Vyhledávání

Kam míří české okruhy ??? Mostecká mistrovská fraška !!

5.6.2010, Most – Pfeifermorsport PŘIJEL-VIDĚL-ODJEL, aneb mostecká mistrovská fraška:

Do Mostu jsme dorazili po krušných dvou týdnech, kdy se nám podařilo zrekonstruovat přední část vozu poškozenou při posledním mosteckém závodě. Naše práce se dala přirovnat ke skládání PUZZLE, v našem případě obohaceném o absenci některých dílů, které jsme nenašli.


Po pátečním příjezdu do depa jsme zjistili, že naše černé předtuchy o budoucnosti MMČR se naplnily. V areálu okruhu bylo pouze 5 vozů, které měly jet závod do 2.000ccm ve sprintu. Následně jeden ze startujících zjistil závadu na svém voze a odjel domů. Zbyli jsme jen 4, což nebylo ani na plné body. Poté odstartovali sportovní komisaři kolotoč jednání, ve kterých se mělo řešit, ke které skupině jezdců nás přiřadí. Výsledek nám měl být oznámen na rozpravě, která se měla konat v pozdních odpoledních hodinách.

Celou věc jsme v podstatě vyřešili my, když jsme odpoledne vyhlásili, že tohoto kabaretu se nezúčastníme. Poté se ukázalo, že další vůz má technické problémy a závodu by se nemohl zúčastnit. Tím bylo vše vyřešeno.

Rozprava s jezdci D4 se nesla v poměrně ponuré náladě. Vždyť 12 vozů na startu vytrvalostního závodu, z toho celé tři dvoulitry, ve sprintu 3 dvoulitry a 11 vozů nad dva litry---------, to nedávalo důvod k velkému optimismu.

Doufáme, že po tomto víkendu již vezmou zástupci FASu rozum do hrsti a začnou řešit naše připomínky. Vždyť i sám šéf okruhové komise a zároveň mosteckého okruhu v jedné osobě poznal na vlastní kůži, že v případě, že se naše připomínky nebudou řešit, na české mistrovské závody jezdit nebudeme. (viz NOVERA RACING, která absolvovala závody v Polsku a do Mostu nepřijeli). Pořadateli i FASu tím vzniknou nemalé finanční ztráty.

Za současného stavu jsme vstoupili do jednání s promotérem italské série Coppa Italia, p.Peronim a řešíme vstup do tohoto seriálu. Pravdou je, že okruhy na kterých se v Itálii tento seriál jezdí jsou cca 1.000 km od Brna, ale sportovní kvalita je někde úplně jinde. Na posledním podniku na okruhu Vallelunga startovalo v naší divizi 40 vozů značek Alfa Romeo, BMW, Renault, Opel, Fiat, Honda atd. Zajímavostí také je, že promotér této série, na rozdíl od FASu, v době krize vychází startujícím vstříc a mimo jiné snížil startovné o cca 250,- Euro na víkend.

Co více dodat…?

Pfeifer Motorsport

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu