Vyhledávání

Hyundai v ČR stoupá vzhůru. Podíl na trhu se blíží pěti procentům

Hyundai oslavil již čtyřicáté výročí
Dne 29.12. 2007 se dovrší 40 let růstu značky 

Hyundai Motor Co. oslavila 29. prosince tohoto roku čtyřicáté výročí svého založení a proto společnost přichází s oficiálním emblémem, který upozorní na tento milník v dějinách společnosti.

Emblém je vyveden ve dvou elegantních kaligrafických tazích štětce, které kombinují minulost a budoucnost v dynamické siluetě automobilu. Emblém symbolizuje 40 let růstu a vývoje v automobilovém průmyslu. Vyjadřuje ducha pokrokové, progresivní a spolehlivé organizace. Hyundai bude vždy věnovat pozornost potřebám svých zákazníků a bude se držet nejvyšších standardů zodpovědnosti vůči akcionářům, společnosti a životnímu prostředí.

Výroční emblém bude součástí všech reklam společnosti Hyundai Motor a to jak produktových tak značkových. Emblém bude také k vidění v autosalónech a při příležitosti prodejních a marketingových akcí.

Hyundai v listopadu na 3. místě
Hyundai v ČR dosáhl podílu na trhu 4,9%
Společnost Hyundai Motor CZ, výhradní dovozce automobilů značky Hyundai na český trh, se v listopadu letošního roku umístila s počtem 542 registrovaných osobních vozů na 3. místě mezi všemi dováženými automobilovými značkami a získala tak podíl na trhu 4,9%.

Registrace vozů Hyundai v listopadu 2007
V listopadu 2007 bylo v ČR registrováno 542 osobních vozů Hyundai, což představuje podíl na trhu 4,9%.

V kategorii LUV se jedná o 225 nově registrovaných vozidel a podíl 3,5%.

Celkem bylo registrováno OA +LUV 767 vozů a podíl na trhu tak činil 4,4%.

Hyundai za jedenáct měsíců 2007
Za období leden až listopad bylo celkem registrováno 5949 osobních vozů značky Hyundai. Podíl na trhu tak dosáhl výše 4,9% a značka tím obsadila 6. místo mezi ostatními dováženými značkami.

Za stejné období bylo registrováno 1761 lehkých užitkových vozů, což představuje podíl na trhu 3,2%.

Celkem, osobních a lehkých užitkových vozů Hyundai , bylo za leden až listopad letošního roku registrováno 7710. Podíl na trhu tak činil 4,4%

V jednotlivých segmentech se značce za leden až listopad rovněž dařilo.

V kategorii SUV se vůz Santa Fe opět umístil SUVeréně na vynikajícím 1. místě (1482 vozů kategorie M1 a N1). Hyundai Tucson ( 705 vozů kategorie N1+M1) se umístil v kategorii SUV na místě třetím. Dohromady mají Santa Fe a Tucson 18,7% podíl na trhu v segmentu SUV.

http://www.hyundai.cz/

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu