Vyhledávání

Koncept DS High Rider je předobrazem budoucího modelu Citroën DS4

CITROËN DS HIGH RIDER, INTERIÉR NA MÍRU

Koncept DS High Rider, který byl odhalen na letošním ženevském autosalonu, je předobrazem budoucího modelu Citroën DS4, kterým bude druhým zástupcem v řadě DS. Tento koncept, představující moderní vizi automobilové dynamiky, si jako svou základní hodnotu zvolil kompaktnost. Otevírá současně cestu k novým možnostem využití a k modernímu technologickému přístupu, který se opírá především o dieselový pohon „Full Hybrid“. Model DS High Rider dnes představuje to, co se v něm ukrývá.
Z kokpitu vozu DS High Rider vyzařuje stejně jako ze stylu jeho exteriéru síla, dynamika a elegance. Ergonomie ovladačů, provedení, kvalita zvolených materiálů a celková atmosféra ukazuje na vysokou úroveň komfortu a kvality ve prospěch spokojenosti celé posádky. 

Palubní deska, sedadla a dveřní panely jsou potaženy tou nejkvalitnější kůží a evokují svět luxusních kožených výrobků a automobilového sportu. Na palubní desce je do této luxusní kůže vytlačen symbol DS, který se jemně rozplývá do ztracena. Tohoto čistého a výrazného reliéfu bylo dosaženo za pomoci specificky vyfrézované matrice.
Sedadla ve verzi Bracelet a dveřní panely jsou barevně odstínované od šedé po zlatou, což vhodně doplňuje vnější dynamiku vozu DS High Rider. Dokonale lineární zlatavé metalické odstínování je výsledkem know-how těch nejlepších odborníků v oblasti zpracování kůže a bylo získáno ruční aplikací zvláštních laků.

Tlumená atmosféra v interiéru vozu DS High Rider, kterou z velké části vytváří kontrast mezi panoramatickým čelním sklem a tmavým stropem, podtrhuje každý použitý prvek. Péče věnovaná i těm nejmenším detailům umožní jít v eleganci ještě dál a použít například chrom na madlech dveří a oblouku spojujícím palubní desku a konzolu.

Interiér vozu DS High Rider, který je odrazem jeho exteriéru, je zacílen na exkluzivitu, dynamiku a eleganci, které vozu dodávají na osobitosti a dělají z něj výjimečný koncept. Řidič, který usedne za jeho volant, má stejné pocity, jako když si na sebe vezme oblek na míru – vše zde bylo pojato tak, aby mu to dělalo radost.




La Marque CITROËN
Marque dynamique et créative, CITROËN lance en 2010 le premier modèle de sa ligne distinctive : la CITROËN DS3.
Forte de plus de 90 ans de ‘Créative Technologie’, CITROËN apporte des réponses concrètes aux problématiques environnementales avec en 2010 la commercialisation de deux véhicules électriques et la généralisation du Stop & Start. CITROËN, c’est 8 000 points de contact avec ses clients, 13 500 collaborateurs, une présence dans près de 80 pays, 1 346 000 véhicules vendus en 2009.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu