Vyhledávání

Citroën jako prvním v Evropě nabízí zařízení umožňující na palubě vozu přístup na internet:

Citroën jako prvním v Evropě nabízí zařízení umožňující na palubě vozu přístup na internet:

CITROËN NABÍZÍ U VŠECH VOZŮ WIFI ON BOARD

Citroën je prvním evropským výrobcem, který nabízí zařízení umožňující na palubě vozu přístup na internet: Citroën WiFi On Board. Díky tomuto zařízení, které bude postupně montováno do všech nových vozů, budou moci cestující během cest používat naplno internet a využít tak doby strávené na cestě.

Toto zařízení, které se velmi snadno ovládá, tvoří modem WiFi, nabízený v rámci příslušenství. Nabízí trvalé bezdrátové připojení a funguje se SIM kartou určenou pro internet na USB klíči 3G/3G+, kterou si zákazník pořídí u svého operátora dle výběru.

Zařízení Citroën WiFi On Board, které rozvádí internetové připojení ve voze, umožní všem cestujícím na palubě přístup k e-mailům, chatování, přístup k praktickým informacím, on-line hrám, to vše současně. Připojení funguje po zastavení (se zapnutým motorem) i při jízdě. Pro jistotu je připojení k síti 3G v cizině vypnuto, aby uživatelé neplatili příliš vysoké účty.

WiFi On Board je určeno jak pro nejmladší uživatele, kteří mohou během dlouhých cest hrát on-line hry, tak pro profesionální uživatele jako jsou např. taxikáři, kteří mohou zákazníkům nabízet službu navíc.

Od konce března mohou zařízením Citroën WiFI On Board být vybavena MPV Citroën C3 Picasso a C4 Picasso, nová C3 i DS3. Do konce léta 2010 budou v nabídce u všech nových vozů Citroën včetně lehkých užitkových vozů.

Zařízení Citroën WiFi On Board se v Evropě prodává za cenu přibližně 500 EUR včetně DPH a včetně montáže. V ČR je zákaznická cena tohoto vybavení pro DS3 11 220 Kč bez DPH.



Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.
e-mail: martina.bedrnova@citroen.com


Značka CITROËN
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat systém Stop & Start. Citroën, to je 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

PR

 

Fotogalerie

Foto k redakčnímu testu C4, foto Karel Kolečko

Další fotografie 1 2 3

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu