Vyhledávání

TATRA, a.s. oficiálně představuje svou novou modelovou řadu s označením PHOENIX.

TATRA, a.s. oficiálně představuje svou novou modelovou řadu s označením  PHOENIX.

TATRA PHOENIX míří výš
Společnost TATRA, a.s. oficiálně představuje svou novou modelovou řadu civilních nákladních vozidel s označením TATRA PHOENIX.

KOPŘIVNICE (8. 8. 2011) – TATRA PHOENIX je nový začátek, start do nejvyšších pater konkurenceschopnosti na poli produktu i poprodejních služeb. S novým vozidlem se otevírá další kapitola světově úspěšného „románu s názvem TATRA“. Díky spojení s významným výrobcem nákladních vozidel DAF a skupinou PACCAR vstupujeme do éry zcela zásadní globalizace nabídky našich výrobků a služeb. TATRA PHOENIX je jistotou pro naše partnery a zákazníky, že se zrodila nová řada vozidel s mimořádnými jízdními vlastnostmi, vysokou produktivitou a efektivitou provozu, komfortem pro řidiče a dlouhou životností.

Unikátní inovovaný tatrovácký podvozek s novou přídavnou převodovkou a pneumatickým odpružením všech náprav doplněný o kabinu DAF CF 85 (krátká nebo spací), motor PACCAR MX s výkonem 265 kW až 375 kW a převodovku ZF Ecosplit - manuálně řazená, nebo AS - Tronic – automatizovaná, znamená pro značku TATRA, její zákazníky, obchodní partnery a příznivce jednoznačný vstup do nové éry v rámci segmentu komerčních vozidel.

TATRA PHOENIX zachovává tradici pohonu všech kol s možností připojení či odpojení pohonu přední nápravy kdykoliv během jízdy bez nutnosti zastavení. Ve standardní konfiguraci budou k dispozici vozidla 4x4, 6x6, 8x8 a nově také 8x6. Vozidlo tak nemá problém pohybovat se v tom nejtěžším terénu, ale zároveň je nyní lépe přizpůsobeno pro smíšený provoz.



Tatrovácká koncepce podvozku vozidla nabízí centrální nosnou rouru a s ní pomocí příčníků spojený svařovaný rám, které tvoří extrémně tuhý nosný systém vozidla. Vysoká tuhost nosné struktury ovlivňuje rozhodujícím způsobem jízdní vlastnosti a namáhání rámu a nástaveb.

Podvozek světoznámé tatrovácké koncepce může fungovat bez svařovaného horního rámu, to znamená, že některé nástavby mohou být připojeny pomocí příčníků přímo k centrální rouře. Díky tomu se především u sklápěčů zvyšuje užitečné zatížení a vozidla se tak stávají produktivnější. Podobné řešení si nemůže klasická koncepce vozidla s žebřinovým rámem dovolit. Tuhá nosná struktura podvozku ve spojení s nezávisle odpruženými výkyvnými polonápravami umožňuje vyšší rychlost jízdy v terénu ve srovnání s vozidly klasické koncepce při zachování komfortu jízdy, ke kterému vysokou měrou přispívá kompletní vzduchové odpružení vozidla TATRA PHOENIX, kde jsou zadní nápravy odpruženy pomocí patentovaného řešení TATRA King Frame, a také modernizovaný systém řízení.

Důkazem robustnosti a spolehlivosti vozidla je 36měsíční záruční doba (nebo průběh 300 000 km) na hnací trakt vozidla, což je v současnosti v dané třídě vozidel nejvíce.



Informace pro veřejnost jsou od dnešního dne k dispozici na www.tatraphoenix.com .

 

Fotogalerie

Zcela nová modelová řada Tatra PHOENIX

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu