Vyhledávání

Mercedesy DTM ani napodruhé nevyhrály, ale jsou na stupních vítězů

Druhý závod úvodního víkendu MMČR v královské Divizi 4 na Hungaroringu sice přinesl stejné pořadí na stupních vítězů, nicméně jinak šlo o docela jinou podívanou.

Po chladné a deštivé sobotě se v Budapešti a v okolí rozprostřelo letní počasí s teplotou 26 stupňů Celsia ve stínu a boj monster z DTM a FIA Grand Turismo se proti včerejšku obešel bez havárie. Stáj Charouz Racing System obsadila opět stříbrnou a bronzovou příčku.

Týmoví závodníci prosvištěli pod šachovnicí ve stejném pořadí jako včera – pohár za druhou příčku pak převzal Antonín Charouz, z bronzu se těšil Václav Nimč. Oba řídili nové speciály Mercedes Benz DTM C-Klasse v modifikaci 2005. Zatímco v sobotu byla po dojezdu v boxech maďarské dráhy formule 1 poněkud hustší atmosféra, neboť po startu narazil Milan Maděryč s audi do Nimče, dnes už soupeři opět vtipkovali.

Maďarští fanoušci na tribunách, zejména nad první zatáčkou okruhu, si libovali při pohledu na jízdu špičkových silných strojů. Na samém čele to byly čtyři speciály z DTM, v poli se pak míchala auta známá z FIA GT či dlouhá řada vozů BMW M3 GTR s původem v American Le Mans Series. Pro příští dvojzávod v Mostě se počítá s ještě bohatší a kvalitnější konkurencí, neboť leckteré stáje maďarský úvod vypustily.

Antonín Charouz: „Dnešní závod byl naprostým opakem včerejška. Hlavně kvůli počasí, které se po deštivé a chladné sobotě změnilo v krásnou, téměř letní neděli. Na trati se také na rozdíl od včerejška nestalo nic mimořádného, v souboji s týmovým kolegou Vencou Nimčem jsem možná měl navrch díky volbě pneumatik.

Jel jsme na michelinech, zatímco Vašek zvolil Dunlopy. Zatím nevíme, jestli to hrálo zásadní roli. Do příštích závodů v Mostě to budeme analyzovat. Stejně jako nastavení celého auta. Stále si s ním ještě naplno nerozumím.“

Václav Nimč: „Podobně jako včera, i dneska si musím zanadávat. Na sebe. Zatím jsem s novým autem nenašel společnou řeč. Navíc jsem se asi zmýlil ve volbě gum. Vůz jsem zkrátka zase neměl v ruce. S hlavním technikem Marcelem Holanem ale už nacházíme směr, jak vůz lépe nastavit.

Věřím, že v květnu v Mostě to bude lepší. Podle mého odhadu bych mohl být rychlejší o dvě vteřiny na kolo. Už se na sever Čech nemůžu dočkat!“

Výsledky, 1. ze 7 víkendů MMČR Divize 4 nad 2000 ccm,
2. závod
1. Kostka (Audi A4 DTM) 14 kol za 24:26,323
2. Charouz (Mercedes Benz DTM C-Klasse) -52,072
3. Nimč (Mercedes Benz DTM C-Klasse) -52,556
4. Maděryč (Audi A4 DTM) -1:42,690
5. Rosina (SR/Porsche) -1 kolo
6. Herbeck (Pagani Zonda GR) -1 kolo
7. J. Urban (Lamborghini Gallardo Evo) -1 kolo
8. Suchý (BMW M3 GTR) -1 kolo
1. závod
1. Kostka (Audi A4 DTM) 14 kol za 24:31,576
2. Charouz (Mercedes Benz DTM C-Klasse) -1:09,587
3. Nimč (Mercedes Benz DTM C-Klasse) -1:11,029
4. Rosina (SR/Porsche) 1:52,358, -10,443 -1 kolo
5. M. Urban (Lamborghini Gallardo Evo) -1 kolo
6. Suchý (BMW M3 GTR) -1 kolo
7. Herbeck (Pagani Zonda GR) -1 kolo
8. Šenkýř (BMW M3 GTR) -1 kolo
Průběžně: 1. Kostka 20, 2. Charouz 16, 3. Nimč 12, 4. Rosina 9, 5. Herberk 5, 6. Maděryč 5, 7. Suchý 4, 8. M. Urban 4.

MMČR NA OKRUZÍCH 2008
20/04/2008 Hungaroring
18/05/2008 Most
08/06/2008 Most
27/07/2008 Poznaň
10/08/2008 Most
21/09/2008 Brno
25/10/2008 Brno
www.autoklub.cz

Ohlédnutí za sezonou 2007
Konečné pořadí MMČR Divize 4
1. A. Charouz (O2 Mercedes Benz AMG DTM třídy C) 88
2. Nimč (rhino’s Mercedes Benz AMG DTM CLK) 82
3. Mücke (O2 Mercedes Benz AMG DTM třídy C) 68
4. Maděryč (Audi A4 DTM) 63
5. Bezák (Porsche 911 GT3 Cup) 33
6. Charous (Ferrari F430) 32
7. Daniš (Ferrari F430, Lamborghini Gallardo a rhino’s Mercedes Benz AMG DTM CLK) 32
8. Konopka (Saleen S7R) 31
9. Björk (Audi A4 DTM) 25
10. Macháček (Ferrari F430) 25

Pohár týmů
1. AMG M3000 Mercedes 90
2. BRT 41
3. IP Racing Shop 33
4. Foukal 31
5. Alcatel – Lucent Motosport 26
6. Alfa Romeo Racing Hardware Team 25
7. Menx 25
8. Autoracing Club Bratislava 22
9. Stadler Motosport 19
10. Koc Piotr 12

Mistrovství zóny střední Evropy 2007
1. Nimč (rhino’s Mercedes Benz AMG DTM CLK) 155
2. A. Charouz (O2 Mercedesu Benz AMG DTM třídy C) 117,5
3. Liedl st. (SR/Audi TT-R DTM) 89
4. Konopka (SR/Saleen S7R) 84
5. Machánek (SR/Porsche GT RS) 48
6. Maděryč (Audi A4 DTM) 36



BPA
 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu