Vyhledávání

S příchodem slunečného počasí se Citroën DS3 objevuje v novém hnědém odstínu

CITROËN DS3 ODHALUJE SVOU NOVOU KOLEKCI

Citroën DS3 se již objevil v kolekci Yves Saint-Laurent, Kenzo nebo v kolekci britské značky Orla Kiely a nyní se objevuje v novém hnědém odstínu Hickory a s novou samolepicí fólií na střeše od italského výherce designerské soutěže Citroën Créative Awards. A přichází i s limitovanou sérií „Matière Grise“ v počtu 750 kusů.

Jednou z předností Citroënu DS3 je jeho výrazný svůdný styl, který je exkluzivní širokou škálou nabízených prvků pro osobní úpravu vozu. S příchodem slunečného počasí se Citroën DS3 objevuje v novém hnědém odstínu karoserie Hickory, který doplňuje 10 stávajících odstínů. Přichází také s novým tématem samolepicí fólie Flavio, která se plně inspiruje vítězným návrhem střechy ze soutěže Citroën Creative Awards. Tato abstraktní zlatavá fólie nese jméno svého tvůrce. Značka tedy drží slovo a uvádí na trh návrh, který v jejím prvním ročníku mezinárodní designérské soutěže získal první místo. Citroën DS3 tak zůstane velmi osobním a velmi neobvyklým automobilem.

Ti, kdo hledají ještě větší exkluzivitu, si mohou zvolit Citroën DS3 v nové speciální limitované sérii, která čítá pouhých 750 kusů. Jde o sérii Matière Grise (Šedá hmota). Matně šedou karosérii pojí s celou řadou chromovaných prvků jako jsou vnější zpětná zrcátka, boční ochranné lišty a lišty kolem zadních světel. V nabídce jsou 2 odstíny střechy, černá a bílá, doplňuje je sada ozdobných prvků a litá sedmnáctipalcová kola s diamantovým výbrusem ve stejné barvě. V interiéru na zákazníky čeká kožené čalounění Mistral, paket Pack Select Confort MyWay s automatickou klimatizací, navigačním systémem MyWay a HiFi systémem. Vůz je nabízen se 2 benzínovými motory, které zaručují exkluzivní zážitky: VTi 120 a THP 150. Vůz s motorem VTi120 se prodává za 23 400 € a vůz s motorem THP 150 za 24 950 € včetně DPH.

Citroën DS3 přitahuje pozornost. Byl ostatně opakovaně oceněn. Poslední cenou je „Women’s World Car of the Year“. Tu mu v dubnu udělila porota, ve které zasedlo 14 novinářek a závodních jezdkyň u celého světa, za bezpečnost, design, odkládací prostory, snadné řízení nebo šetrný přístup k životnímu prostředí. To vše jsou rozhodující kritéria, ke kterým ženy při nákupu auta přihlížejí.



Martina Bedrnová
PR manažerka
Citroën Česká republika, s.r.o.



Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvedla v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3, která se letos obohatí o vozy DS4 a DS5. Citroën, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility. Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu