Vyhledávání

2010 byl rekordním rokem pro Chevrolet v Evropě

2010 byl rekordním rokem pro Chevrolet v Evropě

· Dosud nejvyšší tržní podíl 2,5 procenta
· Dosud nejvyšší tržní podíl ve 4. čtvrtletí 2,7 procenta
· Dosud nejvyšší tržní podíl v prosinci 3,0 procenta
· Předpoklady pro další růst v roce 2011, roce stého výročí


Curych. Chevrolet předal v roce 2010 v Evropě** 477,194* vozů, což představuje nárůst o 12 procent v porovnání s rokem 2009 a znamená dosud pro tuto americkou značku druhý nejlepší výsledek v Evropě**. Rok 2010 uzavřela s rekordním tržním podílem ve čtvrtém čtvrtletí (2,7 procenta) a v prosinci (3,0 procenta). Celkem se v tomto roce zvýšil tržní podíl značky ve 21 zemích Evropy.

Chevrolet zaznamenal v roce 2010 rekordní tržní podíly na jedenácti evropských trzích, z toho čtyřech západní Evropy (Rakousko, Dánsko, Portugalsko, Španělsko) a sedmi ve střední a východní Evropě (Bosna, Bulharsko, Chorvatsko, Rumunsko, Slovinsko, Turecko, Uzbekistán). V Rusku Chevrolet obhájil svou pozici nejprodávanější ne-domácí značky s tržním podílem 5,9 procenta.

„Naše silné výsledky dobře připravily půdu pro rok 2011, rok našeho stého výročí,“ říká Wayne Brannon, prezident a výkonný ředitel Chevrolet Europe. „Díky sedmi novým vozům, které v tomto roce přineseme na trh, máme fantastickou příležitost povznést Chevrolet v Evropě na novou úroveň.“

Zákazníci značky Chevrolet v Evropě se můžou těšit na nový rodinný van Orlando, novou generaci SUV Captiva, úplně nové Aveo (čtyřdveřový sedan a pětidveřový hatch) a pětidveřovou verzi kompaktního modelu Cruze. Modelová řada se rozšíří o Corvette Grand Sport, i o ikonické Camaro kupé i kabriolet, které je několik měsíců v čele tabulek sportovních automobilů v USA. Na konci roku bude v evropských showroomech oceňovaný Volt, elektrický automobil s prodlouženým dojezdem.


„Doteď nabídka našich modelů pokrývala méně neý 30 procent trhu v Evropě,“ vysvětluje Brannon. „S našimi novými 'stoletými auty' a s několika novými dieslovými a benzínovými motory budeme konkurovat ve více než polovině tržních segmentů.“

Ačkoli je Chevrolet víc známý svými sportovními automobily, jako Corvette, jeho bestsellerem v Evropě byl mini automobil Spark. Ačkoli na trh přišel začátkem roku, rychle se probojoval na 4. příčku segmentu s podílem vyšším než 7 procent.

* Předběžné údaje o registracích
**Evropa = celá Evropa včetně západní, střední a východní

Chevrolet
Chevrolet je celosvětově největší značkou General Motors s ročním prodejem okolo 4 milionů vozů ve více než 130 zemích. Je čtvrtou největší automobilovou značkou na světě pokud jde o prodej a také jednou z celosvětově nejrychleji se rozvíjejících značek. Vozy Chevrolet jsou atraktivní, s výrazným designem, praktické a hospodárné. Navíc stále nabízí vynikající poměr ceny a hodnoty. Po znovuuvedení značky v Evropě v roce 2005 zde Chevrolet více než zdvojnásobil prodej svých vozů na více než 500 000 v roce 2008. V roce 2010 zvýšil Chevrolet svůj tržní podíl v Evropě na více než 2,5 procenta prodejem 477 194 vozů. Chevrolet disponuje v Evropě sítí 2900 dealerství a servisních míst. V nabídce značky Chevrolet najdeme nový městský vůz Spark, malé Aveo, kompaktní Cruze sedan a legendární sporťák Corvette. V roce 2011 Chevrolet uvádí na trh sedm nových vozů: úplně nový rodinný van Orlando, nové SUV Captiva, Corvette Grand Sport Coupé, nové Aveo hatchback a sedan, Cruze hatchback, kupé a kabriolet Camaro a oceňovaný elektrický automobil Chevrolet Volt s prodlouženým dojezdem. Největšími trhy pro Chevrolet jsou v Evropě Rusko, Itálie, Španělsko, Německo, Francie a Turecko. Značku založil v USA švýcarský imigrant Louis Chevrolet v roce 1911. Značka tedy letos oslavuje 100 let své existence. Více informací o značce Chevrolet můžete najít na http://www.chevroleteurope.com nebo http://media.chevroleteurope.com.


Marc Kempe Cornelia Harodt
Chevrolet Europe Chevrolet Europe

Rob Peterson
General Motors

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu