Vyhledávání

Milan Kneifel přesedlal z vozu S1600 do dvoulitrového Clia R3 a daří se mu

Milan Kneifel – vedoucí muž ROPRO CLIO R3 Czech Trophy
 
Milan Kneifel v letošním roce přesedlal z vozu S1600 do dvoulitrového Clia R3. Jak se mu závodí v ROPRO CLIO R3 Czech Trophy?
 
Před druhým závodem ROPRO CLIO R3 Czech Trophy jsme se zeptali průběžně vedoucího muže poháru, kterým je Milan Kneifel na pár otázek.
 
Milane, po Valašské Rally, kterou jste v ROPRO CLIO R3 Czech Trophy vyhráli, jdete do nadcházející Rallye Český Krumlov v pozici leadera poháru. Jaké to je?
 
Bylo sice pěkné, že jsem úvodní závod tohoto Trophy vyhrál, ale měl jsem to určitě zjednodušené, že záhy odstoupil Luba Minařík, který má už s autem najeto mnohem víc a ví, co od toho čekat. Určitě jsem rád, ale musíme být nohama na zemi.
 
Jaké je závodění ROPRO CLIO R3 Czech Trophy?
 
Máme za sebou zatím pouze jeden závod CR3CT, a jak pro nás, tak pro promotéra, bylo vše nové. Musím říct, že to ale bylo příjemné závodit v takto připraveném poháru. Věřím, že se teď v následujících závodech pohár ještě víc rozproudí. Na Valašce to pro nás pro všechny byla velká premiéra.
 
Nedělal vám přechod z „áčkových“ aut do Renaultu Clio R3 problém?
 
V minulosti jsem závodil hlavně s vozy Super1600, a popravdě musím říct, že jsem si na Renaulta Clio R3 zatím ještě úplně nezvykl. Teď v úterý máme test a já doufám, že se tady s autem a hlavně s pneumatikami Pirelli více sžiji. To byl na Valašce pro mě asi největší problém. Je dobré, že Petr Brynda byl teď na Korsice, kde v rámci IRC také na Pirellkách jel, a tak očekávám, že bude mít nějaké rady k nastavení a způsobu jízdy. Já jsem zatím jezdil vždy na Michelinkách nebo na BF Goodrich a ty se chovají o dost jinak. Clio je prostě cupové auto, je jinak postavené než speciál S1600, a jezdí se na jiných tlumičích, než jsem byl zvyklý.

Jak se těšíte na nadcházející Rallye Český Krumlov?

V Krumlově pojedou kromě stabilních účastníků poháru dva místní borci, kterými jsou Jiří Trojan a Pavel Kundrát. Ti budou doma určitě velice rychlí. Tratě jsou v Krumlově tradičně těžké a pěkné. Hlavně musí fungovat technika. Postupně bych se chtěl s autem dál sžívat a zrychlovat, abychom byli ostatním důstojným soupeřem.  

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu