Vyhledávání

Brněnský tým PFEIFERMOTORSPORT a Robert Pláteník již nyní uvažují o sezoně 2011

Brněnský tým PFEIFERMOTORSPORT a Robert Pláteník již nyní uvažují o sezoně 2011

22.9.2010, Brno – PFEIFERMOTORSPORT a Robert Pláteník uvažují o sezoně 2011

Vzhledem k neutěšenému stavu českého okruhového mistrovství již nyní zvažuje PFEIFERMOTORSPORT a Robert Pláteník, jakým způsobem pojmout příští sezonu v D4.

Jsou tu v podstatě dvě možnosti:



1. V případě, že FAS zareaguje na stav v MČR tím, že začne dělat nějaká smysluplná rozhodnutí a plnit a dohlížet na plnění řádů FIA.

Sloučí okruhové MČR do společného šampionátu CZ, SK, H, PL, který jako takový už mají Slováci naplánovaný, sjednotit se Slováky a dalšími předpisy (min. hmotnosti D4 do 2.OOO cc – 900 kg, do 3.500 -1.100 kg a nad 3.500 - 1.150 kg, atd.).

Dbát na to, aby v D4 E1 jezdily pouze vozy osazené blokem motoru, který do něj montuje původní výrobce a ty které mají zachován A-sloupek karoserie. Vozy DTM zařadit do skupiny, do které je řadí FIA, tj.: E2-SH.

Tyto úpravy zajistí vyšší účast a zájem o okruhové závody. Jezdce běžných cestovních vozů určitě moc nebaví závodit s šestisetkilovými vozy typu Attack nebo Lotus a to ve třídě do 2 i do 3,5 litru, které toho s cestovními vozy nemají moc společného. Ve třídě nad 3,5 litru jistě nemá nikdo chuť do závodění s vozy specifikace DTM, které tam vlastně ani nepatří.

Ubylo by sice několik vozů specifikace DTM a několik superlehkých vozů, ale naopak by přibylo spousta plnohodnotných cestovních vozů, které za stávající situace nejezdily, protože jejich účast byla předem odsouzena k tomu, aby hrály jen „druhé housle“.

2. V případě, že nedojde k radikální změně českého mistrovství jsme rozhodnuti zajistit si slovenskou okruhovou licenci a zúčastnit se kompletního slovenského mistrovství.


cp
oficiální stránky týmu : www.pfeifermotorsport.cz

 

Fotogalerie

PCMO 2009 a Robert Pláteník s Fábií objektivem Víti Klígla

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu