Vyhledávání

Hyundai Fan Park navštívilo 90 tisíc fanoušků

Hyundai Fan Park navštívilo 90 tisíc fanoušků

Fotbalový Hyundai Fan Park navštívilo během EURA 2016 více než 90 tisíc lidí. Jedinou oficiální „fan zónu“ v ČR společně s Fotbalovou asociací ČR (FAČR) pořádal partner fotbalové reprezentace Hyundai Motor Czech. Areál v pražských Žlutých lázních nabídl zdarma mezi 10. červnem a 10. červencem přímé přenosy utkání na velkoplošných obrazovkách, koncerty a gastronomické přehlídky a nejrůznější fotbalové atrakce.

 

Finálový zápas mezi pořadatelskou Francií a pozdějšími vítězi z Portugalska sledovalo ve Fan Parku 11 tisíc diváků. „Hyundai je již řadu let hrdým partnerem české fotbalové reprezentace a také partnerem fotbalového mistrovství Evropy EURO 2016. Rádi jsme se stali i partnerem projektu Hyundai Czech Fan Park a umožnili fotbalovým fanouškům, kteří se nevydali do Francie, užít si společně krásu fotbalu,“ uvedl Vladimír Vošický, generální ředitel Hyundai Motor Czech.

 

Během mistrovství vystoupily ve Fan Parku desítky umělců, konalo se zde několik gastronomických přehlídek a návštěvníci měli možnost ochutnat speciality ze zemí jednotlivých účastníků turnaje.

 

Na závěr mohli návštěvníci sledovat vyhlášení soutěže Miss České fotbalové reprezentace, ve kterém z 92 účastnic nejdříve fanoušci vybrali 11dívek do finále, kde prostřednictvím facebookového hlasování rozhodli o vítězce. Tou se stala Gabriela Marhoulová, která kromě dalších cen získala měsíční pronájem vozu ix20.

 

Kromě ryze zábavních atrakcí se během otevření Fan Parku konala také například charitativní dražba uměleckých děl za účelem podpory SOS Dětských vesniček.

 

Fotogalerie

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu