Vyhledávání

Citroën na 64. frankfurtském autosalonu vystavuje všechny tři modely řady DS i nový koncept

CITROËN NA FRANKFURTSKÉM AUTOSALONU
Frankfurtský autosalon otvírá své brány tisku ve dnech 13. a 14. září 2011.

Citroën na 64. mezinárodním frankfurtském autosalonu vystavuje všechny tři modely, které v současnosti tvoří řadu DS, dále své poslední technologické novinky a zcela nový koncept. Značka opět potvrzuje svou snahu nabízet řešení usnadňující cestování, v nichž se snoubí dvě základní hodnoty: odvaha a technologie
ODVÁŽNÁ A VÝRAZNÁ ŘADA DS
Citroën DS3 překročil pouhý rok a půl po svém uvedení na trh 100 000 prodaných kusů a Citroën DS4 registruje jen několik měsíců od zahájení prodeje téměř 15 000 objednávek. Na frankfurtském autosalonu značka vystavuje všechny tři modely řady DS, přičemž důraz klade na nejnovější přírůstek Citroën DS5, který se začne prodávat na konci roku. Jako potvrzení své odvahy vystavuje značka model Citroën DS3 Ultra Prestige, naprosto novou verzi DS3, pro kterou je charakteristické především čalounění v plnohodnotné kůži Club ladící s potahy Bracelet („hodinkový pásek“), které jsou typické pro celou řadu DS. Citroën, věren duchu řady DS, se chce o svou zaujatost ušlechtilými materiály podělit a proto na svém stánku prezentuje ve zvláštním prostoru práci svých nejlepších čalouníků.

TO NEJLEPŠÍ Z TECHNOLOGIE CITROËN
Citroën od konce loňského roku nabízí vůz Citroën C-Zéro představující 100 % elektrické řešení. S modelem Citroën DS5 přichází poprvé s dieselovou technologií „Full hybrid“ HYbrid4, která nabízí jak výborné výkony (200 k, pohon všech 4 kol), tak nízké emise CO2 (99 g/km). Na svém stánku představuje Citroën vůz C3 s mikrohybridní technologií e-HDi 70
. Emise této verze dosahují pouhých 87 g CO2/km, čímž se Citroën C3 dostal z hlediska emisí CO2 mezi špičku ve své kategorii. Technologie Citroën se konečně projevuje i ve 100 % užitečném vybavení: patří mezi ně nabídka služeb Citroën e-Touch, které umožní především automaticky lokalizovat vůz v případě nehody a urychlit tak příjezd záchranných složek, dále je to odpružení Hydractive, kterým Citroën jako jediný na světě vybavuje své vozy C5 a C6, které tak nabízejí ideální syntézu mezi komfortem a jízdní stabilitou. Toto technologické know-how se osvědčilo i v novém voze Citroën DS3 WRC, který již získal několik vítězství v mistrovství světa v rallye.

CITROËN USNADŇUJE CESTOVÁNÍ
Služba Citroën Multicity, která byla ve Francii spuštěna 1. března 2011, se na začátku příštího roku rozšíří i do Německa. Tato služba, která je k dispozici na internetu a v mobilních telefonech, usnadňuje přípravu cest: od výpočtu trasy – zohledňující všechny dopravní prostředky – po rezervaci hotelů.
Citroën se snaží dál zlepšovat mobilitu a neváhá se vydat novými cestami: při příležitosti frankfurtského autosalonu značka představí zcela nový koncept. 

Filmy a fotky na : http://www.citroencommunication-extranet.com  



Značka Citroën
Značka Citroën byla založena před 90 lety pod pařížskou Eiffelovkou. Kreativní a dynamická značka Citroën uvedla v roce 2010 na trh model Citroën DS3, který se setkat se skutečným obchodním úspěchem, a na začátku roku 2011 následoval model DS4. Do konce roku 2011 se řada obohatí o vůz DS5. Citroën, který se opírá koncepci „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Technologické novinky se projevují i v mistrovství WRC, kde již Citroën získal 6 titulů v Poháru konstruktérů. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility.
Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu