Vyhledávání

CITROËN ke 90. výročí připravil s Eiffelovkou k její 120cítce jedinečné představení

NOVÝ CITROËN C3 A EIFFELOVKA ZVOU SVĚT NA SHOW KREATIVNÍ TECHNOLOGIE.

Značka CITROËN, která oslavuje 90. výročí, připravila společně s Eiffelovkou dožívající se 120 let jedinečné představení nabité zážitky a vjemy, které má dokonce mezinárodní rozměr, protože bude přenášené i živě po internetu.

Od 22. října bude po dobu tří měsíců železná dáma nabízet světelné dvanáctiminutové představení. Značka CITROËN se k této události jako historický partner Eiffelovy věže připojuje. Její jméno osvětlovalo Eiffelovku po téměř 10 let, od roku 1925 do roku 1934. Toto „zářící“ spojení pokračuje v roce 2009…

Při zahájení nové inscenace Eiffelovky podává značka CITROËN opět důkaz své kreativity díky nováčkovi ve své stáji, nové C3. Její čelní sklo Zenith totiž nabízí jedinečný výhled a pocity, které může zažívat celá posádka. Ideální možnost pro obdivování vertikální show!

Na slavných místech hlavního města proto bude rozmístěno deset nových C3, které budou osvětlené a nasměrované na Eiffelovku. Každý vůz bude vybaven zabudovanou kamerou, umožňující on line přenos představení po internetu. Webové stránky www.citroën.fr tak budou jediné, které budou show živě přenášet po celém světě!

Uživatelé internetu si budou moci zvolit mezi jednotlivými pohledy a sledovat dvanáctiminutovou světelnou show on line, z paluby nové C3 přes čelní sklo. Aby byl zajištěn vertikální výhled z nové C3 na představení, bude přenos realizován ve formátu 9/16. Revoluce na plátně!



CITROËN takto nabízí přes web a svou novou C3 výjimečný pohled na jedno z nejkouzelnějších představení na světě. Jde o mimořádnou interaktivní mediální událost, která potvrzuje nový postoj značky: Kreativní technologii!

Sejdeme se ve čtvrtek 22. října ve 21:00 živě na www.citroën.fr., www.citroën.com nebo v záznamu na www.youtube.fr.
Pro největší nedočkavce je určen záznam od 21. října na www.youtube.fr…



Fotografie a videa k dispozici na www.citroën-presse.com 


Značka CITROEN
CITROËN, který se opírá o 90 let technologických inovací a automobilové kreativity, nabízí svým zákazníkům moderní komplexní řadu osobních a užitkových vozů. Značka je díky vozu C4 Picasso evropským lídrem mezi kompaktními MPV a s vozem C1 se řadí do čela vozů s emisemi max. 110 g CO2/km. CITROËN v roce 2008 znamená 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců a 1 356 000 prodaných vozů. V roce 2009 se značka pustila do komplexního projektu transformace: nová identita, nové vztahy se zákazníky, nová řada produktů – řada DS.

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu