Vyhledávání

Citroën oceňoval dealery z 25 zemí. Odměněno bylo 40 laureátů, i naši

Citroën oceňoval dealery z 25 zemí. Odměněno bylo 40 laureátů, i naši

V Paříži 11. února 2010

SÍŤ: ODMĚNA ZA ZÁJEM O ZÁKAZNÍKA – PODIUM 2010
Martin VONDRÁK (Auto Vondrák s.r.o., Jičín) - dostal za ČR cenu PODIUM
Jaroslav NEJDL ( INVEST TEL AUTO s.r.o., Klatovy)
Karel HANDRYCH (MiniMo s.r.o., Karlovy Vary)
Miloš BABIŠ (Auto Babiš s.r.o.,Mnichovice) - nemohl se zúčastnit s osobních důvodů

Tito majitelé nejlepších českých autorizovaných dealerství značky Citroën byli na akci PODIUM pozváni.
Citroën pozval rok po spuštění své nové identity „KREATIVNÍ TECHNOLOGIE“ více než 1 000 osob do Paříže, aby se zde 3. února zúčastnily předávání cen „CITROËN – PODIUM“ (CITROËN – Zájem o zákazníka). Generální ředitel společnosti Frédéric Banzet se při tomto prvním ročníku soutěže setkal s vedoucími prodejen, zástupci seskupení koncesionářů a týmů Citroën z 25 zemí. Odměněno bylo 40 laureátů.

Rok 2009, který byl bohatý na události, začal uvedením nové identity značky Citroën „KREATIVNÍ TECHNOLOGIE“ a v řadě zemí byl korunován rekordními obchodními výsledky. Generální ředitel společnosti Frédéric Banzet se proto rozhodl odměnit ty, kteří dosáhli nejlepších úspěchů v oblasti kvality služeb.

„Kvalita služeb, spokojenost zákazníků neboli jinými slovy zájem o zákazníka, je pro všechny zaměstnance i pro celou společnost zárukou životaschopnosti. Je jedním z klíčů k úspěchu, nutným pro konsolidaci Citroënu jako velké, globálnější a stále silnější mezinárodní značky. Kvalita služeb je nezbytná pro to, abychom mohli pokračovat v nastoupené dynamice a napomohli úspěchu našich vozů,“ prohlásil 3. února před více než tisícovkou osob shromážděných na tomto setkání.


Frédéric Banzet pozval společně se členem představenstva skupiny PSA PEUGEOT CITROËN a ředitelem divize Značky Jean-Marc Galesem při příležitosti předání cen 40 laureátům i zástupce seskupení koncesionářů a členy týmů Citroën z jednotlivých zemí. Jak Frédéric Banzet zdůraznil, „zájem o zákazníka se týká nás všech, na všech úrovních, musí být pro nás všechny společný, aby se stal Citroën v očích zákazníků jedničkou z hlediska operativnosti“.

Předsedkyně Asociace evropských koncesionářů Citroën Mercês Ferreira Marques tuto iniciativu Citroënu podpořila: „Uvědomění si toho, že věhlas značky se nezíská jen kvalitou výrobku, je známkou zralosti. Kvalita vztahu, který vytváříme se zákazníkem, je důvodem naší existence a je nezbytně nutná pro trvalý úspěch. Iniciativy jako je toto setkání jsou uznáním práce, již odvádějí ti, kdo jsou v každodenním kontaktu se zákazníkem, to jest síť koncesionářů a servisů. Sdílení a zveřejňování osvědčených postupů je tedy dobrou cestou.“

Čtyřicet laureátů z dvaceti pěti různých zemí, nejen z Evropy, ale i z Číny, Ruska a Brazílie obdrželi z rukou Frédérica Banzeta a Jean-Marca Galese gratulaci a cenu „CITROËN – PODIUM“.


Značka CITROEN
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let technologických inovací, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010, takže přichází se dvěma elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat systém Stop & Start. Citroën, to je 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

 

Fotogalerie

Koncept (2007) : Citroen Nemo Concetto

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu