Vyhledávání

Concept You je následovníkem studie Concept Universe

 
Concept You od společnosti Volvo Car Corporation:
luxus, který otevírá cestu ke globálnímu růstu
 
Concept You – koncept luxusního sedanu určeného pro moderní lidi – otevírá společnosti Volvo Car Corporation cestu ke globálnímu růstu.
Koncept je nyní prezentován na autosalonu ve Frankfurtu.
„Concept You poskytuje dobrou představu o tom, co mohou zákazníci od našeho příštího velkého sedanu očekávat. Směs moderního skandinávského designu, prvotřídního řemeslného zpracování a intuitivních technologií si klade za cíl oslovit zájemce o luxusní automobily po celém světě,“ říká Stefan Jacoby, prezident a generální ředitel společnosti Volvo Car Corporation. 
 
Concept You je následovníkem studie Concept Universe, která byla v první polovině roku představena na autosalonu v Šanghaji. Cílem obou konceptů je shromažďovat názory potenciálních zákazníků z celého světa, jež by pomohly definovat konečný design příštího velkého sedanu značky Volvo.
Na stánku značky v Šanghaji vedli zástupci společnosti Volvo Car Corporation rozhovor s řadou cílových čínských zákazníků. Společnost rovněž shromažďovala globální zpětnou vazbu ke studii Concept Universe, a to jak prostřednictvím průzkumů, tak důsledným monitorováním komentářů v sociálních sítích a dalších médiích.
„Nejhodnotnější získané informace byly využity při tvorbě studie Concept You. Tento automobil se v porovnání se studií Concept Universe vyznačuje odvážnějším profilem připomínajícím kupé, zatímco příď se více blíží klasickému vzhledu vozů Volvo,“ vysvětluje Peter Horbury, viceprezident pro design ve společnosti Volvo Car Corporation. Dodává: „Profil karoserie označovaný jako ‚fastback‘ odráží silný trend mezi evropskými zákazníky. Chceme zjistit, jak odvážný by náš příští sedan měl být, aby byl schopen dosáhnout celosvětového úspěchu. Rádi bychom věděli, co si lidé o Concept You myslí.“
 
Automobily navržené pro lidi
Strategií společnosti Volvo Car Corporation je dosáhnout ziskového růstu a stát se skutečně globální firmou, jejíž produkty budou navrhovány s ohledem na potřeby a životní styl zákazníků.
„Se srdcem ve Švédsku a s očima a ušima po celém světě se chceme stát značkou, která nejlépe porozumí tomu, co zájemci o moderní luxusní automobily skutečně požadují,“ říká Stefan Jacoby. Dodává: „Concept You odráží, jak se tradiční vnímání luxusu mezi lidmi mění. Stále více roste zájem o důmyslnou kombinaci elegantního designu, perfektního řemeslného zpracování a nejnovější technologie.“
 
Aspekty nové strategie
Concept You vyzařuje několik aspektů nové, na zákazníky zaměřené strategie společnosti Volvo Car Corporation nazvané „Designed Around You“ (Navrženo pro vás):
Jedná se o velký luxusní sedan s novým, výrazným skandinávským designem, který zároveň ctí krásu linií klasických modelů Volvo.
Inspirace řadou světoznámých značek, s nimiž jsme na přípravě studie spolupracovali, potvrzuje úroveň prvotřídního řemeslného zpracování, které zákazníci mohou od budoucích modelů Volvo očekávat.
Koncept ukazuje šíři konstrukčních možností, které přináší nová platforma s modulární architekturou (Scalable Platform Architecture ‒ SPA) – kromě dalších technologických a výrobních výhod.
Začleněním nejnovějších intuitivních komunikačních technologií do vozidla Volvo Car Corporation zdůrazňuje svou ambici stát na špičce v oblasti vývoje superfunkční konektivity v automobilech.
 
S Volvem je život jednodušší a příjemnější
Společnost Volvo Car Corporation si klade za cíl zjednodušit a zpříjemnit životy lidí. Zároveň je značka odhodlána dále posilovat svou přední pozici v oblastech bezpečnosti a ekologie.

„Naším zvláštním druhem luxusu budeme schopni konkurovat těm nejlepším. Automobily Volvo jsou intuitivní a nekomplikované. Naši zákazníci nemusejí kvůli bezpečnosti obětovat požitek z jízdy. Mohou si užívat pocit, že šetří životní prostředí, a přesto si dopřát ryzí potěšení spojené s vlastnictvím luxusního automobilu,“ uzavírá Stefan Jacoby.

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu