Vyhledávání

Třebíč nabídne v sobotu překvapivě také erzetu v délce téměř dvaceti kilometrů!

Třebíč nabídne v sobotu překvapivě také erzetu v délce téměř dvaceti kilometrů!
Třebíčský rallysprint nabídne erzetu v délce téměř dvaceti kilometrů!
 
 
Pořadatelé Horácké rally 2011 v Třebíči připravili pro startovní pole letošního dvaadvacátého ročníku překvapení v podobě téměř dvacetikilometrové rychlostní zkoušky. Úsek z Náměště nad Oslavou do Březky měří 19,64 kilometrů a vznikl spojením dvou úseků z předešlých let. Při českých rallysprintech nenajdeme podobně dlouhý rychlostní test jako na Vysočině. 

22. Horácká rally Třebíč měří celkem 211 kilometrů a obsahuje 6 rychlostních zkoušek na třech úsecích v celkové délce 75 kilometrů. Jednotlivé erzety se jedou na úsecích Slavice – Výčapy (12,23 km), Náměšť nad Oslavou – Březka (19,64 km) a Čikov – Náměšť nad Oslavou (5,80 km). Jedeme pouze šest rychlostních zkoušek, i proto máme jednu rychlostní zkoušku v délce bezmála dvaceti kilometrů, což se ve sprintech objevuje ojediněle,“ uvedl Miloš Morávek, ředitel Horácké rally.

Novinkou třebíčské rally je změna místa administrativní a technické přejímky. Ty jsou letos přemístěny do prostor Jaderné elektrárny v Dukovanech. „Zázemí přesouváme do kvalitnějších a rozlehlých prostor. Rovněž servisní areál je umístěn v kasárnách Vícenice u Náměště nad Oslavou. Už v loňském roce jsme zde našli vyhovující prostředí a ze strany soutěžících nejsou žádné připomínky k umístění servisu,“ pověděl ředitel Morávek.

 Rychlostní zkoušky jsou umístěny do okolí Třebíče a Náměště nad Oslavou. Rychlostní test Slavice – Výčapy se jede v letošním roce v obráceném směru a soutěžní posádky se poté přesouvají do okolí Náměště nad Oslavou. Hned po úvodní erzetě následuje servis a poté dlouhá erzeta z Náměště nad Oslavou do Březky a úsek z Čikova do Náměště nad Oslavou. „Erzeta Čikov je velmi krásná a líbí se i jezdcům. Tento úsek lze divákům vřele doporučit. Navíc je pro fandy i celkem přístupný,“ uvedl Morávek. Soutěžní posádky poté čeká přeskupení u místní pizzerie Peperone v Náměšti nad Oslavou a poté opět zavítají do servisní zóny. Odpoledne je čeká druhá porce tří rychlostních zkoušek se závěrečným servisem před poslední erzetou.

„Celý harmonogram je postavený tak, aby divák zvládl v pohodě čtyři rychlostní zkoušky, což není na rallysprintech pravidlem. První vůz přijede na cílovou rampu na Karlově náměstí v Třebíči kolem sedmnácté hodiny,“ uzavřel Morávek. Horácká rally slibuje hodnotný motoristický zážitek. Pořadatelé vyzývají diváky, aby dbali všech bezpečnostních pravidel a pokynů pořadatelů.

 

 

 
V Třebíči 9. září 2011                                                            Roman ORDELT
                                                                                                  tiskový mluvčí

                                                                                              Horácká rally Třebíč          

 

Fotogalerie

Horácká rallye 2010 objektivem Tondy a Pavla Malých

Další fotografie 1 2 3 4

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu