Brněnský tým Šenkýř Motorsport dosáhl v tříhodinovce v Mostě na „double“
Celý mostecký víkend proběhl za slunečného, velmi teplého počasí, které dokonale prověřilo připravenost jednotlivých vozů a jezdců. Teplota asfaltu blížící se šedesáti stupňům celsia donutila k přenastavení podvozků vozů i mechaniky brněnského Šenkýřova týmu, jehož majitel i jezdec Robert Šenkýř zajistil pro vůz BMW M3 GTR s číslem 23 první místo třídy do 3500ccm v páteční kvalifikaci. Druhý vůz s číslem 24 a posádkou Baran, Dolák odstartoval do závodu ze čtvrté pozice.
Hned po startu vytrvalostního závodu se do čela probojoval Mičánek na Porsche, kterého následovaly Vencálek a Dolák s Šenkýřova týmu. Mičánek si vybojoval mírný náskok, který se však po vyjetí safety caru snížil na pouhých pět vteřin. Dolák předjel Vencálka a dokázal až do střídání v polovině závodu udržet Mičánkovo tempo. Střídání obou vozů BMW M3 GTR proběhlo během další safety car fáze. Lépe se povedlo vozu č. 23, kde Vencálek předal volant Šenkýřovi. Alex Baran, který převzal vůz č.24 od Michala Doláka, totiž vyjel do kolony pomalých vozů za safety carem a ztratil tak přibližně 40 vteřin.
O víkendu se v Mostě uskutečnil i sprintový závod, do kterého tým Šenkýř Motorsport nasadil také dva vozy BMW M3 GTR. V páteční kvalifikaci se velmi dobře předvedl Petr Líbal, který třetím místem potvrdil svoji stále rostoucí výkonnost, Petr Vencálek také zajel velmi dobrý čas a obsadil pátou příčku. Ve velmi dramatickém a vyrovnaném závodě se Líbal držel neustále na druhém a nakonec na třetím místě.
V předposledním kole však musel zajet do boxů s poruchou hnacího hřídele. Byl tak klasifikován na sedmém místě. Petr Vencálek byl po startu vytlačen jedním z Lamborghini do trávy a hodně ztratil. Svoji ztrátu však neustále stahoval a závod dokončil na pěkném pátém místě.