Vyhledávání

Citroën na Autosalonu v Pekingu 2008

Citroën představí na Autosalonu v Pekingu, který otevře své brány 24. dubna, poprvé svůj nový model C-Elysée, který je zmodernizovanou verzí vozu Elysée. Prošel mnoha stylistickými, technickými a kvalitativními úpravami, jejichž cílem je uspokojit stále náročnější klientelu. Jako doplněk k modelové řadě prodávané na čínském trhu, kterou tvoří vozy vyráběné na místě či dovážené modely, odhalí Citroën prototyp C2 Kappa, jenž byl připraven ve spolupráci se značkou sportovních oděvů. Dále bude v Číně poprvé vystaven koncept C-Cactus, jenž ilustruje inovativní schopnost značky a bude důkazem dynamičnosti značky na poli životního prostředí, kterým je i verze GNV modelu C-Elysée, jenž bude vystavena hned vedle. Čína představuje pro Citroën největší mimoevropský trh. V roce 2007 zde Citroën prodal 109 700 vozů. Od příchodu na čínský trh zde značka prodala již více než 800 000 vozů. C-Elysée: premiéra v Pekingu Citroën vystavuje poprvé model C-Elysée. Tento vůz, vycházející z verze Elysée, přináší mnoho novinek, které se projevují na jeho stylu, kvalitě a technologii. Na první pohled je vidět, že C-Elysée patří ke značce s dvojitými šípy ve znaku. Jeho čelní strana má expresivní moderní vzhled, který je zcela v linii posledních novinek produkce Citroënu. Inovovaný vzhled je doplněn novými disky kol a zadními trojrozměrnými světly. Interiér se honosí novými předními sedadly a světlými odstíny čalounění. C-Elysée získal více než 300 vylepšení u všech částí a funkcí vozu, jejichž cílem je uspokojit zákazníka, ať už stávajícího či nového. Úpravy, kterými vůz C-Elysée prošel, měly za cíl zajistit vynikající kvalitu jak pokud jde o vzhled, tak o jízdní vlastnosti. Například brzdy byly opatřeny systémem nejnovější generace zabraňujícím zablokování kol. C-Elysée může být vybaven audio systémem s funkcí Bluetooth, jukeboxem s 6 CD na hard disku a přípojkou USB. Víko zavazadlového prostoru vozu C-Elysée má automatické otevírání. Nová modelová řada má 3 úrovně konečné úpravy a 5 verzí a je k dispozici s motorem 1.6i 16v, jež splňuje normy Euro IV. Motor je spojen se 2 typy převodovek. Odpružení prošlo úpravami, jejichž cílem bylo snížit hladinu hluku. Na stánku bude představena i verze CNG. Diversifikovaná řada Nový model C-Elysée přichází posílit modelovou řadu vozů, které v Číně vyrábí Dong Feng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA), což je společný podnik PSA Peugeot Citroën a jejího čínského partnera Dong Feng Motors. Tvoří ji vozy C2, Fukang, Xsara Picasso a C-Triomphe, které jsou všechny vyráběny ve Wuhanu v provincii Hubei. Tuto modelovou řadu doplňují modely dovážené z Evropy. Jde o C4 kupé, C5 sedan a C6. Všechny tyto modely umožní Citroënu dál zvyšování obrat a příchod nových výrobků v příštích letech by mu měl umožnit ještě efektinější postup vpřed. C2 Kappa: dynamické partnerství Citroën vystavuje koncept C2 Kappa, který vznikl ve spolupráci s nejvýznamnější značkou sportovního oblečení na čínském trhu. Prototyp navazuje na verzi C2 VTS, která se v Číně již prodává. Odlišuje se od ní specifickými prvky karoserie (přední strana, přední i zadní nárazník, přední i zadní světla, zadní spojler, obložení prahu, atd.) a zcela novou vnitřní i vnější výzdobou. Značka chce s tímto konceptem nejen pokračovat ve své strategii individualizace modelu C2, který se mimo jiné zúčastnil čínského mistrovství v rallye, ale i otestovat reakci trhu na nové obchodní nabídky. C-Cactus: Nové ekologické atraktivní pojetí funkcionalistického automobilu Citroën s důmyslným konceptem C-Cactus rozvíjí nové pojetí automobilového designu a plní ambiciózní cíl značky, kterým je uvést na trh ekologický sedan s příjemným, atraktivním designem, vybavený hybridním pohonným agregátem a nabízený za stejnou cenu jako model C4 v základní výbavě. K vyřešení této složité rovnice si Citroën vybral cestu nových koncepcí designu. Konstruktéři značky se rozhodli zavrhnout prvky, které nejsou nezbytné pro komfort, a soustředili se místo nich na technologii, styl a ekologickou výbavu, jež jsou pro uživatele přínosem. C-Cactus je ekologický vůz. K jeho výrobě byl použit vysoký podíl recyklovaných a recyklovatelných materiálů, vyznačuje se dále nízkou spotřebou, stejně jako rostlina, po níž dostal své jméno,. Při hmotnosti pouhých 1 180 kg a s hybridním pohonem HDi má C-Cactus spotřebu 2,9 l/100 km s emisemi CO2 78 g/km. Za své nízké výrobní náklady vděčí použití moderních materiálů a racionálnímu konstrukčnímu procesu využívajícímu menší množství dílů. Kabinu vozu tvoří něco málo přes 200 součástí, což představuje téměř poloviční počet oproti konvenčnímu sedanu shodné velikosti. Čína: hlavní trh pro značku Čína zaujímá z pohledu Citroënu rozhodující místo. Již před několika lety se stala pro značku nejvýznamnějším mimoevropským trhem. V roce 2007 zde prodej dosáhl 109 700 vozů. Od příchodu na místní trh v roce 1991 značka prodala již více než 800 000 vozů, díky čemuž se stala jednou z firem, které v zemi dobře znají. Na čínském trhu je přítomno 217 prodejců 4S (Sales, Service, Spare parts, Standard) ve 186 městech, kteří jsou připraveni prodávat a postarat se o nové C-Elysée jako o ostatní nabízené vozy z modelové řady. Uživatelé mají 24 hodin denně k dispozici speciální telefonní linku. Probíhá rozšiřování sítě, jejímž cílem je zvětšit území pokryté značkou Citroën. TZ
 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu