Vyhledávání

Akční ceny zasáhly celou modelovou řadu, včetně P 508, či sportovního kupé RCZ.

Peugeot zahajuje poslední letošní čtvrtletí silnou ofenzívou:

Osobní vozy za dosud nevídané ceny
PEUGEOT PROFESSIONAL TOUR představuje užitkové vozy

PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA bude v posledním čtvrtletí letošního roku usilovat o pokračování dobrého prodejního trendu a hodlá ještě více posílit prodeje osobních vozů atraktivními cenami. Tři z modelů – 107, 206+ i 207 – lze zakoupit za cenu pod 200 000 Kč. Akční ceny zasáhly celou modelovou řadu včetně novinky Peugeot 508 či sportovního kupé RCZ.

Užitková modelová řada se představí zákazníkům formou akce PEUGEOT PROFESSIONAL TOUR 2011.

Říjen bývá z hlediska automobilového trhu silný prodejní měsíc. Společnost PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA se bude snažit využít tohoto období stejně jako i celého posledního čtvrtletí roku k pokračování výborných prodejních výsledků, kterých dosáhla v předcházejících měsících. Například ve 3. čtvrtletí bylo prodáno o 320 vozů Peugeot více než ve stejném období minulého roku, což znamená nárůst o18%.

Od 1. října tedy společnost PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA uvedla akční nabídku zahrnující kompletní řadu osobních vozů. V rámci této akce lze zakoupit například model Peugeot 107 s klimatizací či Peugeot 206+ za méně než 200 000 Kč. Zájemci o nejprodávanější model značky – Peugeot 207 – mají v říjnu na výběr hned několik možností: SW za cenu 5 dveřové verze, HDi za cenu benzinové motorizace či speciální sérii 207 SW Marianne za 289 900 Kč.
Peugeot 308 lze zakoupit za cenu od 279 900 Kč, přičemž i pro tuto modelovou řadu platí nabídka HDi za cenu benzinové verze. Cena MPV Peugeot 5008 začíná už na hranici 399 900 Kč a letošní novinka Peugeot 508 je nabízena od 479 900 Kč. K nákupu sportovního kupé Peugeot RCZ je poskytnuta výhoda 50 000 Kč, aj. Nabídka platí do konce měsíce listopadu.

Atraktivní ceny jsou doplněny různými výhodami spojenými s financováním vozu v rámci Peugeot Finance, jako například servisní smlouva Peugeot Optiway v ceně vozu.

Prodej užitkových vozů má podpořit akce PEUGEOT PROFESSIONAL TOUR 2011, kterou pořádá společnost PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA ve spolupráci se sítí center Peugeot Professional./ Třináctidenní putovní akce, která bude probíhat od 3. do 15. října, má za cíl představit firemním zákazníkům kompletní řadu užitkových vozů Peugeot a možnosti přestaveb (vícemístné provedení 3+3, pekárenská nástavba, chladírenská vestavba, valník atd.). Zákazníci v různých městech České republiky např. Praha, Kladno, Plzeň, České Budějovice, Jindřichův Hradec, Hodonín, Brno aj. tak budou moci získat informace o produktech či o výhodné nabídce financování s Peugeot Finance, nebo si některé užitkové vozy vyzkoušet. 



Radka Matthey

Peugeot
Peugeot, značka zastoupená ve 160 zemích světa, s 10 000 prodejními místy, značka, která spojuje hledání dokonalosti a emoce. V roce 2010, kdy Peugeot oslavil 200 let své existence, potvrdil svou pozici nejprodávanější francouzské značky na světě a s 2 142 000 prodanými vozy postoupil o jedno místo v celosvětovém žebříčku automobilek (9. pozice).
Peugeot je jedinou značkou, která poskytuje komplexní nabídku prostředků globální mobility čítající osobní a užitkové vozy, skútry, jízdní kola a servisní a doplňkové služby včetně programu mobility Mu.

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu