Vyhledávání

Bridgestone zaměří svou expozici na frankfurtském autosalonu IAA 2011 na budoucnost

Bridgestone zaměří svou expozici na frankfurtském autosalonu IAA 2011 na budoucnost
Bridgestone ukáže návštěvníkům autosalonu IAA 2011 budoucnost
 
 
 
 
Bridgestone zaměří svou expozici na nadcházejícím frankfurtském autosalonu IAA 2011 na budoucnost. Přední výrobce pneumatik v ní představí široké motoristické veřejnosti novou generaci ekologických pneumatik a pneumatik run-flat, nečekané vývojové koncepty a novou řadu zimních pneumatik.
 
Stánek v hale 8 seznámí návštěvníky na výstavní ploše 284 m² rozdělené do tří samostatných zón se stěžejními pilíři budoucí strategie společnosti Bridgestone: ekologií, inovacemi a spolehlivostí a bezpečností.
 
V levé části expozice představí Bridgestone ekologická řešení. Stále početnější řadu pneumatik Ecopia bude zastupovat pneumatika Bridgestone Ecopia EP150 na kolech elektromobilu Nissan LEAF, který získal prestižní ocenění Vůz roku 2011. Doprovodné exponáty a informační tabule vysvětlí, jak jedinečná technologie Bridgestone NanoPro-Tech™ snižuje valivý odpor bez kompromisů v oblasti přilnavosti.
 
Uprostřed expozice prezentuje speciální inovační zóna klíčové vývojové projekty v podobě pozoruhodného nového konceptu pneumatiky „Half Weight“ s poloviční hmotností a inovativního systému CAIS (Contact Area Information Sensing), který měří zatížení pneumatiky během otáčení. V souladu s mottem výstavy IAA 2011 bude budoucnost přítomna na stánku Bridgestone „standardně“.
 
Pravá strana expozice vyzdvihne vedoucí roli společnosti Bridgestone v oblastech spolehlivosti a bezpečnosti, kterou ilustruje nejnovější generace pneumatik run-flat Bridgestone disponující novou technologií pro regulaci teploty, jež nabízí stejnou úroveň komfortu jako standardní pneumatiky. Na IAA bude odhalena pneumatika Bridgestone Potenza S001 RFT, první pneumatika run-flat s touto novou technologií pro trh náhradní spotřeby.

 

Kromě pneumatik run-flat představí Bridgestone také svou kompletní novou řadu zimních pneumatik včetně nové pneumatiky Bridgestone A001 Weather Control pro regiony s mírnými, deštivými zimami. Audi Q5 v barvách německého lyžařského svazu DSV (German Ski Association) obuté do pneumatik Bridgestone Blizzak LM-80 signalizuje rozhodnutí společnosti Bridgestone podpořit a dále posílit svůj rostoucí prodej zimních pneumatik sponzorstvím většiny závodů Světového poháru v alpském lyžování v sezoně 2011/2012.

 

 
 
 
Tobias Angerer, Maria Höfl-Riesch, Magdalena Neuner, Felix Neureuther
Tým německého lyžařského svazu DSV
 
 
 
 

AC&C Public Relations s.r.o. – Zorka Mašková:

Bridgestone CR, s.r.o. – Jaroslav Třetina

PR 

Skupina Bridgestone
Společnost Bridgestone je světový lídr v prodeji gumárenských produktů a přední výrobce pneumatik pro všechny dopravní prostředky.
 
Součástí aktivit v oblasti nákladních pneumatik je také řešení protektorů Bandag, které doplňuje prodej nových nákladních pneumatik a umožňuje tak společnosti nabízet celkové řešení pro dopravní společnosti. Pneumatiky tvoří přibližně 80 % celkového obratu společnosti, přičemž zbytek tvoří široký sortiment ostatních produktů, jako např. seismická pryž, dopravní pásy a hadice, sportovní vybavení a elektronický papír.
 
Japonský koncern Bridgestone byl založen v roce 1931 Shojirem Ishibashim. V současné době provozuje celosvětově více než
50 továren a zaměstnává okolo 138 000 lidí, s celkovým obratem v roce 2008 okolo 35,5 miliard USD.
 
Od roku 1997 do roku 2010 byl Bridgestone úspěšným dodavatelem pneumatik pro vozy Formule 1 a v současné době je výhradním dodavatelem pro závody silničních motocyklů Moto GP.
 
V Evropě společnost zaměstnává přes 13 000 lidí a provádí veškeré aktivity jako výroba, vývoj, testování, prodej. Společnost v Evropě provozuje maloobchodní síť pneuservisů First Stop.
 
Bridgestone Europe NV/SA s evropskou centrálou v belgickém Bruselu je klíčovou divizí Bridgestone Corporation. V Evropě vyvinuté a vyrobené špičkové pneumatiky distribuuje prostřednictvím svých 17 prodejních společností a dalších kanálů do celé Evropy. Produkty jsou rovněž exportovány mimo evropské teritorium, včetně Japonska.
 

V České republice působí Bridgestone od roku 1994 a dodává sem kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových a zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Sídlo společnosti je v Praze.

 

Fotogalerie

Testy nových pneu Bridgestone

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu