Vyhledávání

Audi quattro Cup právě slaví 20. narozeniny

Audi quattro Cup slaví 20. narozeniny

· Nejoblíbenější amatérská série přilákala na trávníky více než milion golfistů
· V roce 2010 se zúčastnilo přes 80 000 golfistů z 53 zemí

· Českou republiku bude v říjnovém světovém finále na Sardinii reprezentovat dvojice Zbyněk Svoboda–Miroslav Čermák

Úspěšný Audi quattro Cup slaví letos své 20. narozeniny. Během dvou desetiletí hrálo přibližně 1,1 milionu golfistů o vítězství v národních turnajích a ve světových finále, které se konaly na nejkrásnějších golfových hřištích celého světa. Česká série se letos uskutečnila pošestnácté a 21. srpna vyvrcholila finálovým turnajem na Zbraslavi. Na Sardinii změří své síly s nejlepšími světovými amatérskými golfisty dvojice Zbyněk Svoboda–Miroslav Čermák.

Audi quattro Cup má skvělou pověst ve více než 50 zemích celého světa. Oblíbená série se koná například v Argentině, Austrálii, Chile, Číně, Španělsku a Jižní Africe. Z drobného golfového turnaje založeného na dobrém nápadu se během pouhých dvaceti let vyvinula nejúspěšnější amatérská série. Také sezona 2010 byla pro Audi quattro Cup mimořádně úspěšným rokem. V 700 turnajích si zahrálo o účast ve světovém finále, které se uskuteční v říjnu na Sardinii, více než 80 000 účastníků z 53 zemí. Jen v Německu se do 122 turnajů přihlásilo 12 200 účastníků, v České republice se letos utkalo 174 golfistů ve 3 turnajích (česká kvalifikace, moravská kvalifikace a národní finále).

„Audi a mezinárodní golf – to je již dlouho dokonalá a úspěšná kombinace,“ říká Peter Schwarzenbauer, člen představenstva společnosti AUDI AG zodpovědný za marketing a prodej. „Audi quattro Cup je toho obzvlášť dobrým příkladem. Děkuji všem partnerům značky Audi za jejich nasazení a organizaci a samozřejmě i všem účastníkům, kteří z malého turnaje pod patronací značky se čtyřmi kruhy udělali úspěšný podnik v celosvětovém měřítku.“

Golfové turnaje na cestě k zemskému finále se hrají na pozvání regionálních partnerů značky Audi ve dvojicích jako párové čtyřhry. V roce 1991 začal Cup s 51 turnaji v Německu a hned se jich zúčastnilo více než 6000 hráčů. Již o rok později vykročil Audi quattro Cup za hranice. K 70 turnajům v Německu se tehdy připojilo 62 turnajů v sedmi dalších evropských zemích. V roce 1993 se uskutečnilo první světové finále, a to ve Velké Británii. V roce 2002 byla poprvé překročena rekordní hranice 60 000 účastníků z celého světa za rok.

Poté, co se v uplynulých šesti letech zúčastnilo Cupu vždy více než 75 000 golfistů, padly nové rekordy i v letošním jubilejním ročníku. Po českém finále na Zbraslavi čeká na nejlepší amatérské golfisty světové finále na Sardinii ve dnech 8. až 12. října 2010, které bude hostit golfový klub Pevero, jehož hřiště s 18 jamkami situované na mořském pobřeží patří díky úchvatným skalnatým formacím mezi nejkrásnější a nejlepší golfová hřiště ve středomořské oblasti.


Společnost AUDI AG prodala v roce 2009 přibližně 950 000 vozů. Obrat za rok 2008 činil 29,8 miliardy EUR a provozní zisk 1,6 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, Changchunu (Čína) a Bruselu (Belgie). Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku září 2008. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě od května 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 58 000 lidí, z toho 45 500 v Německu. V letech 2010–2012 Audi Group plánuje investovat zhruba 5,5 miliard EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 Audi plánuje výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.

Značka Audi již dlouho plní svoji sociální odpovědnost na mnoha úrovních - s cílem učinit budoucí život hodnotný pro přicházející generace. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a dopředu hledící personální politika. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace životního prostředí Audi.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu