Vyhledávání

Autosalon v Brně měl pro Citroën velký význam po stránce image i po stránce obchodní

CITROËN SI NA BRNĚNSKÉM AUTOSALONU VYZKOUŠELO VÍCE NEŽ 500 LIDÍ

Praha, 14.6.2011 – značka CITROËN se po dvou letech vrátila na Brněnský autosalon, který minulý týden skončil. A jak dopadlo zhodnocení účasti automobilky se dvěmi šípy ve znaku?

Stánek Citroënu byl koncipován tak, aby nepředstavoval pouze naše modely, ale celou filozofii značky v duchu nové image i podpisu Kreativní technologie. Bylo využito mnoho prvků, tak aby stánek působil dynamickým a mnohotvárným dojmem: točny, vyvýšená pódia, křivky, osvětlení, velkoplošná projekce, moderní technologie (iPady, facebook, konfigurátor). Prostor baru byl celý věnován sportovním úspěchům značky na poli rallye. Poprvé jsme také zakomponovali do expozice i prodejní butik se značkovými produkty jako jsou modely autíček, oblečení Citroën Racing, hodinky, předměty k řadě DS, knihy atp. Největší zájem byl dle očekávání o modely vozů.

Pokud jde o vystavené vozy, největší zájem na vnitřní 1000 m2 velké expozici v hale P zaznamenala novinka, Citroën DS4, který zde byl představen ve vrcholné verzi Sport, v interiéru se pyšnící kůží Habana, která napodobuje proplétaný řemínek hodinek a osazen byl motorem 1.6 THP o výkonu 200k.

Kromě elektrického konceptu Survolt a ostatních modelů (byla představena kompletní řada osobních vozů Citroën) na našem stánku lákaly veřejnost i moderní technologie, které provázely naší expozicí. K těm patřila prezentace modelů a celých modelových řad u každého exponátu formou interaktivního tabletu iPad. Výsledkem je několik stovek žádostí o zaslání dokumentací k vystaveným modelům o něž bylo přímo z výstavy zákazníky přes iPad zažádáno. V permanenci byl i DS3 konfigurátor, který pomáhal zájemcům zhmotnit jejich představy individualizace tohoto modelu mnoha tváří. Návštěvníci se zabavili i u obrazovky Facebooku, kde byl nainstalován program „Staň se hvězdou Citroënu“, kde se zájemce mohl nechat při předstoupení před obrazovku vyfotit a přenést svou fotografii do světa naší značky.

V neděli, 5.6.2011, proběhla za velkého zájmu návštěvníků autogramiáda herce Saši Rašilova, který jezdí novým bílým Citroënem DS4, jež byl obdivován ve venkovní expozici před halou P.

Venkovní expozice s užitkovými vozy Citroën zaznamenala zájem zejména ze strany firemních zíkazníků. Představena byla i přestavba Jumperu firmou Wurth.

Vedle LUV si na venkovní ploše mohli zájemci také vyzkoušet všechny modely i v jízdním testu. Největší zájem byl o vozy řady DS – DS3 i DS4, dále o nový Citroën C4, Citroën C5 a Citroën C3. Celkem bylo uskutečněno více než 500 předváděcích jízd, kdy si sami návštěvníci mohli zkusit vybraný model řídit i mimo areál výstaviště. O jízdy byl ohromný zájem jak o víkendu tak i ve všední dny. Tuto část prezentace značky považujeme za nejvýznamnější, neboť právě z těchto zájemců se později často stane skutečný klient, který se na základě vlastní jízdní zkušenosti pro náš model definitivně rozhodne. Některé jezdící modely byly dokonce prodány zájemcům přímo na místě.

Celkově lze konstatovat, že letošní Autosalon v Brně měl pro značku Citroën velký význam jak po stránce image a marketingu, tak i po stránce obchodní. Navázali jsme stovky vážných kontaktů, které se jeví jako velmi zajímavé pro další práci našich prodejců. Asi polovina nasbíraných kontaktů byli návštěvníci z Moravy, druhá polovina přijela z Čech a máme dokonce i desítky kontaktů ze Slovenska.

A v neposlední řadě i elektromobil Citroën C-Zéro sklízel mnohé body u návštěvníků jak ve vnitřní expozici, tak i při možnosti otestování jezdícího modelu ve venkovní expozici. Jízdní zážitek ve voze se 100% elektrickým pohonem si nenechali ujít firmy ani mnoho individuálních zájemců.

 

 


Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu