Vyhledávání

Carboniacup absolvoval dvojí klání na Slovensku

Ve skupině A1 upravených cestovních vozů zvítězil dvakrát Jiří Míka s Citroenem Saxo, když jednou porazil Petra Zelenku se Suzuki Swift a Luďka Dolejše s Fiestou S1600 a ve druhé jízdě porazil Luďka Dolejše a třetího Jaroslava Petráše s Fordem Fiesta R1. Ve skupině A2 zvítězil dvakrát Petr Morávek se Škodou Octavia DTM, před Radimem Adámkem s Renaultem Clio a Jaroslavem Zachem na Alfě Romeo 147. Ve skupině A3 dominoval podvakrát André Mašek na BMW 130i, když za jeho zády skončilo dvakrát BMW M3 Uwe Schaffera z Německa a jeho kolega Forster závod dvakrát pro změnu nedokončil. V A4 dominovalo čistokrevné BMW GTR Martina Šípka před Olafem Hausnerem z Německa na BMW M3. V A5 zvítězil Miloš Merta se Subaru Impreza STi nad Milanem Medvědíkem s BMW M3 GT4 celkem přesvědčivě.  V A7 zvítězil Dominik Bauer s Oplem Corsa A jen jednou, druhý závod, stejně jako vítěz A8 Milan Valášek s Ginettou G50 již nedokončil. Nejsilnější skupina A9 měla ovšem různorodé pořadí i zajímavé obsazení. Dennis Waszek na Ferrari 430 GT3 napřed porazil Rudolfa Machánka s Mercedesem specifikace GT3 a třetí skončil Michael Oliver z Rakouska na Porsche GT3 Cup. Druhý závod si však podmanil Michael Oliver, který zvítězil před Boleslavem Waszkem na Corvette ZR1 a Dennisem na Ferrari. Rudolf Machánek do druhého klání již nenastoupil.

V B2 sériových cestovních vozů dvakráte zvítězil Jiří Zeman s Hondou Civic, před Pavlem Zemanem na Mazdě RX8 a Miroslavem Beerem na Subaru.  V B3 dvakrát vyhrál Zdeněk Čurda na BMW, před Tomášem Ferčákem s Jaguarem x-type a jednou třetí dojel Liebzeit s Alfou Romeo, druhé klání dokončily pouze dva vozy. B4 pak dvakrát získal pro sebe Zbyněk Čurda s BMW, když porazil ve steném pořadí Lukáše Valdmana s BMW a Tomáše Honze s VW Scirocco. V nejsilnější B5 pak zvítězil také dvakrát Jakub Křeček s Noble GT, před Ondřejem Fričem na Toyotě GT86 a Lubošem Sázavou s Porsche 911. Sázava si ve druhém klání polepšil, když jeho konkurent Frič závod ukončil ve třetím kole.

Společné klání skupin C+D sice celkově opanoval nejrychlejším časem Gottfried Hatz s Pacemakerem, ale na jeho záda pěkně dýchali i Jan Rieger s formulí Gloria, či Filip Zelenský s Dallarou 308 F3. V C1 speciálníc vozů porazil Hatz dvakrát krajana Friedricha Franze s dalším Pacemakerem. C2 zvítězil Andreas Krammer na Caterhamu Megabusa, před nováčkem Liborem Neckářem na Norma M20FC a Wolfgangem Maurerem s dalším Caterhamem. Souboj Caterhamů v C3 nejprve vyhrál Milan Kořínek, před Rejmanem a Bláhou, ve druhé jízdě již dominoval Michal Rejman, před Kirchnerem a Bláhou. V C4 dvakrát ukořistil zlato Martin Křeček, před Bronislavem Smatanou a v C5 tedy mezi KTM X-Bow dojel dvakrát zlatý Jan Mareček, před Martinem Kalvasem jr. ze stáje Janík Motorsport.

Ve skupině formulí v D1 dvakrát zvítězil Jan Rieger na Glorii C8F, s formulí Fiks09RK si dojel pro jeden zlatý věnec také Radek Krakovič, v D4 si pak dvojí vítězství užil Filip Zelenský s Dallarou F308, před Günterem Weissem z Německa na formuli Renault. Jedno třetí místo vybojoval také Karel Hrabaň s další formulí Renault 2,0.

Nyní se závody Carboniacupu přesunou do domácího Mostu, kde očekáváme větší jezdeckou účastJ Výsledky ze Slovakiaringu naleznete zde.

Vláďa Driver Rožánek, Carboniacup 2017

 

 

 

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu