia WRC Evo II (JT) - 1.
Rallye San Remo I - Škoda Octavia WRC Evo II (JT) - technická závada
Britská rallye GB - Škoda Octavia WRC Evo II (JT) - havárie
Memoriál Atilia Bettegy I - Škoda Octavia WRC Evo II - 3.
Pražský rallysprint ČR - Škoda Octavia WRC Evo II (JT) - 2.
2002

Rallye Monte Carlo MC - Škoda Octavia WRC Evo III (JT) - havárie
Tour de Corse FR - Škoda Octavia WRC Evo III (JT) - 14.
Bohemia rallye ČR - Škoda Octavia WRC Evo III (JT) - 1.
Safari rallye KE - Škoda Octavia WRC Evo III (JT) - 7.
Barum rallye ČR - Škoda Octavia WRC Evo III (JT) - havárie
Rallye San Remo I - Škoda Octavia WRC Evo III (JT) - 12.
Britská rallye GB - Škoda Octavia WRC Evo III (Miloš Hůlka - MH) - 15.
Pražský rallysprint ČR - Škoda Octavia WRC Evo III (MH) - 2.
2003

Rallye Automobile de Monte-Carlo - Peugeot 206 WRC (MH) - 10.
Uddeholm Swedish Rally - Peugeot 206 WRC (MH) - 14.
Acropolis Rally - Peugeot 206 WRC (JT) - R.
ADAC Rallye Deutschland - Peugeot 206 WRC (JT) - R.
Rallye Sanremo - Rallye d'Italia - Peugeot 206 WRC (JT) - 11.
Rallye Catalunya-Costa Brava - Peugeot 206 WRC (JT) - 13.
Wales Rally of Great Britain - Peugeot 206 WRC (JT) - 8.
21. místo FIA World Rally Championship mezi jezdci (Zisk 1. bodu)
2004

Rallye Automobile de Monte-Carlo - Hyundai Accent WRC (JT) - R.
Acropolis Rally - Ford Focus WRC (JT) - R.
OMV ADAC Rallye Deutschland - Škoda Fabia WRC (JT) - R.
2005

Rallye Automobile Monte-Carlo - Ford Focus WRC (JT) - 8.
Uddeholm Swedish Rally - Ford Focus WRC (JT) - 8.
Corona Rally México Jan Možný Ford Focus WRC (Jan Možný - JM) - R.
Supermag Rally Italia Sardinia - Ford Focus WRC (JM) - 6.
Cyprus Rally - Ford Focus WRC (JM - 6.
Rally of Turkey - Ford Focus WRC (JM)- 7.
Acropolis Rally - Ford Focus WRC (JM) - R.
Rally Argentina - Ford Focus WRC (JM) - 11.
Neste Rally Finland - Ford Focus WRC (JM) - 23.
OMV ADAC Rallye Deutschland - Ford Focus WRC (JT) - 6.
Wales Rally GB - Ford Focus WRC (JT) - 6.
Rally Japan - Ford Focus WRC (JT) - 7.
Tour de Corse - Rallye de France - Ford Focus WRC (JT) - 5.
Rally RACC Catalunya - Costa Daurada - Ford Focus WRC (JT) - 5.
Telstra Rally Australia - Ford Focus WRC (JT) - 6.
8 místo FIA World Rally Championship mezi jezdci (Zisk 29. bodů)
2006

1. místo absolutně v Barum rally Zlín (Petr Gross - PG) - (ME)
6. místo FIA European Rally Championship mezi jezdci
2007

1. místo absolutně v Rally Český Krumlov (PG) - (MMČR)
1. místo absolutně v Rally Bohemia (PG) - (ZSE, koef.10)
4. místo absolutně v Barum rally Zlín (PG) - (IRC, ME)
3. místo v závěrečné klasifikaci MMČR
2008

1. místo absolutně v Mogul Šumava Rallye Klatovy (PG) - (MMČR)
1. místo absolutně v Rallye Český Krumlov (PG) - (MMČR)
2. místo absolutně v Agrotec Rally Hustopeče (PG) - (MMČR)
2. místo absolutně v Horácká Rally Třebíč (PG) - (MMČR)
1. místo absolutně v Rally Bohemia (PG) - (MMČR)
1. místo v závěrečné klasifikaci MMČR

--------------------------------------------------------------------------------

Spolujezdci:

BL = Bill Latif
JT = Jan Tománek
MH = Miloš Hůlka
JM = Jan Možný
PG = Petr Gross

Petr Gross - spolujezdecDatum narození: 4. ledna 1963
Bydliště: Mladá Boleslav,Česká republika
První rally: 1984 Rally Vamberk
První světová rally: 1987 RAC Rally
Počet startů ve světové rally: 71
Záliby: kolo, modely aut, motorismus

--------------------------------------------------------------------------------

Největší úspěchy:

13 sezón v továrním týmu Škoda Motorsport
2 x vítěz Poháru míru a přátelství
3 x držitel Spolujezdec roku
absolutní mistr ČR v rally 1990, 2008

--------------------------------------------------------------------------------

Čtyřiadvacet sezón Petra Grosse

Raketový start
Krátce po svém debutu (1984) se Petr Gross stal společně s Pavlem Siberou členem továrního týmu automobilky Škoda. Posádka pak v tomto složení hájila barvy mladoboleslavské automobilky plných třináct sezón - do roku 1999.

První tituly
Vedle dvou mistrovských titulů ve třídě do 1300 ccm vybojoval Petr Gross ve druhé polovině osmdesátých let dvě ve své době velmi ceněná prvenství v seriálu Poháru míru a přátelství. Na těžkých šotolinových tratích dlouhých a náročných východoevropských soutěží získal zároveň první cenné mezinárodní zkušenosti.

Boj o světové body
V roce 1990 se Petr Gross stal poprvé absolutním mistrem své země. V tu chvíli již měl na svém kontě i první starty v podnicích seriálu MS. Tvrdé souboje o pozice v elitní desítce nejprestižnějších světových soutěží pak naplnily řadu dalších let.

Na vrcholu
Když v roce 1994 získala značka Škoda titul neoficiálního Mistra světa mezi vozy s pohonem jedné nápravy, byl Petr Gross u toho. Stejně tak i po tři následující sezóny, kdy tým, jehož byl nedílnou součástí, usiloval o obhajobu tohoto primátu s vozy Felicia Kit Car. Škodovácké piloty tehdy ctil celý soutěžácký svět.

Čas převratných rozhodnutí
Na sklonku svého působení v týmu Škoda Motorsport uvedli Sibera s Grossem na světovou scénu model Octavia WRC. V tomtéž roce (1999) vybojovali s verzí Kit Car také pozici na stupních vítězů závěrečné klasifikace evropského šampionátu.

V soukromých službách
Zkušený navigátor, který opustil škodovácké barvy, se záhy stal vítanou posilou soukromých týmů. Po boku Jana Klokočky poznal Petr Gross atmosféru bojů v klasifikaci vozů skupiny N. Na konci sezóny 2000 jej angažoval autokrosový exmistr Evropy Tomáš Hrdinka. Petr Gross pak nemalou měrou přispěl k úspěšnému působení tohoto ambiciózního pilota na soutěžních tratích. Profesionální přístup, bezchybná příprava a čtení rozpisu, obrovské zkušenosti, orientace ve sportovních řádech a také schopnost organizovat práci celého týmu, to byly devizy, jimiž Tomáš Hrdinka svého kopilota často charakterizoval. Poté, co sám opustil pozici za volantem soutěžního vozu, stál v čele týmu, který zajišťoval starty jiných špičkových pilotů. Petr Gross se za této situace objevil po boku Tomáše Engeho či Romana Kresty a později se ujal práce týmového koordinátora.

Návrat na světová kolbiště
V průběhu sezóny 2005 zúročil Petr Gross své zkušenosti z desítek startů ve světovém šampionátu v roli navigátora účastníka seriálu Junior WRC Martina Prokopa, jemuž dopomohl ke zisku deváté příčky pořadí tohoto šampionátu.

Práce pro značku Ford
Sezónu 2006 absolvoval Petr Gross jako navigátor smluvního jezdce týmu Ford Romana Kresty a společně s ním absolvoval kompletní program mezinárodního britského šampionátu. Kromě toho se posádka Kresta - Gross představila i na startu nejprestižnějšího podniku konaného na domácí půdě - Barum rally Zlín. Soutěži zařazené do seriálu Mistrovství Evropy jednoznačně dominovala a způsobem start - cíl si dojela pro suverénní vítězství v absolutní klasifikaci.

Na domácí půdě
Spolupráce Petra Grosse s Romanem Krestou pokračovala i v roce 2007. Hlavním bodem jejich programu byly především vrcholné podniky českého soutěžáckého kalendáře. Triumfovali v cíli Rally Český Krumlov i Rally Bohemia. Z boje o vítězství v prestižní Barum rally Zlín je vyřadil defekt v samotném úvodu soutěže. Jejich časy na jednotlivých rychlostních zkouškách je však řadily po bok absolutní špičky seriálu Intercontinental Rally Challenge.

Rok 2009
Letos tak čeká na Petra Grosse společně s Romanem Krestou obhajoba loňského titulu, k čemuž by mu měl pomoci také nový stroj Peugeot 207 Super 2000, oděný do barev partnerů Mogul, Tescoma, Sheron, CSBS...



--------------------------------------------------------------------------------


Přehled výsledků a úspěchů sportovní kariéry Petra Grosse

1986


Mistr ČSSR v klasifikaci třídy A/1300 ccm (Pavel Sibera - PS)
1987


Vítěz Poháru míru a přátelství v automobilových soutěžích (PS)
1988


Vítěz Poháru míru a přátelství v automobilových soutěžích (PS)
Vítěz ankety Spolujezdec roku (PS)
1989


Mistr ČSSR v klasifikaci třídy A/1300 ccm (PS)
1990


Absolutní Mistr ČSFR (PS)
Vítěz ankety Spolujezdec roku (PS)
1991


Vítěz ankety Spolujezdec roku (PS)
1993


11. místo absolutně v Portugalské rally (MS) (PS)
12. místo absolutně v Katalánské rally (MS) (PS)
1994


10. místo absolutně v Portugalské rally (MS) (PS)
10. místo absolutně v Acropolis rally (MS)(PS)
Vítěz Poháru FIA pro vozy s jednou poháněnou nápravou (W2L) (PS)
1995


8. místo absolutně v Acropolis rally (MS) (PS)
4. místo absolutně v Argentinské rally (MS) (PS)
3. místo v závěrečné klasifikaci seriálu MS kategorie F2 (PS)
1996


12. místo absolutně v Rallye Monte Carlo (MS) (PS)
6. místo absolutně v Portugalské rally (MS) (PS)
14. místo absolutně v Australské rally (MS) (PS)
3. místo v závěrečné klasifikaci seriálu MS kategorie F2 (PS)
1997


12. místo absolutně v Rallye Monte Carlo (MS) (PS)
10. místo absolutně v Argentinské rally (MS) (PS)
15. místo absolutně v Australské rally (MS) (PS)
2. místo v závěrečné klasifikaci Poháru FIA (W2L) (PS)
1998


2. místo absolutně v Bohemia rally (ME) (PS)
1. místo absolutně ve Valašské rally Vsetín (MČR) (PS)
3. místo v závěrečné klasifikaci seriálu MČR (PS)
1999


2. místo absolutně v Rally Albena (ME - koef. 20) (PS)
3. místo absolutně v Rally Elpa - Halkidiki (ME - koef. 20) (PS)
3. místo absolutně v Rallye D´Antibes (ME - koef. 20) (PS)
3. místo v závěrečné klasifikaci ME + vicemistr kategorie F2 (PS)
2000


3. místo v rámci skupiny N závěrečné klasifikace MČR (Jan Klokočka - JK)
3. místo absolutně a 2. místo v rámci skupiny N závěrečné klasifikace seriálu MČR sprintrally (JK)

2001


3. místo v závěrečné klasifikaci MMČR (Tomáš Hrdinka - TH)
Mistr ČR v seriálu sprintrally (TH)
2002


1. místo celkově - Valašská rally Vsetín (TH)
5. místo v závěrečné klasifikaci MMČR (TH)
2003


1. místo celkově - Rally Česká Lípa (Tomáš Enge - TE)
1. místo celkově - Pražský Rallysprint Benzina (TE)
2005


20. místo absolutně v Rallye Monte Carlo (MS) (Martin Prokop - MP)
1. místo v kategorii Super 1600 ve Valašské rally a Rally Český Krumlov(MP)
5. místo v klasifikaci Super 1600 v Katalánské rally (MS)(MP)
9. místo v závěrečné klasifikaci kategorie JWRC (MP)
2006


1. místo absolutně v Barum rally Zlín (ME) (Roman Kresta - RK)
2007


1. místo absolutně v Rally Český Krumlov (MMČR) (RK)
1. místo absolutně v Rally Bohemia (ZSE, koef.10) (RK)
4. místo absolutně v Barum rally Zlín (IRC, ME) (RK)
3. místo v závěrečné klasifikaci MMČR (RK)
2008


1. místo absolutně v Mogul Šumava Rallye Klatovy (MMČR) (RK)
1. místo absolutně v Rallye Český Krumlov (MMČR) (RK)
2. místo absolutně v Agrotec Rally Hustopeče (MMČR) (RK)
2. místo absolutně v Horácká Rally Třebíč (MMČR) (RK)
1. místo absolutně v Rally Bohemia (MMČR) (RK)
1. místo v závěrečné klasifikaci MMČR (RK)

--------------------------------------------------------------------------------

Jezdci:

PS = Pavel Sibera
JK = Jan Klokočka
TH = Tomáš Hrdinka
TE = Tomáš Enge
MP = Martin Prokop
RK = Roman Kresta 

oficiální stránky týmu: http://cz.roman-kresta.com 

 

Fotogalerie

3x zlatý Roman Kresta na Šumavě, Valašce a Krumlově, foto BPA

Další fotografie 1 2 3

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu