Carboniacup absolvoval dvojí klání na Slovensku
Ve skupině A1 upravených cestovních vozů zvítězil dvakrát Jiří Míka s Citroenem Saxo, když jednou porazil Petra Zelenku se Suzuki Swift a Luďka Dolejše s Fiestou S1600 a ve druhé jízdě porazil Luďka Dolejše a třetího Jaroslava Petráše s Fordem Fiesta R1. Ve skupině A2 zvítězil dvakrát Petr Morávek se Škodou Octavia DTM, před Radimem Adámkem s Renaultem Clio a Jaroslavem Zachem na Alfě Romeo 147. Ve skupině A3 dominoval podvakrát André Mašek na BMW 130i, když za jeho zády skončilo dvakrát BMW M3 Uwe Schaffera z Německa a jeho kolega Forster závod dvakrát pro změnu nedokončil. V A4 dominovalo čistokrevné BMW GTR Martina Šípka před Olafem Hausnerem z Německa na BMW M3. V A5 zvítězil Miloš Merta se Subaru Impreza STi nad Milanem Medvědíkem s BMW M3 GT4 celkem přesvědčivě. V A7 zvítězil Dominik Bauer s Oplem Corsa A jen jednou, druhý závod, stejně jako vítěz A8 Milan Valášek s Ginettou G50 již nedokončil. Nejsilnější skupina A9 měla ovšem různorodé pořadí i zajímavé obsazení. Dennis Waszek na Ferrari 430 GT3 napřed porazil Rudolfa Machánka s Mercedesem specifikace GT3 a třetí skončil Michael Oliver z Rakouska na Porsche GT3 Cup. Druhý závod si však podmanil Michael Oliver, který zvítězil před Boleslavem Waszkem na Corvette ZR1 a Dennisem na Ferrari. Rudolf Machánek do druhého klání již nenastoupil.
V B2 sériových cestovních vozů dvakráte zvítězil Jiří Zeman s Hondou Civic, před Pavlem Zemanem na Mazdě RX8 a Miroslavem Beerem na Subaru. V B3 dvakrát vyhrál Zdeněk Čurda na BMW, před Tomášem Ferčákem s Jaguarem x-type a jednou třetí dojel Liebzeit s Alfou Romeo, druhé klání dokončily pouze dva vozy. B4 pak dvakrát získal pro sebe Zbyněk Čurda s BMW, když porazil ve steném pořadí Lukáše Valdmana s BMW a Tomáše Honze s VW Scirocco. V nejsilnější B5 pak zvítězil také dvakrát Jakub Křeček s Noble GT, před Ondřejem Fričem na Toyotě GT86 a Lubošem Sázavou s Porsche 911. Sázava si ve druhém klání polepšil, když jeho konkurent Frič závod ukončil ve třetím kole.
Společné klání skupin C+D sice celkově opanoval nejrychlejším časem Gottfried Hatz s Pacemakerem, ale na jeho záda pěkně dýchali i Jan Rieger s formulí Gloria, či Filip Zelenský s Dallarou 308 F3. V C1 speciálníc vozů porazil Hatz dvakrát krajana Friedricha Franze s dalším Pacemakerem. C2 zvítězil Andreas Krammer na Caterhamu Megabusa, před nováčkem Liborem Neckářem na Norma M20FC a Wolfgangem Maurerem s dalším Caterhamem. Souboj Caterhamů v C3 nejprve vyhrál Milan Kořínek, před Rejmanem a Bláhou, ve druhé jízdě již dominoval Michal Rejman, před Kirchnerem a Bláhou. V C4 dvakrát ukořistil zlato Martin Křeček, před Bronislavem Smatanou a v C5 tedy mezi KTM X-Bow dojel dvakrát zlatý Jan Mareček, před Martinem Kalvasem jr. ze stáje Janík Motorsport.
Ve skupině formulí v D1 dvakrát zvítězil Jan Rieger na Glorii C8F, s formulí Fiks09RK si dojel pro jeden zlatý věnec také Radek Krakovič, v D4 si pak dvojí vítězství užil Filip Zelenský s Dallarou F308, před Günterem Weissem z Německa na formuli Renault. Jedno třetí místo vybojoval také Karel Hrabaň s další formulí Renault 2,0.
Nyní se závody Carboniacupu přesunou do domácího Mostu, kde očekáváme větší jezdeckou účastJ Výsledky ze Slovakiaringu naleznete zde.
Vláďa Driver Rožánek, Carboniacup 2017