Vyhledávání

Šestihodinový Epilog 2011 vyhrála česko italská posádka K&K Racing Teamu s Ferrari GT2

Šestihodinový Epilog 2011 vyhrála česko italská posádka K&K Racing Teamu s Ferrari GT2

Letošní Epilog je minulostí. A s ním i celá tuzemská okruhová sezóna. I když příští víkend bude ještě na Masarykově okruhu patřit dvanáctihodinovce Le Brno.

Předehrou akce byl dopolední šampionát v driftování, ktrerý jistě nabídl super podívanou. Navíc premiéra driftů v Brně přilákala na Stadion i poměrně  hodně  diváků. Ti si akci našli, i když  oficiální propagace byla poměrně mizerná a zřejmě  probíhala pouze v řadách příznivců driftování.

Vlastní Epilog 2011 pak  nepřinesl žádné rekordně naplněné startovní listiny. Ba, spíše naopak. Na rozdíl od nedávné Podzimní ceny Masarykova okruhu, kdy byly startovní rošty  slušně zaplněny, byly tentokrát přihlášeny tři desítky posádek a na startu se nakonec objevilo 21 speciálů. Kvalita ale nechyběla, když   přijelo mnoho Ferrari, Porsche, BMW, ve slabší třídě pak renaultů Clio a dalších značek.

V úvodu závodu kralovalo zelené Pagani Zonda, které již mnohokrát prokázalo svoji  rychlost. Nicméně stejně tak už mnohokrát předčasně odpadlo pro technické problémy. Ty tentokrát  přišly již  ve druhé  hodině závodu. Zelený vůz nejdříve postihl defekt a vzápětí se vrátil na trať. Jenže pak už se v podstatě pořádně nerozjel a  ještě jen několik  koleček ve znateně volnějším tempu odkroužil. Pak z trati zmizel.

S vozem Porsche se objevil tým  ostravského Petra Válka, známý hlavně ze startů s vozy BMW. Jenže technické problémy bylo nutné řešit až  téměř do startu a tak vůz na  vleku  na okruh dorazil zhruba  čtvrthodinku před startem, zatímco již  všïchni soupeři čekali na statovním roštu. Tým ovšem neabsolvoval kvalifikační tréninky, takže by stejně musel startovat z boxů. Nicméně hned v prvním kole už bílé  kostkované Porsche stálo opět u mechnaiků a následovala oprava. Vůz nakonec opět vyrazil  opět do závodu a nějaký čas v něm kroužil, nicméně nočního cíle se nedočkal.

Naopak pro  velký  úspěch a  pro absolutní zlato si dojel Válkův kamarád a  při mnoha startech i týmový kolega Marcel Kusín. Tým K§J Racing, známý hlavně  ze startů s vozy  BMW, poprvé představil špičkové Ferrari třídy GT2. Za jeho volant usedl kromě  šéfa týmu také Richard Chlad, který měl lví podíl na  zakoupení  vozu, a také dva zkušení a rychlí Italové. Posádka se vpředu držela od začátku závodu, ale na prvním místě až od páté hodiny šestihodinovky. Největšími soupeři jim v závěru byla posádka s dalším  Ferrari. Další vozy pak  na  obě Ferrari ztrácely více, než devět kol.

První fotky již najdete v naší fotogalerii.

Konkrétně ZDE. Reportáž z Epilogu připravujeme  rovněž do TV MotorMIXu.

Pavel Jelínek  vr.

 

Výsledky / Results
INVICTA EPILOG 2011

PÁTEK / FRIDAY - 14/10/11

1. KT / 1. QP
2. KT / 2. QP - 1. část / part 1
2. KT / 2. QP - 2. část / part 2
3. KT / 3. QP

SOBOTA / SATURDAY - 15/10/11

Závod / Race - 1. hodina / 1. hour
Závod / Race - 2. hodina / 2. hour
Závod / Race - 3. hodina / 3. hour
Závod / Race - 4. hodina / 4. hour
Závod / Race - 5. hodina / 5. hour
Závod / Race - Celkove výsledky / Final results

.

 

Fotogalerie

Epilog 2011 objektivem Přemka Řihánka

Další fotografie 1 2 3 4 5

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu