Vyhledávání

9 měsíců roku u Citroenu: zachování tržního podílu ve výši 15 %

Obchodní výsledky – Francie
9 měsíců roku 2010: zachování tržního podílu ve výši 15 %

Značka Citroën si za prvních devět měsíců roku 2010 udržela svůj podíl na trhu s osobními a lehkými užitkovými vozy na úrovni 15 %. Tohoto výkonu bylo dosaženo především díky skvělým výsledkům modelu Citroën DS3 a nového Citroënu C3. Konec roku bude poznamenán příchodem dvou nových vozů, kterými jsou Citroën C4 a Citroën C-ZERO.

Citroën si na konci září drží svůj 15 % podíl na trhu v OV + LUV, což je symbolická hranice, kterou značka překročila v roce 2009 a stále si ji drží, zejména díky svým nejnovějším modelům.
- Citroën DS3 pokračuje ve své úspěšné dynamice – v březnu bylo zaznamenáno již 16 500 nově registrovaných vozů. Cíle jsou již splněny!
- Nový Citroën C4 nijak nezaostává a s 53 000 nově registrovanými vozy zůstává nejprodávanějším modelem značky.
- Mezi lehkými užitkovými vozy si značka udržuje druhé místo.

Citroën, za kterým stojí jeho výsledky, vstupuje do nového čtvrtletí s důvěrou a optimismem, už proto, že v nabídce přibyly nejen výrobky, ale i služby (nabídka mobility Citroën).
- Tento měsíc se dostává do prodeje nový Citroën C4
- Citroën C-ZERO, 100 % elektrický vůz určený do města, který byl uveden na trh minulý měsíc, dosáhl již 300 objednávek.

Obchodní výsledky na konci září 2010

Dohromady za 9 měsíců 2010
Registrace Podíl na trhu v %
Citroën OV + LUV 296 730 15,1
Citroën OV 244 330 14,7
Citroën LUV 52 410 17,1



Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.

 

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu