Vyhledávání

Nová generace Chevroletu Malibu se bude prodávat v téměř 100 zemích

Nová generace Chevroletu Malibu se bude prodávat v téměř 100 zemích

Úplně nový Chevrolet Malibu připravený na světovou premiéru

· Nová generace Chevroletu Malibu se bude prodávat v téměř 100 zemích na šesti kontinentech


ŠANGHAJ – Úplně nový Chevrolet Malibu bude překonávat časové zóny a spojovat různé kultury na celém světě, protože Chevrolet ho současně představí na Shanghai Auto Show a na stránkách Chevrolet Facebook .


Chevrolet dnes uvolnil fotografii zcela nového modelu Malibu, který představí naživo ve 20:30 EDT 18. dubna (2:30 SEČ 19. dubna) na http://www.facebook.com/chevrolet. Zákazníci mohou posílat během představení své otázky na Twitter použitím #MalibuReveal, nebo na Facebook Chevrolet v Malibu tab. Členové týmu Chevrolet budou připraveni odpovídat na otázky během živého moderovaného přenosu otázek a odpovědí po webovém představení.

Načasování webového představení koresponduje s debutem nového Malibu na autosalonu v Šanghaji 19. dubna. Nové Malibu se představí i na New York International Auto Show, které bude pro veřejnost přístupné od 23. dubna do 1. května.

„Nové Malibu přinese uznávané a oceňované jméno Chevrolet do nových sfér a představí ho novým divákům na celém světě,“ řekla Susan Docherty, vicepresidentka GMIO pro prodej, marketing a aftersales. „Ať už se bude Chevrolet Malibu prodávat v Severní Americe, Jižní Americe, Evropě, Asii, Africe, anebo Austrálii, byl od začátku konstruovaný tak, aby splnil požadavky zákazníků na celém světě.“

Nové Malibu bude mít k dispozici globální nabídku úsporných a výkonných čtyřválcových motorů, spolu se šestistupňovými převodovkami, které také přispívají k hospodárné výkonnosti. Chevrolet Malibu byl vytvořený tak, aby obstál na všech trzích světa. Nové Malibu je prvním modelem Chevrolet střední třídy, který se bude prodávat celosvětově. Přijde na trh v téměř 100 zemích na šesti kontinentech a bude se vyrábět na mnoha místech, včetně Číny a dvou závodů v USA.

Malibu bolo nejprodávanějším automobilem Chevrolet a GM v roce 2010 v USA s prodejem téměř 200 000 vozů. Patří mezi nejoceňovanější Chevrolety v Spojených státech se ziskem více než 40 ocenění od roku 2008. Malibu bylo jediným vozem střední třídy, který získal ocenění Consumers Digest Automotive „Best Buy“. Malibu bylo také vyhlášeno „Top Safety Pick“ (Nejlepší bezpečnostní volba) Insurance Institute for Highway Safety během posledních dvou let.



Novým Malibu Chevrolet pokračuje v posilování svého celosvětového růstu. Největší značka General Motors je uprostřed představování globální rodiny hospodárných automobilů, do které patří modely Cruze, Volt, Sonic/Aveo Spark a Malibu. Tyto nové modely patří do čtyř největších trhových segmentů na světě, které představují 54 procent prodeje všech ne-luxusních vozidel na světě. Globální segment, ve kterém bude soupeřit, Malibu představuje 9 procent – přes 5,7 miliónu vozidel – celosvětového prodeje v roce 2010.

Vloni prodal Chevrolet celosvětově 4,26 milionu vozů, v průměru jeden automobil za 7,4 sekundy. Osm z 10 největších trhů pro Chevrolet v roce 2010 tvořily rozvíjející se trhy – Brazílie, Čína, Uzbekistán, Mexiko, Rusko, Indie, Argentina a Kolumbie. Očekává se, že rozvíjející se trhy budou tvořit více než 50 procent prodeje Chevroletů v roce 2012.

Od roku 2008, kdy bylo Malibu vyhlášené North American Car of the Year, se prodalo více než 600 000 exemplářů. 2013 Malibu představuje osmou generaci s tímto jménem, které bylo poprvé představeno v roce 1964.

Chevrolet
Chevrolet je celosvětově největší značkou General Motors s ročním prodejem okolo 4 milionů vozů ve více než 130 zemích. Je čtvrtou největší automobilovou značkou na světě pokud jde o prodej a také jednou z celosvětově nejrychleji se rozvíjejících značek. Chevrolet Europe dodává atraktivní vozy, které se vyznačují expresivním designem, praktičností, hospodárným provozem a vynikajícím poměrem ceny a hodnoty. Po znovuuvedení značky v Evropě v roce 2005 zde Chevrolet více než zdvojnásobil prodej svých vozů na více než 500 000 v roce 2008. V roce 2010 zvýšil Chevrolet svůj tržní podíl v Evropě na 2,5 procenta prodejem 477 194 vozů. Chevrolet disponuje v Evropě sítí 2700 dealerství a servisních míst. V nabídce značky Chevrolet najdeme městský vůz Spark, malé Aveo, kompaktní čtyřdveřový Cruze sedan, SUV Captiva a legendární sporťák Corvette. V roce 2011 Chevrolet uvádí na trh sedm nových vozů: úplně nový rodinný van Orlando, nové SUV Captiva, Corvette Grand Sport Coupé, nové pětidveřové a čtyřdveřové Aveo, pětidveřový Cruze, kupé a kabriolet Camaro a oceňovaný elektrický automobil Chevrolet Volt s prodlouženým dojezdem. Největšími trhy pro Chevrolet jsou v Evropě Rusko, Itálie, Španělsko, Německo, Francie a Turecko. Značku založil v USA švýcarský imigrant Louis Chevrolet v roce 1911. Značka tedy letos oslavuje 100 let své existence. Více informací o značce Chevrolet můžete najít na http://www.chevroleteurope.com nebo http://media.chevroleteurope.com.

PR




Kontakty:
Marc Kempe Cornelia Harodt
Chevrolet Europe Chevrolet Europe

 

Fotogalerie

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu