Vyhledávání

Novinky se značkou Citroën na 64. mezinárodním frankfurtském autosalonu

CITROËN NA FRANKFURTSKÉM AUTOSALONU
Citroën na 64. mezinárodním frankfurtském autosalonu vystavuje všechny tři modely, které v současnosti tvoří řadu DS, dále své poslední technologické novinky a zcela nový koncept Citroën Tubik. Značka opět potvrzuje svou snahu nabízet řešení usnadňující cestování, v nichž se snoubí dvě základní hodnoty: odvaha a technologie.
ODVÁŽNÁ A VÝRAZNÁ ŘADA DS
Citroën DS3 překročil pouhý rok a půl po svém uvedení na trh 100 000 prodaných kusů a Citroën DS4 registruje jen několik měsíců od zahájení prodeje téměř 15 000 objednávek. Na frankfurtském autosalonu značka vystavuje všechny tři modely řady DS, přičemž důraz klade na nejnovější přírůstek Citroën DS5. Tento model, který se na trh dostane na konci roku, představuje novou etapu rozvoje řady DS. Řady, která doplňuje hlavní nabídku a je určena pro zákazníky, hledající zcela moderní přístup kategorie Premium, z níž čiší to nejlepší z luxusu francouzského stylu. Věrný duchu linie DS, CITROEN stojí o sdílení své vášně pro práci s luxusními materiály na stánku v části vyhrazené svým čalouněním.
 
 TO NEJLEPŠÍ Z TECHNOLOGIE CITROËN
Citroën od konce loňského roku nabízí vůz Citroën C-Zéro představující 100 % elektrické řešení. S modelem Citroën DS5 přichází poprvé s dieselovou technologií „Full hybrid“ HYbrid4, která nabízí jak výborné výkony (200 k, pohon všech 4 kol), tak nízké emise CO2 (99 g/km). Na svém stánku představuje Citroën vůz C3 s mikrohybridní technologií e-HDi 70. Emise CO2 této verze dosahují pouhých 87 g /km, čímž se Citroën C3 dostal z hlediska emisí CO2 mezi špičku ve své kategorii. Technologie Citroën dostává prostor i ve 100 % užitečném vybavení: patří mezi ně nabídka služeb Citroën e-Touch, které umožní především automaticky lokalizovat vůz v případě nehody a urychlit tak příjezd záchranných složek, dále je to odpružení Hydractive, kterým Citroën jako jediný na světě vybavuje své vozy C5 a C6, které tak nabízejí ideální syntézu mezi komfortem a jízdní stabilitou. Toho technologické know-how znázorňuje také nový vůz Citroën DS3 WRC, který již skládá jedno vítězství za druhým ve Světovém šampionátu Rallye.
 
 CITROËN USNADŇUJE CESTOVÁNÍ
Služba Citroën Multicity, která byla ve Francii spuštěna 1. března 2011, se na začátku příštího roku rozšíří i do Německa. Tato služba, která je k dispozici na internetu a v mobilních telefonech, usnadňuje přípravu cest: od výpočtu trasy – zohledňující všechny dopravní prostředky – po rezervaci hotelů. Citroën se snaží dál zlepšovat mobilitu a neváhá se vydat novými cestami. Značka s využitím svého nejlepšího know-how z „Kreativní technologie“ vytvořila Tubik, luxusní minibus nabitý technologií, který se plně podřizuje zásadní ideji: navrátit chuť do cestování. Příjemného, inteligentního, ekologického cestování s připojením!
 


ODVÁŽNÁ A VÝRAZNÁ ŘADA DS
 
CITROËN DS5: NEBÁT SE PŘEKVAPOVAT, NEUSTÁLE OKOUZLOVAT
Citroën DS5 překvapuje a okouzluje:
- svou technologií: Citroën DS5 bude vybaven plně hybridní dieselovou technologií Hybrid4, která nabízí jak výborné výkony (200 k, pohon všech 4 kol), tak nízké emise CO2 (99 g/km).  
- svým stylem: toto aerodynamické, téměř sochařské dílo, odvážné svou stavbou a inspirující svým stylem, znázorňuje to nejlepší z know-how značky. Elegantní vůz se pyšní exkluzivními materiály a jedinečným provedením jako jsou potahy sedadel Bracelet.
- svou promyšlenou koncepcí: zcela výjimečný automobil nabízející nový pohled na kategorii Premium, protože poskytuje opravdovou kompaktnost a současně si zachovává prostornost.
- svými jízdními vlastnostmi: stejně jako Citroën DS3 a DS4 i tento model nabízí jedinečnou jízdní stabilitu a zároveň dokonalou ovladatelnost.
- svým duchem: Citroën DS5, jehož místo řidiče je koncipováno jako kokpit, přináší posádce překvapující zážitek z jízdy.
Citroën DS5 se na první trhy dostane na konci roku 2011.
 
CITROËN DS4: DÍL DRUHÝ ŘADY DS
Citroën DS4, který se prodává od května 2011, registruje již téměř 15 000 objednávek a opět je jasným důkazem „Kreativní technologie“ značky. V jeho tvaru zvýšeného čtyřdveřového kupé se snoubí dynamika, exkluzivita a kompaktnost kupé s multifunkčností a prostorností kompaktního sedanu.
Vše, od potahů sedadel z plnohodnotné kůže přes chromované prvky po přední a zadní světelné lišty, bylo zhotoveno tak, aby celek dokonale ladil a byl tak zajištěn prestižní vzhled exteriéru i interiéru.
Citroën DS4 nabízí nové pocity z řízení, zejména díky svému zvýšenému tvaru, panoramatickému čelnímu sklu a místu řidiče, které v sobě spojuje principy kupé a komfort sedanu. Jízdní vlastnosti vozu si s jeho stylem v ničem nezadají, takže Citroën DS4 garantuje jedinečný kontakt se silnicí.


CITROËN DS3 VE VERZI ULTRA PRESTIGE 
Značka, slavící úspěch s modelem DS3, kterého se prodalo více než 100 000 kusů, z toho téměř třetina v nejluxusnější verzi, představuje na frankfurtském autosalonu Citroën DS3 Ultra Prestige. Tento model, pro něhož byly zvoleny zvláště ušlechtilé materiály a v automobilovém světě dosud nevídané výrobní postupy, odvážně vplouvá do světa luxusu.
Povrch střechy Monogramme využívá hry světel a vytváří na ní jemné kontrasty mezi matnými a lesklými tóny. Tato verze Ultra Prestige je rovněž exkluzivně vybavena sedmnáctipalcovými koly antracitové barvy s diamantovým výbrusem a prvky „Dark Chrome“ na vnějších zpětných zrcátcích, dveřních lištách a přední masce. 
Interiér vozu Citroën DS3 Ultra Prestige používá potahy z kůže ve verzi Bracelet evokující články pásku k náramkovým hodinkám, která je pro modely řady DS typická. Na předních i zadních sedadlech je použita kůže semi-anilin v kvalitě, která je obvykle vyhrazena pro zakázkové šití. Vepředu se využívá zbarvení „crescendo“, které se v automobilovém průmyslu objevuje úplně poprvé a inspiruje se ve světě módy. Postupem, který byl specificky vypracován pro tuto verzi, byl odstín sedadel odstupňován od bílé v horní části sedadel po černou na sedácích. Na palubní desce je pro potěšení smyslů použita bílá kůže „Alpin Weiss“ s vytlačeným logem DS, které se objevuje i v horní části opěradel předních sedadel. Barva displejů sdruženého přístroje dokonale ladí s bílým odstínem vnitřních ozdobných prvků a je důkazem nesmírného smyslu pro detail, který designéři prokázali. Sofistikovaný Citroën DS3 Ultra Prestige je opatřen textilními koberečky výjimečné tloušťky lemovanými prýmky s dvojitým prošitím nití v kontrastní barvě. Pro dovršení souladu, který vládne na palubě, se použitá kůže objevuje i na dveřních panelech a středové loketní opěrce.
 
CITROËN DS3 ODVÁŽNĚ ZKOUŠÍ BARVY
Citroën DS3, který nedávno rozšířil svou barevnou škálu o hnědý odstín karoserie Hickory, přichází s novým růžově fuchsiovým odstínem střechy, který je k dispozici rovněž na všech místech, které lze upravit na míru dle přání zákazníka jako jsou vnější zpětná zrcátka, kryty šroubů kol, lišta palubní desky nebo hlavice řadicí páky. V nabídce je také nové téma samolepicí fólie: jemný, bohémský a elegantní dekor Flower přináší dosud nevídaný efekt, který je současně matný i perleťově lesklý.
 
CITROËN DS3 WRC: POKRAČOVÁNÍ SPORTOVNÍHO DOBRODRUŽSTVÍ  
Citroën pokračuje ve sportovním dobrodružství s novým modelem Citroën DS3 WRC. Tento vůz, který se účastní mistrovství světa v rally 2011, splňuje nové předpisy, které platí od letošního roku. Cílem značky je získat sedmý titul v Poháru konstruktérů v závodech rally.
Tým Citroën Total World Rallye Team tvoří dvě posádky: Sébastien Loeb/Daniel Elena a Sébastien Ogier/Julien Ingrassia. Další tři vozy DS3 WRC byly svěřeny soukromým jezdcům.
Citroën DS3 WRC, který je samotnou esencí Kreativní technologie, je kompaktnější než vůz C4 WRC a pohání ho motor 1,6 l turbo s přímým vstřikováním. Je spojen s pohonem všech 4 kol s mechanickou převodovkou a systémem rozdělování výkonu mezi přední a zadní nápravu.
 


TO NEJLEPŠÍ Z TECHNOLOGIE CITROËN
 
TECHNOLOGIE HYBRID4 DIESEL
 
Citroën DS5 je prvním modelem značky, který je vybaven plně hybridním pohonem, který spojuje dieselový motor HDi s elektrickým pohonem. Technologie Hybrid4 nabízí jak výkonnost (200k, pohon všech 4 kol, elektrický provoz ve městě, boost efekt při silném zrychlení v režimu sport), tak velmi nízké emise CO2 (99 g/km).
 
Originalita plně hybridní technologie je výsledkem kombinace několika technologií:
- tepelný motor 2.0 HDi 160 FAP,
- systém Stop&Start s reverzibilním alternátorem druhé generace,
- pilotovaná šestistupňová převodovka s optimalizovanými převodovými stupni,
- elektrický motor synchronního typu s permanentními magnety umístěný na zadní nápravě, který dokáže vyvinout výkon 27 kW (37 k),
- elektronický supervizor Power Train Management Unit, který automaticky řídí jednotlivé režimy fungování obou motorů s cílem dosáhnout nízké spotřeby paliva.
 
Řidič má k dispozici 4 různé režimy:
- Režim „auto“, který automaticky řídí přechod mezi spalovacím a elektrickým motorem, aby se optimalizovala spotřeba paliva.
- Režim „Zero Emission Véhicle“ (ZEV) umožňuje jízdu pouze s elektrickým motorem, pokud rychlost nepřesáhne 60 km/hod.
- Režim „Pohon všech 4 kol“ (4WD) podporující jízdu při nízké rychlosti, kde zajišťuje pohon všech 4 kol (přední kola jsou poháněna spalovacím motorem a zadní elektrickým).
- Režim „Sport“ zvyšuje reaktivitu a hbitost maximálním využitím elektrického motoru, který tak zlepšuje výkon spalovacího motoru. 
 
TECHNOLOGIE FULL ELECTRIC
 
S vozem C-Zéro Citroën obohatil svou nabídku v segmentu A o 100 % elektrické řešení: nulová spotřeba paliva, nulové emise škodlivin, nulové emise CO2 a nulový hluk. Tento model je výrazem Kreativní technologie, kterou se jeho tvůrci inspirovali. Citroën C-ZERO byl koncipován s cílem usnadnit pohyb po městě a předměstí: jsou pro něj typické malé rozměry, překvapující výkony a dojezdová vzdálenost, která stačí pro každodenní cesty po městě. Citroën C-ZERO je vybaven špičkovou technologií, kromě jiného využívá lithium-iontové baterie. Stojí za ním zkušenost značky, která již prodala 5 500 elektrických vozů. Společně s modelem Berlingo First Electrique, který již v nabídce figuruje, tak má Citroën všechny trumfy proto, aby získal významné postavení na trhu a navíc potenciál dalšího růstu. Citroën již registruje 1 800 objednávek elektrických vozů, z toho 1 300 se týká modelu C-Zéro, dodávky prvních vozů začaly na konci roku 2010.
 
 
 
 
TECHNOLOGIE ZAMĚŘENÁ NA SNÍŽENÍ EMISÍ CO2
 
Značka, která začala u všech svých nových modelů používat mikrohybridní technologii e-HDi a v roce 2010 uvedla na trh vůz Citroën C-Zéro, potvrzuje svou snahu snižovat emise CO2. V letošním roce prodal Citroën víc než 50 % aut s emisemi do 130 g CO2/km. Tato snaha se projevuje i ve snížení průměrné úrovně emisí CO2 u všech modelů v Evropě o 5 gramů.
 
Na frankfurtském autosalonu Citroën představuje model C3 vybavený mikrohybridní technologií e-HDi 70. Emise této verze dosahují pouhých 87 CO2/km, čímž se Citroën C3 dostal z hlediska emisí CO2 mezi špičku ve své kategorii. Motor HDi 70 je spojen s pilotovanou převodovkou a systémem Stop & Start poslední generace. Značka rovněž prokazuje, že je možné spojit technologii a styl. Citroën C3 e-HDi 70 je tak nově nabízen v hnědém odstínu Hickory, který ladí s barvou palubní desky a potahy sedadel, a s chromovanými vnějšími zpětnými zrcátky.
 
 
CITROËN eTouch, INOVATIVNÍ SLUŽBY NA PALUBĚ
 
Kreativní technologie značky Citroën se projevuje i v nabídce nouzového a asistenčního volání s lokalizací vozu, které zajistí v případě poruchy nebo nehody přesnou lokalizaci vozu a rychlý zásah záchranných složek, to vše díky modulu GPS a zabudované SIM kartě. Posádka má k dispozici dvě tlačítka: SOS pro nouzová volání (volání se rovněž může v případě nárazu spustit automaticky) a tlačítko s logem značky pro asistenční volání. Obě tyto služby eTouch jsou bezplatné a fungují nepřetržitě, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. V nabídce jsou i další dvě nové služby: Virtuální servisní knížka Citroën (sledování technického stavu a údržby vozidla) a služba Citroën Eco Driving (sledování emisí CO2), které jsou k dispozici on-line v osobní složce MyCitroën.
 
 
ODPRUŽENÍ HYDRACTIVE: SVĚTOVÁ EXKLUZIVITA ZNAČKY CITROËN
Odpružení Hydractive, kterým je značka exkluzivní v automobilovém světě a montuje je do vozů C5 a C6, přináší jedinečnou syntézu mezi dynamikou a komfortem.
Odpružení Hydractive III+ nabízí u vozu C5 dva režimy tuhosti a tlumení, díky nimž se v reálném čase řídí odpružení, které se automaticky přizpůsobuje stavu vozovky a stylu řízení.
Model C6 navíc nabízí řízenou tuhost tlumičů, která ještě zvyšuje už tak výjimečný komfort vozu známý již z vozu C5.
V režimu Sport si řidič může zvolit dynamičtější jízdní vlastnosti a upřednostnit stabilitu před komfortem.
Řízení odpružení je spojeno s ovládáním stabilní polohy vozu v reálném čase. Světlá výška zůstává konstantní bez ohledu na zatížení vozidla, ve vyšší rychlosti se automaticky sníží, aby se zvýšila aerodynamika a snížila se spotřeba a emise CO2. Při nízké rychlosti je možné světlou výšku zvýšit, je-li potřeba překonat překážku.
 
 


CITROËN USNADŇUJE CESTY
 
CITROËN MULTICITY
 
Značka spustila 1. března letošního roku ve Francii novou nabídku Citroën Multicity a stala se tak prvním výrobcem, který usnadňuje cesty s využitím všech dostupných dopravních prostředků. Tuto službu, která je k dispozici v mobilních telefonech a na internetové stránce http://www.multicity.citroen.fr, tvoří inovativní modul „vaše trasa z domu do domu“, který vám pro danou trasu umožní najít všechna možná řešení dopravy. Citroën Multicity funguje také jako pult, kde si můžete rezervovat letenky, jízdenky na vlak nebo si pronajmout auto (včetně modelu C-Zéro se 100 % elektrickým pohonem), i jako cestovní kancelář, kde si můžete zarezervovat víkend nebo celou dovolenou. Portál, který nezapomíná na zákazníky Citroën, protože jim nabízí specifické služby,usnadňující používání vozu Citroën. Čtyři měsíce po spuštění ve Francii již stránku navštívilo skoro milion zájemců a více než 6 000 zákazníků zde službu nakoupilo.
Na začátku příštího roku bude služba Citroën Multicity spuštěna i v Německu.
 
 
 
CITROËN TUBIK: CO KDYBY BYLA CESTA STEJNĚ DŮLEŽITÁ JAKO CÍL?
V době, kdy se už nemluví ani tak o vzdálenosti, jako o době strávené na cestě, v době, kdy se informace pohybují rychleji než člověk, kdy stejnou trasu lze urazit mnoha různými dopravními prostředky, kdy dávají spotřebitelé přednost především snadnosti, je úkolem pro výrobce automobilů být schopen již dnes nabízet odpovědi přizpůsobené budoucí problematice mobility. Další etapa byla překonána díky nové odpovědi: tou je koncept Tubik, jehož ambicí je navrátit chuť do cestování.
 
Cílem konceptu Tubik bylo nabídnout devítimístný vůz se stylem a funkcemi, které se nezříkají podstaty reprezentativního moderního sedanu. Týmy designérů značky Citroën se inspirovaly u linií slavného modelu Citroën Type H, kterému veřejnost láskyplně přezdívala „TUB“ (jméno jeho předchůdce), a spojily výrazný a nekonvenční styl vozu s barvami a materiály, které odpovídají vyššímu stupni elegance a komfortu.
 
Tubik jde ještě dál a posádce nabízí prostor v tom nejčistším duchu „lounge“, který je zasvěcen komfortu a odpočinku, aby dokázal obnovit radost z cestování. Díky mnoha možnostem modularity sedadel (polohovatlená, obrácená čelem k sobě,..) a použitým technologiím (velký polokruhový displej, ozvučení 5.1 s vysokým rozlišením,..) se zde posádka cítí velice dobře a pohodlně. Cesta se tak stává stejně důležitá jako cíl!
 
Nabídnout takový objem a přitom nezvyšovat spotřebu vyžaduje nový pohon. Úspěšným řešením této rovnice je technologie Hybrid4. Tato plně hybridní technologie umožňuje společně s vynikající úrovní aerodynamiky zachování úrovně emisí CO2 srovnatelné s klasickým sedanem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Martina Bedrnová
PR manager
 
Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvedla v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3, v roce 2011 následoval model DS4. Na konci roku 2011 se řada obohatí o vůz DS5. Citroën, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility. Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.
 
 
 PR
 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu