Vyhledávání

Před vrcholem sezóny na Hockenheimringu vede Interserii Conrad

Před vrcholem sezóny na Hockenheimringu vede Interserii Conrad

Německý pilot Thomas Conrad vede před posledním závodem AvD Interserii Sprint Challenge. Poslední letošní klání má na programu okruh Hockenheimring a první místo Conradovi už nemůže nikdo sebrat.

Letos se AvD Interserie představila na šesti závodních tratích. Po málo obsazeném Hungaroringu na úvod sezóny, následovaly další jízdy na okruzích Lausitzring, v Poznani, Hockenheimringu a v Mostě, kde Interserie předvedla velmi pěknou podívanou, do které přispěly i vozy z Austria F3 Cupu. Na Salzburgringu v Rakousku se odjel zatím poslední závod. Velmi rychlý okruh ale neumožňoval start vozů F3000, tedy té větší a méně obsazované divize.

V klasifikaci vozů F3000 si letos opět nejlépe počínal Rakušan Peter Milavec, který v minulosti držel i rekord okruhu v Mostě. Jeho starty patří k ozdobám tohoto velmi starého seriálu pro formulové a prototypové vozidla. Tam kde Milavec startoval, také zvítězil. Na Lausitzringu a v Salzburgu tuto možnost neměl, protože tyto silné stroje měly start zapovězený.

Jediné vítězství kromě Milavce letos ukořistil Švýcar Monbaron, a to když Milavec na Hockenheimu nejel. Proto mu patří stříbrná příčka. Bronzový věnec zřejmě převezme Rakušan Ransdlshofer, který dokončil jen jednu závodní jízdu na okruhu v Mostě, kde poprvé představil formuli Renault V6. Škoda, že do Interserie nemohou bodovat jezdci, kteří se nepřihlásí do celé sezóny. Potom by totiž měl důvod jásat i náš Dušan Nevěřil, který s Lolou Judd F3000 zvítězil dvakrát v Mostě a jednou na poznaňské trati.

V divizi 2 startují sice slabší vozy do 2000ccm3, ovšem jejich startovní rošt bývá nabitější. Své letošní počínání již může pomalu oslavovat Thomas Conrad z Německa, který startuje s formulí Renault 2,0ltr.. Ten si za své pravidelné starty a pódiová umístění titul v Interserii právem zaslouží. Celkem osm vítězství nasbíral a u nás při FIA Truck Prix dominoval také. Druhý zatím zůstává Thomas Keller s upravenou formulí Renault, která disponuje trochu vyšším výkonem.

Pomyslný bronz zatím tkvý v moci Helmuta Rokitty z Německa, ovšem ani Polák Kochanski, Maďar Ratkai, či Němec Bertsch nejsou bez šance na pódiové umístění. Dvanáct bodů zatím získal nás David Palmi a ve formulové lize mu patří dvanáctá příčka. Posledním bodovaným jezdcem se zatím stal Němec Erichson, který nasbíral celkem 4 body.

Legenda Manfred Kuhn z Německa si se svým obstarožním Reynardem 893 body nevyjezdil.

Pořadí AvD Interserie před Hockenheimem:
Divize pro F3000:
P.Milavec (A) – formule Renault V6 – 60 bodů
J.C.Monbaron (CH) – Reynard F3000 Judd – 20
P.Ransdlhofer (A) – formule Renault V6 – 8

Divize pro formule do 2000ccm3:
T.Conrad (D) – formule Renault 2,0 – 104
T.Keller (D) - formule Renault 2,0 - 46
H.Rokitta (D) - formule Renault 2,0 – 35
M.Kochanski (PL) – Dallara 395 Mugen Honda – 30
F.Ratkai (HU) – Coloni F3 Nissan – 29
T.Bertsch (D) – formule Renault 2,0 -29
…..
D.Palmi (CZ) - formule Renault 2,0 – 12

Vláďa Rožánek
AvD Interserie Sprint 2008

 

Fotogalerie

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu