Vyhledávání

Koncern GM zaznamenal v Evropě historicky nejvyšší prodej: 2 182 000 ks

GM dosáhl v roce 2007 největšího nárůstu prodejů v Evropě

GM dosáhl v roce 2007 největšího nárůstu prodejů na evropském automobilové trhu

· Koncern GM zaznamenal v Evropě historicky nejvyšší prodej: 2 182 000 prodaných automobilů – tržní podíl vzrostl na 9,5 procenta
· GM posílil nejvíce ze všech značek působících na evropském trhu – prodal o 179 000 automobilů více než v roce 2006
· GM zdvojnásobil prodeje v Rusku a dosáhl tržního podílu 9,6 procenta

· Opel/Vauxhall zvýšil prodeje o 4,3 procenta, Chevrolet o 33,6 procenta a Cadillac o 30,9 procenta

General Motors (GM) zaznamenal v roce 2007 nejvyšší prodej svých modelů v Evropě v historii – celkem se vloni v Evropě prodalo 2 182 000 automobilů koncernu GM, což je o 179 000 kusů či 8,9 procenta více než v roce 2006. Výsledný tržní podíl 9,5 procenta znamená nárůst o 0,3 procentního bodu. Je to nejvyšší tržní podíl skupiny GM od roku 1999.

„GM oslavuje nejlepší prodeje v Evropě všech dob jako výsledek úspěšné týmové práce. Naše víceznačková strategie začíná přinášet výsledky,“ říká Carl-Peter Forster, prezident GM Europe.

„První místo v tabulce nárůstu prodejů je zadostiučiněním pro všechny naše evropské dealery. Máme atraktivní modelové portfolio a naši prodejci vědí, jak z daných možností vytěžit co nejvíce,“ říká Jonathan Browning, viceprezident GM Europe pro prodej, marketing a poprodejní služby.

GM zaznamenal v Evropě v roce 2007 největší nárůst prodejů – o 179 000 vozů více vůči roku 2006 – čímž překonal všechny konkurenty. Nejvíce k tomuto nárůstu přispěly trhy Velké Británie, Ruska, Itálie, Ukrajiny a Řecka.

GM zdvojnásobil prodeje v Rusku

Prodeje GM v Rusku v roce 2007 vzrostly o 95,2 procenta, čímž vysoce překonaly nárůst tamního automobilového trhu (+ 33,5 procenta). GM v Rusku prodal 258 835 automobilů a svůj tržní podíl zvýšil o 3,0 bodu na 9,6 procenta.

Opel/Vauxhall – nárůst prodejů o 4,3 procenta

Velký zájem o novou Corsu a modely Astra, Meriva a Zafira zdvihl prodeje značek Opel/Vauxhall v roce 2007 o 4,3 procenta. Corsa zaznamenala nárůst prodejů

o 45 procent na 454 047 vozů. Meriva se stala lídrem evropského segmentu malých monocabů a spolu se Zafirou vedou kombinovaný segment malých a středních monocabů.

V České republice se vloni prodalo 5651 osobních a lehkých užitkových modelů Opel, což představuje nárůst oproti roku 2006 o 22 procent.

Opel dokázal v Rusku zvýšit prodeje o 232 procent a zvýšil i tržní podíl z 1,5 na 2,5 procenta. V Německu se Corsa stala nejprodávanějším modelem v segmentu malých vozů.

Vauxhall prodal ve Velké Británii v roce 2007 celkem 384 387 osobných a lehkých užitkových automobilů, což představuje tržní podíl 13,7 procenta.

Chevrolet se stal významným hráčem v Evropě

Prodejem 457 224 vozů v roku 2007, což znamená nárůst o 33,6 procenta, dosáhl Chevrolet rekordního tržního podílu 2 procenta (+0,4 bodu).
„Chevrolet ukázal svoji sílu výrazným růstem ve střední a východní Evropě, ale i v západní Evropě dokázal posílit o téměř 10 procent. Chevrolet je dnes nejprodávanější importovanou značkou v Rusku. Tyto výsledky potvrzují pozici Chevroletu jako významného hráče a nejrychleji rostoucí velkoobjemové značky v Evropě,“ říká Jonathan Browning, viceprezident GM Europe pro prodej, marketing a poprodejní služby.

V České republice se vloni prodalo 3150 osobních a lehkých užitkových modelů Chevrolet, což představuje nárůst oproti roku 2006 o 28 procent.

Saab je vedoucí značkou v Evropě v segmentu automobilů E-85

Saab prodal v roce 2007 celkem 84 930 automobilů a udržel si tržní podíl 0,4 procenta. I přes malý pokles celkových prodejů vzrostly prodeje vozů Saab v jižní, střední a východní Evropě. Rozšířením nabídky BioPower modelů i na řadu 9-3 je Saab vedoucí značkou v Evropě v segmentu vozidel spalujících palivo E-85.

Cadillac zvýšil prodeje o 31 procent

Prodeje automobilů Cadillac v Evropě v roce 2007 vzrostly o 31 procent na 4508 vozů. Významně se zvýšil odbyt v Rusku, ve Velké Británii, Rakousku, Dánsku, Španělsku a Itálii. Chevrolet Corvette zaznamenal prodeje 1257 vozidel a prodeje značky HUMMER vzrostly o 18 procent na 2292 vozů.


PR
 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu