Vyhledávání

Michal Filla si připsal další vítězství v Alpe Adrii a MČR a navíc nejrychlejší kolo závodu.

Mistrovství ČR a Alpe Adria cup v Brně a v Mostě.
Brno 26.-28.6.09:

Po zmoklém závodě na Pannonii, kde Michal Filla spadl hned ve třetí zatáčce závodu se v Brně těšil celý tým na lepší výsledek. Volné tréninky a kvalifikace probíhaly bez problémů a do závodu
se Michalovi podařilo vybojovat 1. pozici na startovním roštu. Bohužel se před závodem opět rozpršelo a závod se jel za úplného deště. Tým neměl šanci pohrát si s nastavením a ani vyzkoušet tlaky v pneumatikách. Nakonec se Michal rozhodl pro ne moc vhodné nastavení a závod ukončil demoličním pádem, ze kterého naštěstí vyvázl nezraněn. Tento pád ale znamenal další bodovou ztrátu na své soupeře.

Most 10.-12.7.09:
Do Mostu se Michal podíval po dvou letech a po pádech v minulých dvou závodech na zcela jiném motocyklu. Tento stroj dal tým narychlo dohromady, než se opraví ten původní. Tým odvedl výbornou práci a Michal získal první místo v kvalifikaci časem 1:36,969. Tento čas zároveň znamenal nový traťový rekord pro motocykly. V závodě si pak Michal připsal další vítězství v Alpe Adrii a MČR, které navíc korunoval nejrychlejším kolem závodu.

Michal Filla: „Závody na Pannonii a v Brně si byly hodně podobné. Vždy jsem jezdil hodně rychle
a vše vypadalo dobře. Před závodem ale začalo pršet a vše bylo jinak. Bohužel jsem ani v jednom případě nenastavil motocykl na vodu moc dobře a hlavně jsem zvolil špatný tlak v pneumatikách, díky kterému se stávala motorka dost špatně ovladatelná. Nakonec jsem přes všechnu snahu upadnul a zcela zničil svoji R1. Naštěstí jsem nyní jezdcem IVR Yamaha týmu a zde to nebyl tak obrovský problém. Do týdne byl připravený druhý stroj, se kterým jsme vyrazili do Mostu.“

„Od prvních tréninků bylo vidět, že mechanik Michal odvedl výbornou práci a motocykl fungoval výborně. Dařilo se nám zlepšovat časy a nastavení motocyklu. V kvalifikaci se nám podařilo vybojovat pole position, ale pole bylo velmi vyrovnané. Start se mi docela povedl a po první šikaně jsem byl první. V pátém kole jsem měl na zádech jen Francouze Giabbaniho, který ale nebodoval.

Rozhodl jsem se proto s ním nebojovat a vzít raději jisté body než zbytečně riskovat pád. Giabbani žádnou chybu neudělal a já tak dojel 0,2s za ním, ale 11s před druhým jezdcem v Alpe Adrii. Musím moc poděkovat sému týmu a všem partnerům za podporu. Doufám, že jsme tu smůlu konečně protrhli!“

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu