Vyhledávání

Chevrolet Beat se bude sériově vyrábět !

• Návštěvníci autosalonů a uživatelé internetu zvolili svého favorita
• Třídveřový hatchback bude inspirací pro sériový model

Chevrolet Beat, nejpopulárnější ze třech známých studií miniautomobilů vystavených v tomto roce na autosalonech po celém světě i na internetu, bude základem pro nový sériový model, který se bude prodávat po celém světě. Představitelé automobilky Chevrolet to oznámil na právě zahajovaném autosalonu Los Angeles Auto Show.

Téměř 1,9 milionu účastníků on-line hlasování usnadnilo rozhodování představitelů automobilky Chevrolet připravit výrazně stylizovaný miniautomobil vycházející ze studie Beat. Prvotní produkce bude nasměrována na trhy mimo USA, výroba se spustí v polovině roku 2009.

„Veřejnost se dala slyšet: Počet hlasů třikrát přesáhl všechny předchozí zákaznické průzkumy GM a potvrdil, že Beat si získal příznivce po celém světě,“ říká Ed Peper, generální ředitel Chevroletu. „Chevrolet byl doslova zaplavený pozitivními reakcemi na každou ze třech studií miniautomobilů – ale Beat se stal jasným vítězem!“

Sériový model si zachová ducha expresivní studie Beat - připravuje se kompaktní model především do města, kam jej předurčují jeho rozměry a nízkoobjemový motor s mimořádně nízkou spotřebou. Novinka rozšíří celosvětovou nabídku značky Chevrolet, která prodává své automobily ve více než 120 zemích. Kompaktní model má výrazně posílit pozici své značky v segmentu miniautomobilů, což je nejrychleji rostoucí segment v mnoha zemích světa.

„Hospodárné automobily s atraktivním designem patří k základním atributům značky Chevrolet a nový automobil perfektně zapadá do tohoto trendu,“ vysvětluje Ed Peper. „Chystaná novinka se bude prodávat po celém světě.“

Chevrolet Beat, který vznikl v jihokorejském designerském studiu GM, se spolu se sesterskými studiemi Groove a Trax ucházel na internetu o přízeň veřejnosti – a přesvědčivě zvítězil. Protože Jižní Korea bude pro nový model primárním trhem, rozběhne se jeho výroba právě tam.

Studie Beat se spolu s koncepty Groove a Trax představila na autosalonu v New Yorku v roce 2007. Všechny tři prototypy, které byly navrženy tak, aby oslovily mladé zákazníky z městským aglomerací, vyzařují energii, rozmanitost a vynikají i mimořádnou hospodárností.

Beat je 3-dveřový hatchback s pohonem předních kol, jehož exteriér i interiér doslova vyzařují energii a umocňují image vysoce výkonného, perfektně vyladěného malého modelu. Efektní prolisy, světlomety i velká kola dělají ze studie Beat skutečnou osobnost. Dramaticky klesající linií od vrcholu zadního spojleru až k dolní části kapoty a protáhlými světlomety z LED diod tlumočí křivky exteriéru rychlost a dynamiku. Kliky dveří, které jsou součástí B-sloupku karoserie, zvýrazňují stylisticky čistý design. Velká kola rozměru 17“ jsou umístěna až do rohů karoserie, na zadním čele jsou umístěná zdvojená vertikálně řešená koncová světla z LED diod.

Mladí zákazníci vyznávají moderní technologie a studie Beat jim je nabízí například ve výsuvném středovém panelu. Ve vysunuté poloze se objeví obrazovka navigačního systému, v zasunuté poslouží jako odkládací prostor. Špičkový audiosystém Alpine obsahuje šest reproduktorů a subwoofer v zavazadlovém prostoru.

O značce Chevrolet
Chevrolet je jednou z nejrychleji sílících automobilových značek světa – v oblastech mimo USA vzrostly prodeje od roku 2001 o 158 procent! V roce 2006 se po celém světě prodalo 4,3 milionu automobilů Chevrolet, z toho v USA asi 2,8 milionu, tedy 65 procent. V období let 2005 a 2006 vzrostly prodeje Chevroletu v Latinské Americe, Africe a na středním východě o 19 procent, v Asijsko-pacifické oblasti o 19 procent a v Evropě o 15 procent. V Evropě vzrostly prodeje značky Chevrolet během prvních deseti měsíců tohoto roku o 32 procent.

PR
 

Fotogalerie

Lákadla na Autosalon Brno 2007 (h - z)

foto archiv BVV a automobilek

Další fotografie 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu