Vyhledávání

Citroën březnovým prodejem téměř 42 000 osobních vozů překonal čtyřicetiletý rekord.

Paříž, 11. dubna 2011
BŘEZEN 2011: CITROËN FRANCE PŘEKONAL REKORDY V PRODEJI

Citroën, který v březnu 2011 prodal téměř 42 000 osobních vozů, překonal ve Francii více než čtyřicetiletý rekord. Měsíc březen 2011 tak pro Citroën znamená velmi pozitivní konec prvního čtvrtletí, v němž jeho podíl měsíčně stoupal rychleji než růst trhu, a to jak u osobních (+19,2 %), tak u užitkových vozů (+18,7 %). „Tyto výsledky odrážejí nadšení soukromých zákazníků pro vozy značky. Oproti březnu 2010 se prodeje této cílové skupině zvýšily o 37 %*, díky čemuž se Citroën vyšvihnul v březnu u osobních vozů na první příčku,“ vysvětluje obchodní ředitel pro Francii Xavier Chardon.

V březnu 2011 bylo ve Francii nově registrováno 49 746 vozů Citroën. Ve srovnání v březnem 2010 tak značka vykazuje růst o téměř 19 %.
Citroën toho dosáhl zejména díky autům, které se zákazníkům líbí. V březnu bylo zaregistrováno více než 6 300 Citroënů C4 a 12 500 Citroënů C3.
Ani Citroën DS3 nezaostává! V měsíci, kdy slaví své první narozeniny, bylo zaregistrováno 4 500 objednávek a od svého uvedení do provozu bylo již prodáno více než 35 800 vozů.
Tento měsíc březen velmi pozitivně uzavírá první čtvrtletí 2011, během kterého se Citroën vyvíjel rychleji než trh. Od začátku roku tak značka dosáhla podílu na trhu ve výši 15,5 % u osobních vozů a více než 18 % u lehkých užitkových vozů. Na trhu s užitkovými vozy tak Citroën obsadil druhé místo.

* číslo uzavřené k 30. březnu 2011
Obchodní výsledky na konci března 2011
Březen 2011 1. čtvrtletí 2011

Nově registrované vozy Podíl na trhu v % Nově registrované vozy Podíl na trhu v %
CITROËN OV + LUV 49 746 16,6 120 573 15,9
CITROËN OV 41 810 16,2 100 416 15,5
CITROËN LUV 7 936 19,1 20 157 18,3


Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvedla v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3, která se letos obohatí o vozy DS4 a DS5.
Citroën, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4.
Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility.
Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu