Vyhledávání

Hyundai ve světě – smělé cíle pro rok 2008

Hyundai ve světě – cíle pro rok 2008
Hyundai chce v rce 2008 na celém světe prodat 3,11 miliónu vozidel, což představuje nárůst o 19,6%
Seoul, Korea - Chung Mong-Koo, předseda Hyundai Motor Co., apeloval ve svém novoročním projevu na management společnosti, aby posílil marketingové aktivity, zaměřil se na nové trhy a zřídil novou kulturu řízení práce.

„Aby jsme si dokázali udržet konkurenceschopnost, je důležité zabezpečit pevné základy pro globální výrobu. Také však musíme maximalizovat naše obchodní a marketingové úsilí, abychom se dostali blíže k našim zákazníkům, aby značka rostla a zvyšovala se ziskovost,“ vyjádřil Chung Mong-Koo.

Tento rok je pro automobilku Hyundai-Kia velmi významný. Dokončuje se rozšiřování výroby v Číně a Indii a stavební práce na nových závodech v USA a v Čechách jsou v plném proudu. V polovině roku by měl být položen i základní kámen nového závodu v Rusku. Investice do zámořských výrobních závodů představují klíčový nástroj snahy managementu globalizovat operace a snižovat tak závislost na korejském trhu.

Jelikož úsilí Hyundai zlepšit kvalitu svých produktů se nachází ve stabilizační fázi, dalším krokem je posílení marketingových aktivit s cílem zvýšit prodejní čísla, maximalizovat zisky a zvýšit hodnotu značky.

Celkové prodeje společnosti Hyundai v roce 2008 by měli dosáhnout 3,11 miliónu vozů, což se rovná meziročnímu nárůstu o 19,6 %. Domácí (korejské) prodeje by měli vzrůst o 8 % na 670 000 automobilů, zatímco export by měl představovat 1,13 milionu vozů s nárůstem 4,6 %. Zámořským výrobním závodům v Indii, Číně, Turecku a USA by se měli prodeje zvýšit o 46 % na 1,31 milionu vozů.

Výsledky 2007
Hyundai dosáhl v minulém roce nárůst prodejů o 4,1 %, to představuje v celosvětovém měřítku 2 602 322 prodaných vozů. Nejvyšší nárůst (7,6 %) zaznamenal domácí, korejský trh, kde si své majitele našlo 625 275 vozů.

Výrobní dceřiné společnosti v zámoří předali celkem 900 311 vozů (meziroční nárůst o 1,6 %), zatímco export ze třech jihokorejských závodů vzrostl o 4,3 % a dosáhl hranici 1 076 716 automobilů.

PR

A u nás :

Hyundai obsadil v prosinci první místo mezi dovozci
Značka Hyundai se v prosinci 2007 umístila s počtem 579 registrovaných osobních vozů na vynikajícím 1. místě mezi všemi dováženými automobilovými značkami a získala tak podíl na trhu 5,5%.

Registrace vozů Hyundai v prosinci 2007
V prosinci 2007 bylo v ČR registrováno 579 osobních vozů Hyundai, což představuje podíl na trhu 5,5%. V kategorii LUV se jedná o 275 nově registrovaných vozidel a podíl 3,6%. Celkem bylo registrováno OA +LUV 854 vozů a podíl na trhu tak činil 4,7%.

Prodejní a marketingový ředitel Hyundai Motor CZ Zdeněk Fořt tuto situaci komentoval „Jsme velice rádi, že se nám podařilo dosáhnout takovéhoto skvělého výsledu a obsadit 1. místo mezi dovozci v kategorii osobních vozů. Tento výsledek svědčí o neustále rostoucím zájmu o naše vozy. Věříme, že i v roce 2008 se nám podaří dosahovat obdobných vynikajících výsledků“.

Hyundai v roce 2007
Za celé období loňského roku bylo celkem registrováno 6528 osobních vozů značky Hyundai. Podíl na trhu tak dosáhl výše 4,9% a značka tím obsadila 5. místo mezi ostatními dováženými značkami.

Za stejné období bylo registrováno 2036 lehkých užitkových vozů, což představuje podíl na trhu 3,3%.

Celkem, osobních a lehkých užitkových vozů Hyundai, bylo za leden až prosinec loňského roku registrováno 8564. Podíl na trhu tak činil 4,4% a tímto výsledkem bylo dosaženo zatím nejlepšího prodejního výsledku značky Hyundai v ČR.

PR

oficiální stránky : http://www.hyundai.cz

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu