U Michlů představili Lotus Michl pro běžný provoz !!
MICHL MOTORSPORT v sobotu 15.12 2007 představil nové vozy vlastní konstrukce s pohonem zadních kol. Automobily jsou postaveny na bázi duralového lepeného chassis Lotus, ostatní je konstrukce MM. S černou závodní verzí Lotus Michl 07/01 získal Dan Michl třetí místo v Evropském Poháru v závodech do vrchu (neoficiálním "mistrovství Evropy" vozů skupiny E1).
Nově představil tentýž vůz v silniční verzi. Červený Lotus Michl 07/02 pro běžný provoz se od černé uhlíkové závodní verze liší především
kokpitem se sériovými sedadly, dveřmi a odnímatelnou střechou. Pracoviště řidiče je ovšem kompletně přepracováno a podobá se závodnímu autu. Stejná je také karoserie, která pro závodní auto vznikla spoluprací MICHL MOTORSPORTu s designérem Milanem Klejchem.
V silniční verzi Lotusu Michl 07/02 je třílitrový třicetiventilový motor původně Škoda, v úpravě MM o výkonu 270 KW. Zájemci si však budou moci vybrat z více verzí motorů o různém objemu. Převodovka je šestistupňová sekvenční Hewland/MM.
Kvality a chování vozu na trati či silnici byly ověřeny jak v úspěšné sezóně závodů do vrchu, tak také na okruzích - Dan Michl s tímto autem zvítězil ve dvou závodech okruhového Mistrovství republiky, jichž se ve druhé polovině sezóny zúčastnil.
Detaily o závodním autě Lotus Michl 07/01:
- motor: 2,0 l atmosférický, 20ventilový, úprava Škoda Octavia KitCar pro
sk A., olej CASTROL TWS
- podvozek: základní skelet Lotus Elise, slepený z duralových profilů,
nový prostorový rám z ocelových vysokopevnostních trubek
- výkon: 213 kW při 8500 ot./min., hmotnost asi 700 kg
- palivo: produkční 100oktanový benzín
- převodová skříň: SADEV, olej CASTROL SAF X-J
- pružiny pérování Eibach, tlumiče KONI
- brzdy: čtyřpístkové Alcon, obložení GOLDFREN
- kola: 17", pneumatiky: výhradně DUNLOP
Oficiální stránky MM : www.michl-motorsport.cz
PR