Vyhledávání

Citroën byl v srpnu ve Francii druhou nejprodávanější značkou u cílové skupiny soukromých zákazníků

OBCHODNÍ VÝSLEDKY FRANCIE
8 měsíců roku 2011: Citroën dosahuje čtyřikrát rychlejšího růstu než trh
 
Obchodní dynamika společnosti Citroën měsíc od měsíce stoupá. Za prvních 8 měsíců roku 2011 registruje Citroën nejlepší nárůst prodejů ze všech francouzských značek, a to jak u osobních, tak u lehkých užitkových vozů. Objemy prodejů značky stouply od začátku roku čtyřikrát rychleji než trh (+3,2 % na trhu, který registruje nárůst 0,8 %). Výsledek: podíl značky Citroën na trhu dosahuje 15,6 %, tj. o 0,4 % víc než za prvních 8 měsíců roku 2010.
 
 
Po dvou třetinách roku 2011 úspěch modelů značky a dynamika její sítě neochabují: prodeje Citroënu na francouzském trhu oproti loňskému roku rostou, přitom v roce 2010 na ně mělo vliv vyplácení šrotovného.
 
Za těmito dobrými výsledky stojí především atraktivita řady osobních vozů. Citroën byl v srpnu ve Francii druhou nejprodávanější značkou u cílové skupiny soukromých zákazníků.
 
Nejsilnější stránkou byl úspěch řady DS, který je výrazem zájmu zákazníků o vozy této nové řady:
§         Citroën DS3 si s více než 23 300 nově registrovanými vozy od začátku roku zachovává i rok a půl po svém uvedení na trh nepopiratelnou atraktivitu.
§         Citroën DS4 zaznamenal 3 měsíce po uvedení na trh již více než 6 800 objednávek, které potvrzují velmi slibný začátek tohoto nového modelu kategorie Premium.
Nezaostává ani hlavní řada – řada C:
§         nejprodávanějším vozem řady je model Citroën C3, jehož prodej stoupnul za 8 měsíců o 17,4 % a dosáhl více než 56 000 registrovaných vozů.
§         Citroën C4 za 8 měsíců roku 2011 zdvojnásobil objem prodejů oproti předchozí generaci ve stejném období roku 2010.
 
Pokud je o užitkové vozy, zde si Citroën zachovává 2. místo na trhu. Výrazné jsou především výsledky vozu Citroën Jumpy, jehož prodeje stouply oproti srpnu 2010 o 24,5 % za měsíc.
 
 
Obchodní výsledky ke konci srpna 2011
 
8 měsíců 2010
8 měsíců 2011
 
Nově registrované vozy
Podíl na trhu v %
Nově registrované vozy
Podíl na trhu v %
CITROËN OP + LUV
267 050
15,2
275 544
15,6
CITROËN OP
220 672
14,8
227 147
15,2
CITROËN LUV
46 378
17,2
48 397
17,5
 
 
 
 
 
 
 
Značka Citroën
Značka Citroën vznikla před 90 lety pod pařížskou Eiffelovkou. Tato kreativní a dynamická značka uvedla v roce 2010 na trh model Citroën DS3, který se setkal se skutečným obchodním úspěchem, na začátku roku 2011 následoval model DS4. Do konce roku 2011 se řada obohatí o vůz DS5. Citroën, který se opírá koncepci „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Tyto technologické novinky nesou své ovoce i v mistrovství WRC, kde již Citroën získal 6 titulů v Poháru konstruktérů. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility. Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu