Vyhledávání

Audi partnerem úspěšné Show Jana Krause,který dostal Q7.

Audi partnerem úspěšné Show Jana Krause,který dostal Q7.
Jan Kraus jezdí v Audi
 
·         Značka Audi partnerem úspěšné Show Jana Krause
 
Praha, 17. října 2011 – Značka Audi se stala partnerem úspěšné televizní Show Jana Krause. V rámci spolupráce protagonista pořadu Jan Kraus převzal do ročního užívání Audi Q7. „Technika je obor, který mě zajímá, a Audi umí přesvědčit, že v tomto oboru je opravdovou špičkou. Věřím, že slogan „Náskok díky technice“ není pouze sloganem, ale realitou modelů značky se čtyřmi kruhy ve znaku,“ uvedl Jan Kraus, když přebíral vůz od Ondřeje Kulicha, vedoucího Fleet & Marketing Audi.
 
Mám rád sportovní a dynamickou jízdu, proto jsem volil také vůz s S line paketem. Oceňuji také pohon quattro, zejména když o víkendech jezdíme na chalupu, kde je náročný terén a doteď jsem musel vždy hlídat předpověď počasí, abychom neuvízli. Auto využívám denně a spolehlivost, výkon a technická vyspělost jsou pro mě rozhodující,“ svěřil se Jan Kraus. „Ve znělce svého pořadu jsem vyměnil autíčko z pouťového autodromu za Audi: buď legrace, nebo něco opravdu kvalitního. Svou práci chci dělat tak dobře, jako dělá značka Audi své vozy,“ prozradil Jan Kraus.
 
 

 

 

Skupina AUDI AG prodala v roce 2010 přibližně 1 092 400 vozů značky Audi. Obrat za rok 2010 činil 35,4 miliardy EUR a provozní zisk 3,3 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, čínském Changchunu a belgickém Bruselu. Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku října 2008 a Audi Q5 v červenci 2010. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě v květnu 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 60 000 lidí, z toho 46 600 v Německu. V letech 2011–2015 plánuje značka se čtyřmi kruhy investovat více než 11 miliard EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 plánuje Audi výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.
 

Značka Audi si již dlouho uvědomuje svoji společenskou odpovědnost na mnoha úrovních ve smyslu zachování podmínek pro hodnotný život budoucích generací. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a prozíravá personální politika orientovaná na budoucnost. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace Audi pro životní prostředí.

PR

 

Fotogalerie

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu