Vyhledávání

Ohlasy po testech v Jerezu

Ohlasy po testech v Jerezu
Casey Stoner, Repsol Honda Team
Dneska jsme byli spokojeni s časy na kolo, ale myslím, že můžeme stále motorku zlepšovat. Cítíme, že jsme udělali na trati pokrok. Ke konci dne jsme měli vibrace, ale máme představu, co to způsobilo. Není to stejné jako v Sepangu. Najeli jsme spoustu kol a také dlouhý úsek, abychom měli představu o spotřebě paliva. Všeobecně jsme spokojeni s tím, jak test probíhal. Nyní se můžeme pustit do závodění a to je to, co si užíváme.“
 
Andrea Dovizioso, Monster Yamaha Tech3
Jsem šťastný, jakou jsme dnes udělali práci, a děkuji týmu Tech3, že pracoval neuvěřitelně tvrdě. Po žaludečních problémech a dešti druhý den testování jsem potřeboval zajet co nejvíce kol, abych se seznámil s potenciálem Yamahy na úplně odlišné trati od Sepangu. Udělali jsme dobrou práci co se týká stability motorky na výjezdu ze zatáčky a to je na takové pomalejší trati, jako je Jerez, důležité. Hodně jsme se zlepšili v eliminaci prokluzu a zvedání předního kola na výjezdu ze zatáčky. Myslím, že jsem mohl jet rychleji, ale používal jsem měkkou zadní pneumatiku jen v posledních 30 minutách. Kdybych měl víc času, mohl bych být v TOP 6. Nyní se těším na Katar, kde budu poprvé závodit s Yamahou. Jsem přesvědčený, že budeme rychlí, ale první 4 jsou silní. Jsou stabilně rychlí, a proto nebude snadné se jich držet, ale dám do toho maximum, abych začal novou sezónu tím nejlepším způsobem.“
 
Fausto Gresini, šéf týmu San Carlo Honda Gresini
Dvě havárie Alvara dnes byli hodně, ale když se snažíte najít důvěru k motorce, tak se to stává. Je to škoda, protože jsme nezajeli celý program, ale přes 20 kol bylo jeho tempo dobré. Celkově to byl pozitivní test, ačkoliv Bautista nebude úplně spokojen. Máme ztrátu, kterou musíme dohánět, ale měli by jsme být schopni ji během prvního závodu dohnat a těším se na to. CRT projekt je poněkud jiný příběh, protože je tam stále spousta práce. Udělali jsme zlepšení, ale víme, že cesta je dlouhá a jsme teprve na začátku. Je to nový projekt se spoustou potenciálu a tak se musíme s každým problémem patřičně vypořádat.“
 
Valentino Rossi, Ducati Team
Dnešek byl lepší než pátek. Jsem velmi potěšen, bohužel jsme udělali nějaké chyby v Sepangu, co se týká nastavení podvozku. Na to jsme v pátek doplatili. Sobotní déšť nás stál celý den, ale dnes jsme odpracovali celý program. Krůček po krůčku jsme se dopracovali k současnému postavení. Jsem šestý s časem 1:39,7, což je dobrý čas, bereme-li v úvahu, že na motorce jezdíme 6-7 dní. Změnili jsme nastavení nejdříve předku a potom zadku a teď máme dobrý vjezd do zatáček. Jsem schopen se naklánět a mohu více riskovat. Ačkoliv víme, že máme před sebou ještě dlouhou cestu, můžeme říci, že jsme připraveni na první závod.“
 
Stefan Bradl, LCR Honda
Po včerejším proměnlivém počasí máme dnes spoustu věcí na otestování. Zkusili jsme několik délek kyvné vidlice, několik nastavení přední vidlice a takové ty věci, které pomáhají stabilitě při brzdění. Nakonec jsme dosáhli dobrého nastavení.“
 
Jorge Lorenzo, Yamaha Factory Racing
Jsem velmi šťastný, protože jsme zajeli dobré časy. Dnes ráno jsme dali nové zadní pneumatiky a zajeli jsme 1:38,9 což je dobrý čas. Odpoledne jsme zdokonalili motorku pro simulaci závodu a bylo to dobré. Všeobecně jsme spokojeni, nejen já, ale i Spies. Ben je také velmi blízko stejně jako Andrea a Cal. Potřebuji ještě trochu zdokonalit brzdění, a pokud se nám to podaří, tak získáme další desetiny.“
 
Karel Abraham, Cardion AB Motoracing, Ducati
Dneska to vyšlo skvěle, najeli jsme skoro devadesát kol a snad jsme našli i dobré nastavení. Mám z toho dobrý pocit, ale je vidět, že tři dny, kdy jsem nemohl testovat v Malajsii, nám chybí. Spokojený bych byl, kdybychom z našeho nejlepšího času dostali ještě tak půl vteřiny dolů. Jsme ale blíž poli než první den a to je dobrá zpráva. Teď se už musíme soustředit na Katar, první trénink tam jedeme už za jedenáct dní.“
 
Martin Havlíček, mechanik Cardion AB Motoracing
Dneska bylo konečně skvělé počasí, najezdili jsme skoro devadesát kol a hodně jsme toho vyzkoušeli, dokonce jedny experimentální pneumatiky. Trošku nás během dne na motorce zazlobila elektronika, ale nic vážného. Bylo vidět, že všichni hodně chtějí zajet, poslední hodina vypadala jak kvalifikace, všichni tlačili na pilu, co to jde. Nám dopoledne chvíli trvalo, než jsme se dostali na čas, který tady umíme zajet, a pak už jsme se začali zlepšovat. Dobré je, že ty nejlepší časy si Kája zajel sám, před námi je pár lidí s lepším časem, kteří se ale za někým vyvezli. Bohužel jsou stále cítit ty tři ztracené dny z Malajsie, ale s tím nic nenaděláme. Každopádně Barbera, který má najeto snad o tisíc kilometrů víc než my, je necelé tři desetiny před námi, to není vůbec špatné.“
 

Fotogalerie

Testy MotoGP v Jerezu

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu