Vyhledávání

Nový generální ředitel značky Peugeot sestavil svůj tým

Praha 10. ledna 2008 - Jean-Philippe Collin, jenž od 1. ledna 2008 oficiálně zastává funkci generálního ředitele značky Peugeot, sestavil tým, se kterým bude usilovat o splnění stanovených cílů:

- vylepšit obchodní strukturu a zaměřit ji na realizaci prodeje,

- posílit aktivitu složek podporujících propagaci značky v jednotlivých zemích,

- zjednodušit hierarchickou strukturu a způsoby fungování.

Provedené organizační změny souvisejí s cílem obnovit dynamiku obchodu v Evropě a rozšířit působnost značky v mezinárodním měřítku.

Značku Peugeot nyní tvoří šest obchodních a šest podpůrných jednotek, podřízených přímo generálnímu řediteli.

Šest obchodních jednotek je tvořeno jednak pěti nejdůležitějšími evropskými trhy a jednak ředitelstvím, pod nímž jsou seskupeny další země, kde Peugeot působí.

Mezi pět prvních jednotek patří:

- Peugeot Německo (Olivier Dardart)

- Peugeot Španělsko (Rafaël Prieto)

- Peugeot Francie (Christophe Bergerand)

- Peugeot Velká Británie (Pierre Louis Colin)

- Peugeot Itálie (Alain Martinez).

V čele ředitelství mezinárodního obchodu Peugeot je Bernd Schantz.

Šest podpůrných složek plní funkce komunikace, marketingu, kvality, řízení a programování, lidských zdrojů a automobilového sportu.

Ředitelství pro komunikaci a strategii značky (Christian Peugeot) se soustřeďuje na interní i externí komunikaci a na vymezení a řízení identity a hodnot značky.

Ředitelství marketingu a obchodní strategie Peugeot (Paul Sevin) zajišťuje funkce podpory prodeje pro celou značku, mezi něž patří marketing produktů a služeb, obchodní metody, vzdělávání zaměstnanců servisních sítí a reklama.

Ředitelství řízení kvality a spokojenosti zákazníků Peugeot (Jean Luc Martinet) odpovídá zejména za definování a podporu politiky řízení kvality, za řízení garanční politiky značky a řízení zákaznických středisek.

Ředitelství řízení a programování (Christian Carsalade), lidských zdrojů (Nathalie de Montgolfier) a ředitelství Peugeot Sport (Michel Barge) zůstávají beze změny.

Christian Delous, jenž v předešlé struktuře odpovídal za obchod v Evropě, odchází koncem února do důchodu.

Daniel Rollet, jenž stál v čele španělského Peugeotu, přebírá odpovědnost za jednu z velkých oblastí ředitelství mezinárodního obchodu.


Radka Matthey

Public Relations

PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.
 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu