Citroën byl v srpnu ve Francii druhou nejprodávanější značkou u cílové skupiny soukromých zákazníků
OBCHODNÍ VÝSLEDKY FRANCIE
8 měsíců roku 2011: Citroën dosahuje čtyřikrát rychlejšího růstu než trh
Obchodní dynamika společnosti Citroën měsíc od měsíce stoupá. Za prvních 8 měsíců roku 2011 registruje Citroën nejlepší nárůst prodejů ze všech francouzských značek, a to jak u osobních, tak u lehkých užitkových vozů. Objemy prodejů značky stouply od začátku roku čtyřikrát rychleji než trh (+3,2 % na trhu, který registruje nárůst 0,8 %). Výsledek: podíl značky Citroën na trhu dosahuje 15,6 %, tj. o 0,4 % víc než za prvních 8 měsíců roku 2010.
Po dvou třetinách roku 2011 úspěch modelů značky a dynamika její sítě neochabují: prodeje Citroënu na francouzském trhu oproti loňskému roku rostou, přitom v roce 2010 na ně mělo vliv vyplácení šrotovného.
Za těmito dobrými výsledky stojí především atraktivita řady osobních vozů. Citroën byl v srpnu ve Francii druhou nejprodávanější značkou u cílové skupiny soukromých zákazníků.
Nejsilnější stránkou byl úspěch řady DS, který je výrazem zájmu zákazníků o vozy této nové řady:
§ Citroën DS3 si s více než 23 300 nově registrovanými vozy od začátku roku zachovává i rok a půl po svém uvedení na trh nepopiratelnou atraktivitu.
§ Citroën DS4 zaznamenal 3 měsíce po uvedení na trh již více než 6 800 objednávek, které potvrzují velmi slibný začátek tohoto nového modelu kategorie Premium.
Nezaostává ani hlavní řada – řada C:
§ nejprodávanějším vozem řady je model Citroën C3, jehož prodej stoupnul za 8 měsíců o 17,4 % a dosáhl více než 56 000 registrovaných vozů.
§ Citroën C4 za 8 měsíců roku 2011 zdvojnásobil objem prodejů oproti předchozí generaci ve stejném období roku 2010.
Pokud je o užitkové vozy, zde si Citroën zachovává 2. místo na trhu. Výrazné jsou především výsledky vozu Citroën Jumpy, jehož prodeje stouply oproti srpnu 2010 o 24,5 % za měsíc.
Obchodní výsledky ke konci srpna 2011
|
8 měsíců 2010
|
8 měsíců 2011
|
||
|
Nově registrované vozy
|
Podíl na trhu v %
|
Nově registrované vozy
|
Podíl na trhu v %
|
CITROËN OP + LUV
|
267 050
|
15,2
|
275 544
|
15,6
|
CITROËN OP
|
220 672
|
14,8
|
227 147
|
15,2
|
CITROËN LUV
|
46 378
|
17,2
|
48 397
|
17,5
|
Značka Citroën
Značka Citroën vznikla před 90 lety pod pařížskou Eiffelovkou. Tato kreativní a dynamická značka uvedla v roce 2010 na trh model Citroën DS3, který se setkal se skutečným obchodním úspěchem, na začátku roku 2011 následoval model DS4. Do konce roku 2011 se řada obohatí o vůz DS5. Citroën, který se opírá koncepci „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Tyto technologické novinky nesou své ovoce i v mistrovství WRC, kde již Citroën získal 6 titulů v Poháru konstruktérů. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility. Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.
PR