Vyhledávání

Martin Semerád v sobotu poskočil o čtyři pozice a nyní jej čeká finiš Rally Argentina

Martin Semerád v sobotu poskočil o čtyři pozice a nyní jej čeká  finiš Rally Argentina

Martin Semerád před poslední etapou Rally Argentina

Posádka Semerád Rally teamu nastoupila do druhé etapy v rámci Superrally a během dne se dokázali posunout o čtyři pozice.

Kolo vylomené o kámen ve stopě rychlostní zkoušky znamenalo stop pro první etapu Rally Argentina pro českou posádku Martin Semerád – Michal Ernst. Díky systému Superrally se ale mohli Martin s Michalem vrátit ve druhé etapě zpět do hry o mistrovské body v šampionátu PWRC – mistrovství světa produkčních vozů, které momentálně vedou. Hned po ránu se česká posádka, zatížená penalizací za nedokončené rychlostní zkoušky prvního dne, vrhla do boje s cílem posunout se z desátého místa v PWRC co nejvýše pořadím. „Mechanici večer náš vůz opravili a my můžeme vstoupit znovu do soutěže. Máme před sebou ještě hodně kilometrů a díky tomu, že Argentinská Rally je hodně těžká a zrádná, je tady šance získat nějaké body, které se nám v konečném účtování budou hodit,“ říkal na startu druhé etapy Martin Semerád.

V sobotu bylo na pořadu dne osm rychlostních zkoušek o celkové délce skoro 160 kilometrů a vše bylo tedy otevřené. S problémy se potýkali téměř všichni soupeři Martina Semeráda. Na rozbitých a náročných rychlostních zkouškách jihoamerické rally produkční vozy velmi trpí. Je důležité zvolit správné tempo, které bude jednak dostatečně rychlé, ale vydrží jej technika.

„Na dnešní čtvrté rychlostní zkoušce jsem udělal chybu. Měl jsem špatně napsaný brzdný bod a zavadil jsem na výjezdu ze zatáčky levým zadním kolem o břeh vedle cesty. Kolo se částečně vylomilo, ale za rychlostní zkouškou se nám podařilo jej provizorně opravit a mohli jsme jet dál. Naštěstí to byla poslední rychlostní zkouška před servisem, kde se vše opravilo. Po servisu jsme zajeli dvě rychlostní zkoušky bez problémů, ale v následujících jsme měli dva defekty pravého předního kola. Trať je už hodně rozbitá a je vytahané velké množství kamenů, kterým se nedá vyhnout. Je trochu boj o přežití, auto se musí hodně šetřit. Dnes to byl hodně náročný den plný problémů. Jedeme ale dál,“ popisoval průběh druhé etapy Rally Argentina Martin Semerád.

Před Martinem Semerádem a Michalem Ernstem jsou již jen čtyři rychlostní zkoušky, ale jednou z nich je například nejdelší rychlostní zkouška, kterou kdy Martin semerád jel. Test s názvem Aschochinga měří přes 48 kilometrů! Semerádovi s Ernstem momentálně patří šesté místo v PWRC a patnácté místo absolutně. Není ale ještě zdaleka nic rozhodnuto, protože do cíle je ještě daleko a navíc nejbližší posádka soupeřů v PWRC není od Martina Semeráda příliš vzdálena.

 

PR

celkové pořadí

Leaderboard after Day 2
1. S Ogier/J Ingrassia FRA Citroen DS3 3hr 20min 05.8sec
2. M Hirvonen/J Lehtinen FIN Ford Fiesta RS 3hr 20min 49.5sec
3. S Loeb/D Elena FRA Citroen DS3 3hr 20min 53.5sec
4. P Solberg/C Patterson NOR Citroen DS3 3hr 21min 21.9sec
5. M Østberg/J Andersson NOR Ford Fiesta RS 3hr 25min 01.7sec
6. F Villagra/J Perez Companc ARG Ford Fiesta RS 3hr 25min 58.7sec
7. M Wilson/S Martin GBR Ford Fiesta RS 3hr 27min 06.1sec
8. J-M Latvala/M Anttila FIN Ford Fiesta RS 3hr 32min 18.4sec
9. H Paddon/J Kennard NZL Subaru Impreza 3hr 42min 04.1sec
10 P Flodin/M Andersson SWE Subaru Impreza 3hr 50min 04.1sec

Stage Times

Stage 8: 1. Ogier 12min 21.3sec; 2. Latvala + 6.6; 3. Hirvonen + 10.8; 4. Loeb + 12.2; 5. Solberg + 12.3; 6. Wilson + 26.7.
Overall: 1. Latvala 2hr 01min 27.6sec; 2. Ogier + 22.2; 3. Solberg + 23.9; 4. Hirvonen + 47.7; 5. Loeb + 1:35.9; 6. Østberg + 3:17.1.

Stage 9: 1. Loeb 9min 04.1sec; 2. Solberg + 4.9; 3. Ogier + 5.1; 4. Hirvonen + 6.5; 5. Latvala + 12.3; 6. Østberg + 17.5.
Overall: 1. Latvala 2hr 10min 44.0sec; 2. Ogier + 15.0; 3. Solberg + 16.5; 4. Hirvonen + 41.9; 5. Loeb + 1:23.6; 6. Østberg + 3:22.3.

Stage 10: 1. Loeb 10min 38.0sec; 2. Hirvonen + 6.4; 3. Ogier + 8.5; 4. Latvala + 9.2; 5. Solberg + 11.2; 6. Villagra + 19.9.
Overall: 1. Latvala 2hr 21min 31.2sec; 2. Ogier + 14.3; 3. Solberg + 18.5; 4. Hirvonen + 39.1; 5. Loeb + 1:14.4; 6. Østberg + 3:37.6.

Stage 11: 1. Loeb 13min 06.2sec; 2. Latvala + 7.7; 3. Hirvonen + 9.1; 4. Solberg + 10.0; 5. Ogier + 11.2; 6. Østberg + 24.3.
Overall: 1. Latvala 2hr 34min 45.1sec; 2. Ogier + 17.8; 3. Solberg + 20.8; 4. Hirvonen + 40.5; 5. Loeb + 1:06.7; 6. Østberg + 3:54.2.

Stage 12: 1. Ogier 12min 21.6sec; 2. Loeb + 5.4; 3. Latvala + 7.2; 4. Solberg + 8.4; 5. Hirvonen + 12.2; 6. Østberg + 19.5.
Overall: 1. Latvala 2hr 47min 13.9sec; 2. Ogier + 10.6; 3. Solberg + 22.0; 4. Hirvonen + 45.5; 5. Loeb + 1:04.9; 6. Østberg + 4:06.5.

Stage 13: 1. Ogier 9min 00.7sec; 2. Loeb + 2.0; 3. Hirvonen + 3.6; 4. Solberg + 4.0; 5. Østberg + 18.8; 6. Villagra + 19.0; 7. Latvala + 21.8.
Overall: 1. Ogier 2hr 56min 25.2sec; 2. Latvala + 11.2; 3. Solberg + 15.4; 4. Hirvonen + 38.5; 5. Loeb + 56.3; 6. Østberg + 4:14.7.

Stage 14: 1. Loeb 10min 32.7sec; 2. Ogier + 2.0; 3. Hirvonen + 4.7; 4. Solberg + 7.7; 5. Villagra + 20.9; 6. Østberg + 23.3.
Overall: 1. Ogier 3hr 06min 59.9sec; 2. Solberg + 21.1; 3. Hirvonen + 41.2; 4. Loeb + 54.3; 5. Østberg + 4:36.0; 6. Villagra + 5:30.1.

Stage 15: 1. Loeb 12min 59.3sec; 2. Ogier + 6.6; 3. Hirvonen + 9.1; 4. Østberg + 26.5; 5. Villagra + 29.4; 6. Wilson + 33.6.
Overall: 1. Ogier 3hr 20min 05.8sec; 2. Hirvonen + 43.7; 3. Loeb + 47.7; 4. Solberg + 1:16.1; 5. Østberg + 4:55.9; 6. Villagra + 5:52.9.

 

Fotogalerie

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu