Vyhledávání

Barumka : tradiční propagace značky Barum. Poprvé se jelo při otevření otrokovického závodu

Barumka : tradiční propagace značky Barum. Poprvé se jelo při otevření otrokovického závodu

Barum rally – tradiční propagace značky Barum

 22. - 24. srpna 2008 proběhne 38. ročník populární motoristické soutěže
 Barum rally i letos součástí prestižního světového seriálu Intercontinental Rally Challenge (IRC).
 První ročník rally se konal při příležitosti otevření nového otrokovického závodu Barum v roce 1971.

Otrokovice, srpen 2008. Někdejší amatérský závod se rychle změnil v moderní soutěž a postupně si vybudoval prestiž a také uznání od Mezinárodní automobilová federace FIA, která v roce 2002 zařadila Barum rally do kalendáře mistrovství Evropy. Prvotní nedůvěra v možnosti uskutečnit závody na nejvyšší evropské úrovni se ukázala neopodstatněná a dnes je Barum rally pevnou součástí ME s nejvyšším koeficientem a již podruhé se pojede jako součást prestižního seriálu Intercontinental Rally Challenge (IRC).

Zařazení Barum rally do IRC s sebou přineslo změny v podobě nových týmů a účasti vozů kategorie Super 2000. Díky tomu přitáhla Barum rally pozornost více diváků i novinářů a navíc byla přenášena televizní stanicí Eurosport do celého světa. Taková mediální podpora Barum rally přináší popularitu nejenom samotné soutěži, ale také značce Barum.

Pneumatiky Barum jsou charakteristické především svojí kvalitou, dlouholetou tradicí a vynikajícím poměrem mezi výkonem a cenou. Podle nové strategie koncernu Continental AG je celosvětově podporován prodej pouze dvou značek - prémiové značky Continental a právě značky Barum. Značka Continental našla těžiště komunikace v partnerství fotbalového mistrovství světa a Evropy. Tato strategie se ukázala jako velmi úspěšná a podařilo se ji sjednotit ve všech zemích, kde značka Continental působí. Hlavní komunikační nástroj značky Barum je právě Barum rally, kdy je značka Barum komunikována nejen směrem k cílové skupině motoristů, ale i k celé široké veřejnosti, a je stále vynikajícím nástrojem pro udržení rekordního povědomí o značce.

Barum rally každoročně navštíví statisíce nadšených fanoušků tohoto velmi populárního motoristického sportu a dalším milionům diváků či posluchačů je tento jedinečný zážitek zprostředkováván médii. Letošní ročník bude navíc silně mediálně podpořen satelitním kanálem Eurosport. Velké pozornosti médií i diváků se každoročně těší zejména atraktivní městská super RZ, která se pojede již tradičně v páteční večer centrem města Zlína.

Značka Barum je od roku 1993 součástí německého koncernu Continental AG. S obratem plánovaným pro rok 2008 na více než 26,4 miliard EUR představuje společnost Continental jednoho z pěti předních světových dodavatelů pro automobilový průmysl. Jako dodavatel pneumatik, brzdných systému, systémů a součástí pro pohonné ústrojí a šasi, přístrojové techniky, automobilové elektroniky a technických elastomerů, přispívá Continental ke zvýšení jízdní bezpečnosti a také k ochraně globálního klimatu. Společnost v současné době zaměstnává přibližně 150 000 zaměstnanců na téměř 200 místech v 36 zemích.

Continental je oficiálním partnerem FIFA World Cup 2010TM, který se bude konat v roce 2010 v Jihoafrické republice. Další informace naleznete na stránkách www.ContiSoccerWorld.com, www.ContiFanWorld.com a www.conti-online.com.
Barum Continental spol. s r. o.

Barum Continental spol. s r. o.
Divize marketing


www.conti-online.cz  
www.barum-online.cz 

 

PR 

 

Fotogalerie

Další fotografie 1 2 3

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu