Vyhledávání

Sobotní Epilog 2011: Sice poněkud slabší účast, ale kvalitní pole vozů

Sobotní Epilog 2011: Sice poněkud slabší účast, ale kvalitní pole vozů

Invicta Epilog: šestihodinový vytrvalostní závod se protáhne až do tmy a uzavře okruhovou sezonu


Poslední tečka české okruhové sezony 2011. A zároveň unikátní atmosféra šestihodinového vytrvalostního závodu, ve kterém piloti silných vozů bojují o prestižní vítězství až do tmy.

15. října půjde na Masarykově okruhu o dvě trofeje: tu pro mistra České republiky ve vytrvalostní Divizi 4. O té se rozhodne po prvních dvou hodinách šestihodinového závodu. Ten pak bude pokračovat dál až do podvečera. A dojezd čeká závodníky za úplné tmy.

Invicta Epilog měl svoji vytrvalostní předehru v záříjové Podzimní ceně Masarykova okruhu, která zrežírovala až nečekaně napínavé představení. V úvodní fázi dvouhodinového klání udávalo tón zelenočerné žihadlo Pagani Zonda, jenže po 27 kolech musela posádka Erik Janiš – Antonín Herbeck do boxu, kde strávila nekonečný čas opravou vozu. Opuštěné taktovky se spolu se svým polským kolegou Teodorem Myszkowskim chopil Bratislavan Miro Konopka (Porsche 997 RSR), vyhráno však zdaleka neměli. Do jejich stíhání se pustili Michal Vorba a další slovenský jezdec Jirko Malchárek, střídající se za volantem vozu Ferrari 430.

V závěru se rozhodli přisypat pikantní koření i němečtí piloti Dietmar Haggenmüller a Alfred Renauer (Porsche 997 Cup). Náskok dvojice Konopka - Myszkowski stahovali tak dlouho, až nakonec první tři vozy dělilo pod šachovnicí necelých šest vteřin. Němci dodatečně vyfasovali za předjíždění pod žlutou vlajku pětadvacetivteřinovou penalizaci, na obsazení dekorovaných stupínků to však vliv nemělo.Pohled do průběžné klasifikace jasně říká, že ani v jedné ze tří tříd divize 4 není o mistrech rozhodnuto. O trůn dvoulitrů se v Invicta Epilogu poperou především Milan Valášek – Christian Malchárek (Renault Clio RS) a bratři Martin a Tomáš Foukalovi, jejichž vůz Honda S2000 zaostává za vedoucí příčkou s osmiapůlbodovým mankem. Třída do 3500 ccm, drtivě ovládaná vozy BMW M3 GTR, má před dnešním finále v čele Petra Kačírka (91 bodů), o dva body zpět následují Daniel Skalický a Lumír Firla, v domácím prostředí cítí šanci na zlatou pečeť úspěšné sezóny i letošní středoevropští mistři Robert Šenkýř – Marek Fried. V roli lídrů třídy nad 3.5 litru nastoupí do posledního souboje sezóny Konopka a Myszkowski (86), stíháni dvojicí Malchárek – Vorba (76.5). Teoretické naděje provází i Boleslava a Denise Waszekovi (Ferrari F430 GT3), jejichž konto zatím svítí ziskem 70 bodů. 


Kývalka bude také hostit i poslední letošní podnik Drift Cupu, soutěže, v níž jde především o efektivní průjezd zatáčkami v power driftu, tedy jízdě s prokluzujícími zadními koly.

Informace o vstupenkách naleznete ZDE

Časový harmonogram
Pátek 14. října
14,30 - 15,30 60´ Epilog 1 KT / QP
15.40 - 17.10 90´ Drift testování
17,25 - 17,40 15´ Epilog 2 KT / QP - 1. část / 1st part
17,50 - 18,20 30´ Epilog 2 KT / QP - 2. část / 2nd part
19,15 - 20,15 60´ Epilog 3 KT / QP

Sobota 15. října
09.00 - 10.30 90´ Drift kvalifikace
11,00 - 11,20 20´ Epilog warm-up
11,00 - 11,20 20´ Epilog warm-up
11.30 - 13.00 90´ Drift závod
13.30 Epilog otevření výjezdu z boxů
13.45 Epilog uzavření výjezdu z boxů
13.55 Epilog Formovací kolo
14,00 - 20,00 Epilog Závod - letmý start

http://www.brno-circuit.com/

 

Fotogalerie

Tréninky na Epilog 2011 - páteční atmosféra

miniobjektivem Pavla Jelínka

Další fotografie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu