Vyhledávání

Amarok SingleCab reprezentuje klasického „pracanta“ mezi pickupy.

Amarok SingleCab reprezentuje klasického „pracanta“ mezi pickupy.

Pickup pro náročnou práci – Amarok s jednoduchou kabinou a velkou ložnou plochou

·         Amarok SingleCab nabízí o 65 centimetrů prodlouženou ložnou plochu

·         Pohodlná jednoduchá kabina nabízí více místa než obvykle
·         „Klasického pracanta“ lze již objednávat od 469 904 Kč bez DPH
 
Praha, 30. listopadu 2011 – Po úspěšném uvedení pickupů Amarok s dvojitou kabinou na mezinárodní trhy přichází nyní na evropský trh druhá varianta: Amarok s krátkou kabinou a dlouhou ložnou plochou. Amarok SingleCab reprezentuje klasického „pracanta“ mezi pickupy.
 
V porovnání s Amarokem se čtyřdveřovou kabinou má Amarok SingleCab při stejné vnější délce a stejném rozvoru ložnou plochu o délce 2205 milimetrů, což je o 65 centimetrů více než u verze DoubleCab. Díky tomu lze na ložnou plochu umístit dvě europalety napříč za sebou a ještě za nimi zůstane volná ložná plocha o délce 60 cm. Při nezměněné šířce ložné plochy mezi podběhy zadních kol 1,22 metru je k dispozici ložná plocha 3,57 m2, na níž lze díky šesti sériově dodávaným upevňovacím okům bezpečně převážet i velké a neskladné předměty.
 
Pickupy s jednoduchou kabinou jsou považovány za klasické „pracanty“ připravené na náročnou kariéru v řemeslnických oborech, stavebnictví a zemědělství. V těchto odvětvích je rozhodující především velikost ložné plochy. Inženýři značky Volkswagen Užitkové vozy přesto kladli velký důraz také na to, aby cestujícím dopřáli dostatek prostoru. Z tohoto důvodu je jednoduchá kabina delší než u konkurenčních modelů, takže za obě sedadla lze ještě pohodlně uložit cenné věci a kromě toho nalézt i optimální polohu za volantem.
 
Amarok SingleCab je poháněn známými motory 2.0 TDI, které dosahují vysokého točivého momentu a nejvyššího výkonu 90 kW / 122 k, resp. 120 kW / 163 k v provedení se dvěma turbodmychadly. Přenos hnací síly zajišťuje pohon zadních kol nebo připojitelný pohon všech kol 4Motion s redukční převodovkou. V obou případech je točivý moment přenášen přes šestistupňovou mechanickou převodovku.
 

Amarok SingleCab se může pochlubit velmi nízkými hodnotami spotřeby paliva. Například v 90kW verzi s pohonem zadních kol se užitkově orientovaný Amarok SingleCab spokojí s pouhými 7,2 litry na 100 km, čemuž odpovídají emise CO2 ve výši 189 g/km.

 
Sériově dodávaná elektronická uzávěrka diferenciálu může být u obou variant pohonu na přání doplněna mechanickou uzávěrkou zadního diferenciálu. Zesílené odpružení umožňuje zvýšit užitečnou hmotnost až na 1248 kg. Na vysoké úrovni zůstává rovněž bezpečnost. V sériové výbavě nechybí stabilizační systém ESP, čelní airbagy pro řidiče a spolujezdce a boční airbagy chránící rovněž hlavu.
 
Kromě klasické užitkové varianty s černým předním nárazníkem se pro verzi SingleCab dodávají také stylistické pakety (paket Style) s předními nárazníky lakovanými v barvě karoserie, 18“ nebo 19“ koly z lehké slitiny a dalšími prvky z rozsáhlé nabídky výbavy na přání včetně velmi kvalitního navigačního systému. Klasický „pracant“ se tak může proměnit také v lifestylový pickup.
 
Nové modely Amarok SingleCab lze již objednávat u všech prodejců Volkswagen Užitkové vozy. Ceny bez DPH začínají na částce 469 904 Kč v případě modelu Amarok s výkonem 90 kW a pohonem zadních kol.
 

 

 

Import VOLKSWAGEN Group, s.r.o.
AC&C Public Relations
Kontakt: Jan Klíma
 

Fotogalerie

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu