Vyhledávání

C4 Picasso i Grand C4 Picasso se přizpůsobují nové image značky

Citroën C4 PICASSO A GRAND C4 PICASSO ZÍSKÁVAJÍ NOVOU TVÁŘ ODPOVÍDAJÍCÍ IMAGE ZNAČKY A MIKROHYBRIDNÍ TECHNOLOGII e-HDi

Obě varianty kompaktního MPV značky, vozy typu „visiospace“ C4 Picasso a Grand C4 Picasso, se přizpůsobují nové image značky a získávají mikrohybridní technologii e-HDi. Při svém uvedení na trh se tyto modely setkaly s nesporným obchodním úspěchem, prodalo se jich téměř 650 000 kusů a dnes prošly určitou úpravou, která se týká jak stylu, tak motorizace.
C4 Picasso a Grand C4 Picasso, které se mohou díky velkému panoramatickému čelnímu sklu pochlubit výjimečným prosvětlením, jsou zepředu i zezadu opatřeny novým logem značky a v předním nárazníku pod světlomety přibyly LED diody, které vozu zaručují světelný podpis, viditelný ve dne i v noci.

Příchod mikrohybridní technologie e-HDi kombinuje systém Stop&Start druhé generace s pilotovanou manuální převodovkou a motor HDi 110 FAP. Díky nim získává zákazník jak vynikající komfort řízení, tak nízkou spotřebu paliva (4,8 l/100 km) s citelně nižšími emisemi škodlivin a CO2 (125 g/km).

K vozům C4 Picasso a Grand C4 Picasso může zákazník obdržet i balíček služeb Citroën eTouch, zahrnující tísňové a asistenční volání, virtuální servisní knížku a službu Eco Driving.
Tyto novinky budou k dispozici v průběhu posledního čtvrtletí roku 2010.



STYL: NOVÁ IMAGE, ÚPRAVY NA MÍRU A VÝVOJ SMĚREM K VĚTŠÍ ELEGANCI

Z hlediska stylu se u vozů C4 Picasso a Grand C4 Picasso objevuje mnoho novinek, které mají posílit eleganci obou vozů:
· umístění nového loga na masce chladiče a na víku zavazadlového prostoru, dále ve středu litých kol, na volantu a na dálkovém ovladači;
· příplatková nabídka Black Top u vozu C4 Picasso, kterou tvoří šest variant odstínů karoserie, jež doplňuje leskle černá střecha a sloupky dveří;
· jedinečný přední nárazník převzatý od pětimístného modelu C4 Picasso, použitý u obou verzí karoserie, má pod světlomety zabudované LED diody, fungující ve dne i v noci;
· přední světlomety s bílými směrovými světly;
· zadní světla s černou lištou ;
· chromovaná lišta kliky dveří u verze výbavy Exclusive;
· nové čalounění sedaček a dveřních panelů u verze výbavy Exclusive.


e-HDi : MIKROHYBRIDNÍ TECHNOLOGIE PRO SNÍŽENÍ EMISÍ CO2 A SPOTŘEBY PALIVA

Nový mikrohybridní systém e-HDi je spojen s motorem HDi 110 FAP a pilotovanou manuální šestistupňovou převodovkou BMP6.

Tato mikrohybridní technologie využívá funkci Stop&Start druhé generace. Systém je vybaven alternátorem/startérem nebo reverzibilním alternátorem s optimalizovanými výkony. Výkon zařízení se zvýšil o 70 % oproti předchozí variantě a dosahuje 2,2 kW, a je opatřeno i výkonovou elektronikou.
K rychlému a spolehlivému nastartování dojde během 400 ms, což je o polovinu rychleji než pomocí běžného startéru.
Potlačení hluku bylo dosaženo použitím řemene místo ozubeného převodu u tradičního startéru.
Absence vibrací při startování i uvedení motoru do pohotovostního režimu je důsledkem použití dvojitého setrvačníku, utěsnění dávkovače vzduchu a rychlejšího dosažení volnoběžných otáček.
Pomocné palubní zařízení e-booster umožňuje zesílit elektrické napájení alternátoru pomocí přebytečné kapacity, připojované dočasně do série k akumulátoru. Toto zařízení s sebou nese mnoho výhod:
· zvýšení předávané energie za účelem zlepšení kapacity opětovného nastartování, až do teplot -5 °C;
· podpora palubní sítě s naprostou jistotou o množství energie, kterou si odebírá startér, umožňující udržet funkce světlometů, stěračů nebo i autorádia …;
· funkce optimalizace dobíjení akumulátoru a vytváření přebytečné kapacity pomocí rekuperace energie po uvolnění pedálu akcelerátoru a při zpomalování, s lehkým navýšením brzdění motorem.

Vozy C4 Picasso a Grand C4 Picasso jsou dále vybaveny utěsněným akumulátorem, který vydrží až 600 000 cyklů opětovného startování.

U obou modelů bylo rovněž vylepšeno zavěšení motoru pro ještě větší komfort při jeho zastavování a opětovném startování.

Výrazného pokroku bylo dosaženo v oblasti snížení spotřeby a emisí CO2. Spotřeba nafty je ve smíšeném režimu 4,8 l/100 km u vozu C4 Picasso (5,0 l u vozu Grand C4 Picasso) a emise CO2 ve stejném režimu dosahují 125 (130) g/km.
V městském provozu může snížení spotřeby a emisí CO2 dosáhnout až 15 %.


CITROËN eTOUCH, ABYSTE ZŮSTALI PŘIPOJENI

Služba CITROËN eTouch je nyní k dispozici pro vozy C4 Picasso a Grand C4 Picasso. Sestává se z řady dílčích služeb zahrnujících tísňové a asistenční volání s lokalizací, virtuální servisní knížku a službu Eco Driving, která je k dispozici v nabídce MyCITROËN na Internetu.
Při volání funguje CITROËN eTouch zcela samostatně. Systém je totiž vybaven modulem GPS a SIM kartou, která nevyžaduje smlouvu na telefonní služby, a to bez časového omezení. Na palubní desce jsou dvě tlačítka, jedno s nápisem SOS, které slouží pro tísňová volání (k volání může rovněž dojít automaticky v případě nárazu), druhé s logem dvou šípů slouží pro volání asistenční službě.
Tísňové volání zkracuje dobu do zásahu složek záchranného systému, ať už je vozidlo obětí nehody, nebo jen svědkem.
Obě tyto služby jsou bezplatné a jsou k dispozici nepřetržitě.

Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.

Značka CITROËN
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat systém Stop & Start. Citroën, to je 8 000 kontaktních míst, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu