Vyhledávání

Originalita pláten Françoise Nielly je součástí zdrojů inspirace designérů

Originalita pláten Françoise Nielly je součástí zdrojů inspirace designérů

CITROËN PŘEDSTAVUJE CITROËN SURVOLT VE VERZI „ARTCAR“

Poté, co závodní vůz se 100 % elektrickým pohonem značky Citroën absolvoval první jízdy na bájném okruhu v Le Mans s pilotkou Vaninou Ickx za volantem, dál boří stereotypy a obléká se do šatů, jejichž autorkou je malířka Françoise Nielly.

Originalita pláten Françoise Nielly je součástí zdrojů inspirace designérů Citroënu, kteří hledají nové barvy a nová témata. Setkání stylistů Citroënu se současnou malířkou vyústilo v nabídku nového způsobu vizuálního ztvárnění veškeré energie technologie Full electric.

Šaramantní a extravagantní Citroën Survolt se tak inspiruje světem Françoise Nielly, z něhož si vypůjčuje barvy, které jsou pro její dílo typické. Verze „Artcar“ spojuje fluorescenční kontrastní barvy s vypouklými liniemi a propracovanými boky vozu a výsledkem je hra se světlem a nové vnímání tohoto závodního auta značky se 100 % elektrickým pohonem.
Verze „ArtCar“ modelu Citroën Survolt je vystavena v salonu C42, mezinárodní vitríně značky na pařížské třídě Champs-Elysées.

 

SURVOLT: ŠARMANTNÍ, ELEKTRIZUJÍCÍ, BOŘÍCÍ KONVENCE!

Survolt navazuje na snahu Citroënu přicházet s originálními a nekonvenčními elektrickými vozy. Prvním příkladem byl koncept Revolte, který byl představen na posledním frankfurtském autosalonu. Survolt převrací zažité představy a nabízí zcela jinou vizi: dokonalé spojení šarmu a extravagance haute couture s dynamikou automobilového sportu. A navíc přidává špetku troufalosti, kterou ztělesňuje elektrický pohon.

Touha překračovat vlastní hranice, jít dál, být troufalý a tvořivý je součástí genové výbavy značky Citroën. Bořit konvence, překračovat pravidla, posunovat limity, neustále překvapovat, to vše je součástí vzrušujícího snažení, leitmotivem značky, která po celých 90 let své existence neustále přicházela s dalšími a dalšími novinkami, které předběhly svou dobu. Survolt přesně v tomto duchu porušuje zvyklosti a překračuje pravidla. Je spojovníkem mezi světem elegance a závodů, je sportovní a atletickou odnoží konceptu Revolte, jehož geny v něm kolují.

Moderní a smyslný model Survolt

Svými kompaktními rozměry (délka 385 cm, šířka 187 cm, výška 120 cm) přebírá Survolt stylistická pravidla ze světa sportovních vozů, aby do něho lépe zapadl, a výsledkem je dosud nevídaný revoluční koncept.

Na čelní straně upoutá označení DS, které elegantně vévodí velké oválné masce chladiče, z jejíhož středu se paprskovitě šíří logo značky ve tvaru dvojitých šípů. Jeho okouzlující hluboký pohled upoutá a zaujme, je příslibem toho, že se podařilo posunout hranice možného. Horizontální světlomety, jaké se používají u nejlepších sportovních kupé, fungují jako neodolatelný magnet. Světla tvořená LED diodami dodávají celku moderní technologický vzhled.


Survolt je určen k tomu, aby doslova zhltal asfalt před sebou, aby silnici jen přeletěl. Na nízkém elegantním kupé upoutá kontrast mezi zaoblenou linií a masivními nápadnými boky, které ještě zvýrazňují velká kola, jež jsou příslibem rychlosti a vzrušení.

Plynulý tvar, vzbuzující emoce a smyslnost, jako by sledoval pohyb vzduchu. Tušíte, že před vámi stojí mrštné, přesné a dynamické auto, které pod elegantním a luxusním vzhledem jen stěží ukrývá silnou a výkonnou muskulaturu. Zadní strana konceptu používá stejná elegantní světla jako model Revolte. Linie vozu Survolt je ukončena spojlerem, který je nezbytným symbolem automobilového sportu.

Moderní a silný Survolt umí také ukázat svou svůdnou stránku. Odhaluje své nejkrásnější přednosti, s nimiž může vstoupit na sportovní přehlídková mola. Karoserie je dvoubarevná, kombinuje fuchsiový a antracitově šedý odstín, pohrává si s materiály a objemy. Křivky jsou jednou hladké, jednou třpytivé. Odstíny karoserie se naprosto rozcházejí s klasickým sportovním mužským světem s danými pravidly. Survolt přebírá postoj modelu Revolte a i on představuje spojení dvou světů protikladného vzezření. Survol se zdaleka nedrží konvencí, ale naopak vytváří svůj vlastní styl.

Materiály jako je chrom a hliník zcela jasně patří do prostředí luxusu a závodů. Ve voze se dokonale snoubí svět haute couture se světem automobilového sportu. Toto jedinečné a dosud nevídané spojení sdílí stejnou filozofii, řídí se stejnými pravidly výkonnosti, špičkové technologie a výjimečnosti.


Survolt, elegance ve sportovním duchu

Kokpit vozu Survolt je pojímán jako „plovoucí“ buňka, jako skleněná schránka zasazená do chromovaných oblouků jako nádherný klenot. Leitmotivem vozu Survolt je snaha překračovat pravidla luxusu a rafinovaně je spojovat s pravidly světa sportu.

Kabina vozu Survolt byla pojata jako křižovatka těchto dvou světů, které samou svou podstatou stojí proti sobě. Tato symbióza vytváří organický jemný a současně technický celek, z něhož vystupuje místo řidiče. Vše bylo vymyšleno a pojato tak, aby se oba cestující cítili dobře a zakusili jedinečnou radost, výjimečný zážitek.

Použití velkých prosklených ploch přináší světlo a pocit prostoru, což je pravý opak toho, co dnes nabízí sportovní vozy.


Survolt, výjimečné výkony a zážitky

Survolt, který předběhl dobu, si vás podmaní využitím nejnovější moderní technologie, která je šetrná k životnímu prostředí. Stejně jako moderní předchůdce Revolte využívá i Survolt elektrický pohon. Díky tomu se mu daří spojit sportovního ducha a výkony s ohledem k životnímu prostředí a trvale udržitelnému rozvoji. Toto technologické řešení, které je ve světě závodních vozů stále velmi vzácné, také ztělesňuje spojení, které možná vypadalo nemožné. Citroën si však troufá, Citroën tvoří, Citroën boří konvence, aby je mohl lépe povznést výš. Tento pohon zajišťuje řízení, které je nejlepší z hlediska ekologie, ale nabízí i radost z řízení, zážitky, výkony a dynamiku, a to vše v maximálním, neboť bezhlučném komfortu.

Citroën přichází s konceptem Survolt s novou vizí automobilu, s dosud nevídaným pohledem, který plně odpovídá 90 letům historie moderní značky, pro niž je základní hodnotou kreativita a technologie.


Značka CITROËN
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma plně elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat mikrohybridní technologii e-HDi. Citroën, to je téměř 10 000 kontaktních míst, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

PR

 

Fotogalerie

Extravagantní Citroën Survolt

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu