Vyhledávání

Před Kyprem : Tři otázky pro Xaviera Chardona, šéfa marketingu a komunikace Citroën

Před Kyprem : Tři otázky pro Xaviera Chardona, šéfa marketingu a komunikace Citroën

Loeb a Elena nejlepšími ambasadory značky

Citroën Sport se přejmenoval na Citroën Racing a v novém kabátě se od Kyperské rallye představí také auta. Novou identitu představil Citroën už 5. února. Vychází z dynamiky nových modelů, které Citroën vyprodukoval v posledních deseti letech. Pro současný tým Citroën Total WRT to znamená na první pohled především vyšší příklon k bílé barvě, do které se vozy Citroën C4WRC převlékají. Nové barevné provedení bylo poprvé představeno na autosalonu v Ženevě.


Citroën odložil starý kabát a novou identitu značky představil v únoru. Jaké jsou hlavní aspekty této změny?
Po devadesáti letech existence načíná Citroën novou stránku historie. Obtížná hospodářská situace, současné proudy, kterými se ubírá automobilismus, stejně tak nový vztah vytvářený mezi zákazníky a značkami, žádný z těchto faktorů Citroën nepřehlíží. Naopak, značka přijala konkrétní aktivní opatření a vytvořila novou identitu. Náš cíl je stavět na dynamice, kterou naše značka má za poslední desetiletí, což je naše přidaná hodnota a odrazový můstek pro další rozvoj. Je to obecně velice široce pojatý projekt, který nezahrnuje jen novou identitu značky, ale i nový přístup k zákazníkům a vztahům s nimi a také novou produktovou linku DS line. Ženevský autosalon dal veřejnosti poprvé hmatatelný důkaz nového dynamického přístupu seznámením se s konceptem DS.

Co přesně říká slogan: Kreativní technologie?
Citroën vždycky stál na straně kreativity a technologie. Nikdy jsme však nevytvářeli technologie pro technologie, vždycky jsme je tvořili a využívali ku prospěchu zákazníka. Slogan kreativní technologie nezahrnuje jen identitu značky, ale v rally sportu vychází ze stejné filozofie. Naše kreativní technologie se zapsala prostřednictvím individuálních vítězství i světových titulů.

Citroën Racing, speciálně Sébastien Loeb a Daniel Elena, dosáhli vskutku ohromných úspěchů za poslední roky. Nakolik právě oni přispěli k vytvoření image značky Citroën?
Určitě jsou nedílnou součástí celkové dynamiky, které jsme byli svědky za posledních deset let. C4 WRC vyhrál dvě třetiny soutěží po celém světě, na asfaltu, šotolině a sněhu stejnou měrou. Tato statistika říká velmi mnoho o výkonu, spolehlivosti a všestrannosti našich výrobků. Jak bychom mohli jména Loeba a Eleny s těmito úspěchy nespojovat? Nemohli jsme si přát lepší vyslance naší značky.

Rallye Kypr 12. – 15. března, 3. podnik z 12

Centrum soutěže: Limassol
Program - Shakedown: čtvrtek 12. března (8 - 12 hod.).
Slavnostní start – čtvrtek 12. března od 20 hod.
Celkem 1198 km, z toho 332,07 km měřených ve 14 rychlostních zkouškách.

1.etapa – pátek 13. března: celkem 454,34 km, z toho 134,20 km měřených v 6 RZ.
Start (8:00). RZ 1 (Panagia 1, 30,33 km), RZ 2 (Mylikouri 1, 7,34 km) a RZ 3 (Gerakies 1,
29,40 km). Seskupení (12:21, 20 min.). Servis A (12:41, 30 min.). RZ 4 (Panagia 2, 0,33 km), RZ 4 (Mylikouri 2, 7,34 km) a RZ 6 (Gerakies 2, 29,40 km). Servis B (17:35, 45 min.). Cíl kolem 21:00.

2. etapa – sobota 14. března: 490,07 km, z toho 115,60 km v 5 RZ. Servis C (7:00, 15 min.). RZ 7 (Anadiou Dam 1, 11,70 km), RZ 8 (Pano Panagia, 28,17 km) a RZ 9 (Orkontas, 18,54 km). Seskupení (12:49, 20 min.). Servis D (13:09, 30 min.). RZ 10 (Xyliatos, 30,94 km) a RZ 11 (Kourdali, 26,25 km). Servis E (18:18, 45 min.). Cíl kolem 22:00.

3.etapa – neděle 15. března: 253,59 km, z toho 82,27 km měřených ve 3 RZ. Servis F (8:00, 15 min.). RZ 12 (Foini, 30,03 km). Servis G (10:18, 15 min.). RZ 13 (Anadiou, 40,54 km) a RZ 14 (Anadiou Dam 2, 11,70 km). Servis H (14:00, 10 min.).
Slavnostní ceremoniál – neděle 2:45 hod., Limassol.

Posádky Citroën:
Sébastien Loeb/Daniel Elena: WRC debut: Katalánsko 1999 (Saxo Kit-Car, vypadli). WRC startů: 115. První WRC vítězství: Německo 2002 (Xsara WRC). WRC vítězství celkem: 49. WRC titulů: 5 (2004 - 2008).
Dani Sordo: WRC debut: Katalánsko 2003 (18.). WRC startů: 61. Juniorský titul: 2005 (C2 S1600).
Marc Martí: WRC debut: Katalánsko 1992 (21.). WRC startů: 127/ Juniorský titul: 2005 (C2
S1600).

Kyperská bilance:
Sébastien Loeb/Daniel Elena: 5. start - 2003 (Xsara, 3.), 2004 (Xsara, 1.), 2005
(Xsara, 1.) a 2006 (Xsara, 1.).
Dani Sordo: 2. účast - 2006 (Xsara, vypadl).
Marc Martí: 4. účast - 2003 (Xsara, 5.), 2004 (Xsara, 3.) a 2006 (Xsara, vypadl).





Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.

 

PR

foto - Norsko 2009- Vladislav Maschl

 

Fotogalerie

Norsko 2009 objektivem Vladi Maschla 2

Další fotografie 1 2 3 4

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu