Vyhledávání

Citroën v České republice nadále úspěšný

Výsledky značky Citroën v České republice za první čtvrtletí 2007

Po úspěšném tažení značky Citroën na českém trhu v roce 2006, kdy bylo dosaženo nárůstu prodeje na trhu osobních i užitkových vozidel o 44% (8701ks v roce 2006 oproti 6062ks v 2005) a Citroën tak dosáhl na 5. příčku na českém trhu, pokračuje i v dnešních dnech růst jeho prodejů.

První čtvrtletí tohoto roku vykazuje stále velmi dynamické výsledky a značí tak  31% nárůst prodejů vozidel osobních i užitkových oproti roku minulému. Tento úspěch je zejména dán nárůstem prodeje modelových řad vozů C1 (+ 167%), C4 (+ 41%) a C3 (+ 32%) a také samozřejmě novinkou  - vozem C4 Picasso, kterého se společně s  Grand C4 Picasso prodalo  od jeho březnové uvedení na trh 112 kusů.

Značka Citroën tak zůstává na 5. místě na českém trhu prodejců automobilů (v součtu osobních i užitkových vozidel).

 

Simona Klavrzová
PR manager

 

Fotogalerie

Auto show Wien 2007 podruhé

foto Antonín a Pavel Malí

Další fotografie 1 2

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu